واکنش انصارالله به تحریم‌های آمریکا

به گزارش المسیره، در بیانیه دفتر سیاسی انصارالله آمده است: آمریکا هرگز بی طرف و در کنار مردم یمن نبوده تا اینکه با این حرکت احمقانه و سخیف خود ما را متعجب کند. این بیانیه افزوده است: قرار گرفتن جنبش انصارالله در فهرست تروریسم از سوی واشنگتن، افشاکننده نقش فرماندهی آمریکا در تجاوز علیه یمن

کد خبر : 10014
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
واکنش انصارالله به تحریم‌های آمریکا



به گزارش المسیره، در بیانیه دفتر سیاسی انصارالله آمده است: آمریکا هرگز بی طرف و در کنار مردم یمن نبوده تا اینکه با این حرکت احمقانه و سخیف خود ما را متعجب کند.

این بیانیه افزوده است: قرار گرفتن جنبش انصارالله در فهرست تروریسم از سوی واشنگتن، افشاکننده نقش فرماندهی آمریکا در تجاوز علیه یمن است.

بر اساس بیانیه دفتر سیاسی انصارالله، آمریکا پیش از این اقدام سخیف خود، مرتکب انواع و اقسام جنایات، به طور مستقیم یا از طریق عوامل منطقه‌ای، علیه مردم یمن شده است.

انصارالله افزوده است: پس از دهه‌ها پنهان شدن در پشت عناوین دروغین، این موضع گیری آمریکایی‌ها، پرده از واقعیت آنها برداشت که آنها دشمن نخست مردم یمن هستند.

این بیانیه می‌افزاید: اگر کسی تجاوز به یمن را ناشی از یک مشکل داخلی یا مشکلی با یک کشور همسایه می‌دانست، تحریم آمریکا کاملا مشخص کرد که مشکل از کجاست.

در ادامه این بیانیه آمده است: این موضع آمریکا، نشان داد که مزدوران و این گروه‌ها و کشورها تنها دنباله رو هستند و منافع آمریکا و اسرائیل را تأمین می‌کنند.

دفتر سیاسی انصارالله تأکید کرده است: هر اقدام خصمانه‌ای از هر نوع و اندازه‌ای باعث افزایش آگاهی و ثبات در مواضع درست ما و حفظ آن می‌شود.

در این بیانیه آمده است: ما همه آمریکایی‌هایی که ملت یمن را هدف قراردادند، تروریست‌های جنایتکار می‌دانیم و انشاالله آماده هستیم تا هر گام لازم را در جهت هر گونه اقدام خصمانه‌ای برداریم.

در پایان بیانیه دفتر سیاسی انصارالله آمده است: این اقدام خصمانه آمریکا عزم ما را در برابر نقشه‌های جنایتکارانه آمریکایی و صهیونیستی راسخ‌تر می‌کند و به هیچ وجه ما را به عقب نشینی از مواضع عادلانه خود سوق نخواهد داد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز (سه‌شنبه) در بیانیه‌ای جنبش انصارالله یمن را به لیست تحریم‌های این کشور افزود.

311311



لینک منبع

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.