واکنش امباپه به ماجرای اخاذی پوگبا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در چارچوب هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب تیم‌های پاری سن ژرمن و یوونتوس ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در پارک‌دوپرنس مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. به گزارش RMC، کیلیان ام باپه، ستاره پاریسی‌ها در نشست خبری پیش از این مسابقه پاسخ‌گوی سوالات خبرنگاران شد. ماجرای اخاذی از پل

کد خبر : 251494
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۱۶
واکنش امباپه به ماجرای اخاذی پوگبا



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در چارچوب هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب تیم‌های پاری سن ژرمن و یوونتوس ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در پارک‌دوپرنس مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. به گزارش RMC، کیلیان ام باپه، ستاره پاریسی‌ها در نشست خبری پیش از این مسابقه پاسخ‌گوی سوالات خبرنگاران شد.

ماجرای اخاذی از پل پوگبا و رابطه با این هم‌تیمی

به حرف هم‌تیمی‌ام اعتماد می‌کنم. حرف او خلاف حرف برادرش است. من به پل اعتماد دارم. پل مشکلات خودش را دارد و من نمی‌خواهم به بار مشکلاتش اضافه کنم. نباید خودمان را درگیر این ماجراها کنیم و من به طور کلی خودم را از این مسئله بیرون کشیده‌ام.

تغییر نقش کیلیان ام باپه پس از تمدید قرارداد

هیچ چیزی تغییر نکرده و همه چیز مثل قبل است. الان وقت و جای این صحبت‌ها نیست. ما این‌جا برای یک مسابقه لیگ قهرمانان اروپا حضور داریم و بهتر است درباره آن صحبت کنیم.

تعویض شدن

باید این را بپذیرید، حتی اگر پذیرشش ساده نباشد. مهاجم می‌خواهد در زمین بماند و گل بزند اما سرمربی بینش کلی‌تری دارد. باید تصمیمات سرمربی را پذیرفت چون او ملوان کشتی است.

چه کسی پنالتی‌ها را می‌زند

خواهیم دید. همیشه در این باره بحث وجود دارد. شماره یک بودن برای زدن ضربات پنالتی همیشه به این معنی نیست که آن شخص پنالتی بزند. چنین چیزی در هیچ باشگاهی وجود ندارد. مشکلی از این بابت نداریم.

رابطه با نیمار

ششمین سالی است که با نیمار هم‌تیمی هستم. رابطه ما مثل همیشه برپایه احترام بوده است اما گاهی اوقات این رابطه سردتر یا گرم‌تر می‌شود. برای بازیکنی مثل نیمار احترام زیادی قائلم. وقتی دو بازیکن با شخصیت‌های بزرگ در تیم باشند، ممکن است چنین لحظاتی پیش بیاید اما همیشه باید به نفع باشگاه پاری سن ژرمن کار کنیم.

رویارویی با یوونتوس و دوشان ولاهوویچ

ولاهوویچ مهاجمی باکیفیت است و توانسته در یوونتوس خودش را به عنوان یکی از برترین مهاجمان نسل خود مطرح کند. بی‌راه نیست اگر بگویم او در آینده به مهاجم بزرگی تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

۲۵۷ ۲۵۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.