واکنش داور زن به عکس جنجالی؛ شاید با کلاه استقلال هم به حمایت این تیم می‌رفتم!

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ظهر دیروز در حاشیه مراسم روز جهانی فوتبال زنان که در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد؛ مهدی تاج رسما نام دو داور زنی که قرار است برای شهرآورد شماره ۱۰۳ در اتاق وار حضور داشته باشند فاش کرد. قرار بود مهسا قربانی و مهناز ذکایی دو داور زن ایرانی که

کد خبر : 473958
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
واکنش داور زن به عکس جنجالی؛ شاید با کلاه استقلال هم به حمایت این تیم می‌رفتم!

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ظهر دیروز در حاشیه مراسم روز جهانی فوتبال زنان که در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد؛ مهدی تاج رسما نام دو داور زنی که قرار است برای شهرآورد شماره ۱۰۳ در اتاق وار حضور داشته باشند فاش کرد. قرار بود مهسا قربانی و مهناز ذکایی دو داور زن ایرانی که لایسنس وار دارند، برای قضاوت در این مسابقه حضور داشته باشند اما ساعاتی بعد انتشار یک عکس همه چیز را تغییر داد.

به گزارش ورزش سه، شب گذشته تصویری از مهناز ذکایی منتشر شد که او در جریان دیدار پرسپولیس – کاشیما در سال ۹۷ در استادیوم حضور دارد و با سر داشتن کلاه هواداری این تیم در حال تشویق پرسپولیس است. انتشار همین عکس جنجالی کافی بود که صبح امروز یک داور ازبکی جایگزین مهناز ذکایی برای قضاوت در داربی ۱۰۳ شود.

اگرچه شب گذشته به ابعاد مختلف این ماجرا پرداخته شد اما صبح امروز مصاحبه‌ای کوتاه از این داور بین‌المللی زنان منتشر شد که مدعی شده «این عکس از طریق جامعه فوتبال به بیرون درز پیدا کرده است».

او در مصاحبه‌ای جدید در این خصوص گفت: من و سایر داوران خانم، چهره شناخته‌ شده‌ای نداریم که مردم این عکس را منتشر کرده باشند. منظورم همین بود که احتمالا این عکس از داخل جامعه فوتبال به بیرون درز پیدا کرده است، همین. نه قصد توهین داشتم و نه خدایی نکرده به کسی تهمت زدم. صرفا برداشت خودم را گفتم.

ذکایی در خصوص تصویر منتشر شده گفت: سال ۹۷ وقتی قرار شد بعضی از زنان جامعه فوتبال مجوز حضور در استادیوم را داشته باشند؛ همه ما خوشحال شدیم. این اولین‌بار بود که چنین امکانی میسر می‌شد و معلوم نبود دوباره تکرار خواهد شد یا خیر. اگر آن مسابقه، مربوط به استقلال با یک تیم خارجی بود، احتمالا کلاه آبی به سر می‌گذاشتم و به دنبال تجربه کردن این لذت ممنوعه بودم. ضمن اینکه همه حق دارند طرفدار یک تیم باشند اما چه کسی آبرو و اعتبار خودش را در حمایت از یک تیم صرف می‌کند؟

او ادامه داد: روزی که نام مهسا قربانی رسما به عنوان داور داربی اعلام شد، برای او بسیار خوشحال شدم و حتی یک ویدیو برای شما ارسال کردیم و به مهسا به عنوان نماینده جامعه داوری زنان تبریک گفتم. وقتی مهسا در داربی حضور دارد این موفقیت برای همه جامعه داوری زنان است. برای او در این مسابقه حساس آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بهترین روز داوری‌اش را تجربه کند.

258 258

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.