واکنش انصارالله به کودتای اردن

 «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن در پیامی توئیتری به اخبار منتشر شده در خصوص کودتا در اردن و دستگیری شماری از مقامات این کشور به این اتهام واکنش نشان داد. وی نوشت: «امیدواریم که مقامات و شاه اردن منطقی باشند. که به فرمایش امام علی علیه‌السلام، سازوکار ریاست، سعه صدر است.امیداوریم که تسامح را شعار

کد خبر : 38497
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۲:۲۵
واکنش انصارالله به کودتای اردن



 «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن در پیامی توئیتری به اخبار منتشر شده در خصوص کودتا در اردن و دستگیری شماری از مقامات این کشور به این اتهام واکنش نشان داد.

وی نوشت: «امیدواریم که مقامات و شاه اردن منطقی باشند. که به فرمایش امام علی علیه‌السلام، سازوکار ریاست، سعه صدر است.امیداوریم که تسامح را شعار خود قرار دهند. زیرا در برخورد با مردم نیازی به توسل به زور نیست؛ حتی اگر برخی خطا کرده باشند. شما باید نگاهتان به اسرائیل باشد زیرا آن، ذینفع اصلی هرگونه بی‌ثباتی در اردن است».

رسانه‌های خبری صهیونیستی و آمریکایی، شنبه شب به وقت تهران از دستگیری برادر شاه اردن و برخی از مقام‌های عالیرتبه این کشور به اتهام تلاش در براندازی «عبدالله دوم» پادشاه این کشور خبر دادند.

>>> بیشتر بخوانید:
کودتا در اردن/ولیعهد در حبس خانگی

روزنامه «یدیعوت آحارانوت» و شبکه خبری «کان» شنبه شب مدعی شدند که برادر «عبدالله دوم» پادشاه اردن و شماری از مقام‌های ارشد این کشور در اردن دستگیر شدند. این منابع خبری نوشتند که دلیل این دستگیری‌ها برملا شدن توطئه در براندازی پادشاه این کشور بوده است. هنوز مشخص نیست که کدام برادر پادشاه اردن دستگیر شده است، اما گفته می‌شود «الشریف بن زائد» نماینده  شاهزاده «علی بن حسن»  در بین دستگیر شدگان است.

یک خبرنگار صهیونیستی نیز در توییتی با اشاره به موج دستگیری‌ها در بین مقام‌های عالی رتبه اردنی نوشت که «حمزه» ولی‌عهد سابق اردن و همسرش ملکه «نور» در حصر خانگی قرار دارد. برخی منابع دیگر از دستگیری دستکم ۲۰ تن از مقام‌های ارشد اردن به اتهام کودتا خبر دادند.

روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» نیز نوشت که این اقدام به دنبال کشف آنچه مقام‌های کاخ توطئه ای پیچیده و گسترده توصیف کردند، صورت گرفت. 

310 310



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.