واکسیناسیون ۳۰ درصدی فرهنگیان در کمتر از یک هفته

[ad_1] محمدمحسن بیگی مدیر کل دفتر تندرستی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با میزان در مورد واکسیناسیون فرهنگیان گفت: به طور میانگین در حدود ۳۰ درصد فرهنگیان درکل کشور تا به امروز واکسینه شده اند. وی ادامه داد: آمار واکسیناسیون در برخی شهرها بالاست، تزریق واکسن در مناطق و شهرهای کوچک رو به اتمام

کد خبر : 85306
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
واکسیناسیون ۳۰ درصدی فرهنگیان در کمتر از یک هفته

[ad_1]

محمدمحسن بیگی مدیر کل دفتر تندرستی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با میزان در مورد واکسیناسیون فرهنگیان گفت: به طور میانگین در حدود ۳۰ درصد فرهنگیان درکل کشور تا به امروز واکسینه شده اند.

وی ادامه داد: آمار واکسیناسیون در برخی شهرها بالاست، تزریق واکسن در مناطق و شهرهای کوچک رو به اتمام است، زیرا تراکم پایین‌تر است و ظرفیت واکسیناسیون آنجا دچار چالش نیست.

وی در پاسخ به این سوال که واکسیناسیون فرهنگیان تهرانی به کندی صورت می‌گیرد، گفت: استان‌ها با هم متفاوت است ما در برخی استان‌ها تا ۶۰ درصد پوشش واکسینه را هم داشتیم، وزارت بهداشت اعلام کرده است که تا ۲۵ مرداد مرحله اول واکسیناسیون فرهنگیان به اتمام خواهد رسید، اما با توجه به اینکه هنوز کمتر از ۲۰ درصد از فرهنگیان تهرانی واکسینه شده اند این احتمال وجود دارد که این زمان تمدید شود.

محسن بیگی اظهار کرد: در این طرح همه عواملی که با مدرسه در ارتباط هستند از جمله خدمتکاران و رانندگان سرویس مدارس تحت پوشش واکسیناسیون قرار می‌گیرند و با توجه به تصمیم استانداری‌ها در پایگاه‌های مشخص شده برای واکسیناسیون یا در خود مدارس واکسینه می‌شوند.

وی در پایان در مورد این موضوع که آیا واکسیناسیون فرهنگیان نیز بر اساس اولویت سنی است، گفت: این موضوع نیز در اختیار استان‌ها قرار داده شده است، اما صرفا اولویت پذیرش معیارهای سنی نیست و بر اساس لیستی که در اختیار وزارت بهداشت قرار داده شده است واکسیناسیون انجام می‌گیرد.

۲۳۵۲۳۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.