واکنش تارتاربه صحبت‌های الهامی: مربیان باید تست‌های روانشناسی را پشت سر بگذارند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار شاگردانش مقابل نساجی مازندران گفت: باید به تیم نساجی و حمید مطهری که از دوستان خوب من است خوش‌آمد بگویم، امیدوارم به غیر از بازی فردا موفق باشند. بازی بسیار حساسی برای ماست و دو تیم نزدیک به هم هستند. سه امتیاز این

کد خبر : 332552
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲
واکنش تارتاربه صحبت‌های الهامی: مربیان باید تست‌های روانشناسی را پشت سر بگذارند!



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار شاگردانش مقابل نساجی مازندران گفت: باید به تیم نساجی و حمید مطهری که از دوستان خوب من است خوش‌آمد بگویم، امیدوارم به غیر از بازی فردا موفق باشند. بازی بسیار حساسی برای ماست و دو تیم نزدیک به هم هستند. سه امتیاز این بازی می‌تواند فاصله ایجاد کند و ارزش امتیازی زیادی دارد. امیدوارم مثل دو هفته قبل بازی خوبی به نمایش بگذاریم و به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم.

وی در واکنش به این موضوع که تیمش ساختار دفاعی خوبی دارد اما در گلزنی دچار مشکل است و در سوی مقابل نساجی شرایط کاملاً برعکس دارد، گفت: سوال هوشمندانه‌ای بود؛ واقعاً همینطور است. سعی کردیم در طول هفته روی نقاط قوت نساجی که خط جلو است کار کنیم و از کار بیندازیم. باید احترام بگذاریم و شاید در کنفرانس درست نباشد در مورد این مسائل حرف بزنیم اما تلاش می‌کنیم از ضعف آنها استفاده کنیم. اگر خط جلو نساجی را کنترل کنیم می‌توانیم به سه امتیاز برسیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در خصوص انتخاب قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی تیم ملی تصریح کرد: به این مسئله که یک مربی ایرانی بعد از سال‌ها سرمربی تیم ملی شود افتخار می‌کنم. موافق این موضوع هستم و برای هر کسی که سرمربی شود آرزوی موفقیت می‌کنم. اگر قلعه‌نویی سرمربی شود باید همه دست به دست هم دهیم و کمک کنیم. اگر سرمربی خارجی هم باشد فرقی نمی‌کند اما باعث افتخار است که یک مربی ایرانی سرمربی تیم ملی شود.

تارتار درباره بیانیه اخیر باشگاه ذوب‌آهن در مورد داوری و صحبت‌های حمید مطهری در این خصوص گفت: صحبت‌های مطهری را در این مورد نشنیدم اما کاری به نساجی نداریم. ما تیم نجیبی هستیم و در چند سال گذشته مظلوم‌ترین تیم بودیم. در اشتباهات داوری اگر بررسی شود بیشترین ضرر را دیدیم. دو گل سالم ما امسال مردود اعلام شده و مجبور بودیم از حق‌مان دفاع کنیم. کاری به نساجی نداریم؛ بازی رفت گذشته و فقط خواستیم بگوییم ما مظلوم واقع شدیم. هیچ هدف خاصی را دنبال نمی‌کنیم و امیدواریم فردا داور بهترین قضاوت را داشته باشد. راضی نیستم حقی از تیم نساجی تضییع و به ما داده شود. امیدوارم عدالت اجرا شود. بهترین کار این است که اولویت فدراسیون این باشد که VAR به ایران بیاید و این نابسامانی‌ها تمام شود.

«در حالی که فدراسیون فوتبال از باشگاه‌ها درخواست کرده است هزینه VAR را شخصاً پرداخت کند، هفته گذشته سندی درباره پاداشت چند هزار دلاری اعضای هیئت رئیسه منتشر شده است، چه نظری در این مورد دارید؟» وی در پاسخ به طرح این موضوع گفت: من در مورد این مسائل نمی‌توانم صحبت کنم اما اگر همه کمک کنیم و VAR به فوتبال‌مان اضافه شود همه سود خواهند کرد و عدالت اجرا می‌شود. هیچ چیز بهتر از عدالت نیست.

تارتار در خصوص اظهارات اخیر ساکت الهامی و اظهارات عجیب او درباره برخی مربیان داخلی گفت: من به‌عنوان مربی باید همیشه احترام همه همکاران را داشته باشم. کاری به خودم ندارم ولی باید به هم احترام بگذاریم. مصاحبه‌ای اول فصل انجام دادم و گفتم که در مجموعه ایفمارک یک اتاق روانپزشکی کم است. خصوصاً برای مربیان؛ چون ما باید یک گروه 50 نفره را هدایت کنیم، اگر ما مشکل روانی داشته باشیم قطعاً به تمام بدنه فوتبال آسیب می‌زنیم. ما مربیان باید تمام تست‌های روانشناسی را پشت سر بگذاریم؛ وگرنه شما می‌بینید که کنار زمین چه اتفاقاتی می‌افتد. چه مربی ایرانی باشد چه خارجی؛ باید تست‌های روانشناسی را پشت سر بگذاریم و این ضعفی است که در ایفمارک وجود دارد. خیلی هم مهم است، چون باید بازیکنان را به درستی آموزش بدهیم و درس اخلاق بدهیم. اینکه شلوغ کاری کنیم و به همکارمان بی‌احترامی کنیم و بعد از 10 دقیقه عذرخواهی کنیم و اشک بریزیم، در شأن و شخصیت یک مربی نیست و چه بهتر که همان اول کار مجوز صادر نشود.

وی در پایان گفت: از هواداران‌مان می‌خواهم که فردا به ورزشگاه بیایند و ما را تشویق کنند. اگر بتوانیم فردا بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم فاصله خوبی ایجاد می‌کنیم و امیدوار می‌شویم. از روز اول قول دادم تا روزی که هستیم با تمام توان در خدمت این باشگاه بزرگ هستیم.

258 258



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.