واکنش آلمان به تشکیل دولت جدید افغانستان

به گزارش خبرگزاری اسوشیتدپرس؛ ماس گفت که اعلام ترکیب دولت موقت و انتقالی بدون مشارکت دیگر گروه ها و اعمال خشونت علیه تظاهرکنندگان زن و روزنامه نگاران در کابل، برای برلین نشانه های امیدوار کننده ای به شمار نمی روند. وزیر امور خارجه آلمان افزود که کشورش برای فرستادن کمک های انساندوستانه از طریق سازمان ملل

کد خبر : 101862
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
واکنش آلمان به تشکیل دولت جدید افغانستان



به گزارش خبرگزاری اسوشیتدپرس؛ ماس گفت که اعلام ترکیب دولت موقت و انتقالی بدون مشارکت دیگر گروه ها و اعمال خشونت علیه تظاهرکنندگان زن و روزنامه نگاران در کابل، برای برلین نشانه های امیدوار کننده ای به شمار نمی روند.

وزیر امور خارجه آلمان افزود که کشورش برای فرستادن کمک های انساندوستانه از طریق سازمان ملل متحد به افغانستان، آمادگی دارد و به مذاکره با طالبان برای تضمین خروج کارکنان سابق نیروهای آلمانی و دیگران، ادامه خواهد داد. اما هرگونه تعهد بیشتر به رفتار طالبان بستگی خواهد داشت.

اعلام اسامی دولت موقت افغانستان از سوی طالبان، واکنش اعتراضی اتحادیه اروپا را نیز بدنبال داشت و این نهاد ادعا کرده که کابینه اعلامی، حاکی از بدعملی طالبان به وعده هایش است.

سخنگوی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه اعلام کرد ترکیب اعضای کابینه موقت اعلامی طالبان نشان می دهد این گروه در عمل به وعده های خود مبنی بر استفاده از گروه های مختلف در تشکیل کابینه، عمل نکرده و با تجزیه و تحلیل اولیه اسامی اعلام شده، از نظر تنوع غنی قومی و مذهبی افغانستان، چنانچه ما امیدوار بودیم شاهد باشیم و این گروه در هفته های گذشته متعهد شده بود، فراگیر نیست.

برخی گزارش ها حاکی است که نام چهار نفر از پنج زندانی طالبان در بازداشتگاه گوانتانامو که آمریکا در سال ۲۰۱۴ در دوره باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین با یک سرباز اسیر در دست این گروه معاوضه کرد، اکنون در فهرست اعضای کابینه موقت افغانستان گنجانده شده اند.

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.