واکنش جیمزگان به اشتباه وبسایت Rotten Tomatoes در رابطه با سریال Peacemaker

[ad_1] خالق سریال Peacemaker جیمز گان نسبت به اشتباه ویسایت راتن تومیتوز در رابطه با ذکر اسم فرنچایز محافظان کهکشان به جای اسم سریال Peacemaker واکنش نشان داد.  جیمز گان در پاسخ به Rotten Tomatoes که به اشتباه از Peacemaker به عنوان Guardians of the Galaxy در جدول زمانی DC Extended Universe  نام برده بود،

کد خبر : 171610
تاریخ انتشار : شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
واکنش جیمزگان به اشتباه وبسایت Rotten Tomatoes در رابطه با سریال Peacemaker

[ad_1]

خالق سریال Peacemaker جیمز گان نسبت به اشتباه ویسایت راتن تومیتوز در رابطه با ذکر اسم فرنچایز محافظان کهکشان به جای اسم سریال Peacemaker واکنش نشان داد. 

جیمز گان در پاسخ به Rotten Tomatoes که به اشتباه از Peacemaker به عنوان Guardians of the Galaxy در جدول زمانی DC Extended Universe  نام برده بود، توییتی منتشر کرد و به این قضیه خندید. گان پیش از نوشتن فیلمنامه‌هایی برای Tromeo and Juliet، لایو اکشن اسکوبی دو و Dawn of the Dead اثر زک اسنایدر در سال ۲۰۰۴ کار خود را با نوشتن فیلمنامه فیلم‌های ترسناک مستقل آغاز کرد. پس از فعالیت‌های مستقل او در ژانرهای متفاوت گان به استودیو مارول پیوست و فرنچایز بسیار موفق و محبوب نگهبانان کهکشان را خلق کرد. فرنچایزی که نقش مهمی در روند خلق داستان دنیای سینمایی مارول داشت.

پس از اخراج غیر منتظره او توسط استودیو مارول و کمپانی دیزنی در سال ۲۰۱۹، شرکت برادران وارنر با همکاری دی‌سی فیلمز، گان را استخدام کرد تا او جادوی خود را به DCEU بیاورد. در تابستان گذشته فیلم The Suicide Squad و اکنون اسپین آف Peacemaker، توسط این هنرمند برای دنیای توسعه یافته دی‌سی خلق شده است که هر دو بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. به همیبن ترتیب گان رسماً خود را به عنوان قهرمان شخصیت‌های کتاب‌های مصور نشان داد. قبلاً مشخص نبود که پروژه‌های گان در کمپانی دی‌سی با جدول زمانی DCEU مطابقت دارند یا خیر. با ابن حال پایان فصل اول سریال Peacemaker با حضور آکوامن و فلش از لیگ عدالت صورت گرفت که این انر ثابت می‌کند پای گان به جهانی به مراتب بزرگ‌تر از دنیای دی‌سی باز شده است. 

به تازگی وبسایت راتن تومیتوز حین انتشار جدولی که به عنوان راهنمای تماشای فیلم‌ها و آثار دنیای دی‌سی قرار گرفته بود، به اشتباه از لفظ Guardians of the Galaxy به جای Peacemaker استفاده کرد و باعث شد تا گان به این امر واکنش نشان دهد. 

جایگاه فرنچایز Guardians of the Galaxy در دنیای دی‌سی

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.