واکنش ایران به شکست توطئه آمریکا در کوبا

[ad_1] به گزارش هوشمند نیوز، سخنگوی وزارت امور خارجه  دخالت های آشکار ایالات متحده آمریکا در امور داخلی کشورهای مستقل و آزادیخواه از جمله کوبا را محکوم کرد و خواستار پایان فوری تحریمهای اقتصادی- مالی و یکجانبه آمریکا علیه کوبا گردید. خطیب زاده تصریح کرد : این تحریم ها با هدف ایجاد نارضایتی در مردم تحمیل

کد خبر : 130164
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
واکنش ایران به شکست توطئه آمریکا در کوبا

[ad_1]

به گزارش هوشمند نیوز، سخنگوی وزارت امور خارجه  دخالت های آشکار ایالات متحده آمریکا در امور داخلی کشورهای مستقل و آزادیخواه از جمله کوبا را محکوم کرد و خواستار پایان فوری تحریمهای اقتصادی- مالی و یکجانبه آمریکا علیه کوبا گردید.

خطیب زاده تصریح کرد : این تحریم ها با هدف ایجاد نارضایتی در مردم تحمیل شده و ایالات متحده درحالی که عامل اصلی معضلات و مشکلات معیشتی مردم کوبا است، درقامت حامی اغتشاشات در این کشور ظاهر شده و با نقض آشکار قوانین مصرح بین المللی، درصدد دخالت آشکار در امور داخلی جمهوری کوبا بر آمده است. 

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در چارچوب مواضع اصولی خود ضمن اعلام  همبستگی با کوبا، مجددا تحریمهای غیر قانونی آمریکا که عامل اصلی و مهم تنگناهای معیشتی و اقتصادی فعلی این کشور است را غیر قانونی می داند و اعلام می دارد چنانچه ایالات متحده آمریکا در ادعای خود مبنی بر حمایت از مردم کوبا صادق است، به تحریم های نامشروع اقتصادی – مالی خود علیه کوبا که بیش از شش دهه ادامه داشته، پایان دهد. 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در پایان تاکید کرد: همچنانکه اقدامات بی ثبات کننده آمریکا در روزهای اخیر  با شکست مواجه شد، دولت و ملت جمهوری کوبا با مدیریت و تعامل با یکدیگر بر مشکلات پیش روی فائق آمده و خیال باطل مداخله کنندگان در امور داخلی کوبا برای نیل به مقصود خود از طریق بی ثبات سازی این کشور را ناکام خواهند گذاشت.

۳۱۱۳۱۱

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.