واکسیناسیون خودرویی؛ مدلی موفق / واکسیناسیون ۵۰۰ تن طی ۷۰ دقیقه در سرخه حصار

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، واکسیناسیون خودرویی را مدلی موفق خواند و گفت: دیروز در ۷۰ دقیقه ۵۰۰ نفر در خودروها با رعایت استاندارد بهداشتی در سرخه حصار واکسینه شدند. همه کسانی که واکسن را تزریق میکنند حرفه‌ای هستند و دقت فدای سرعت نخواهد شد. به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا زالی در

کد خبر : 55704
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
واکسیناسیون خودرویی؛ مدلی موفق / واکسیناسیون ۵۰۰ تن طی ۷۰ دقیقه در سرخه حصار



فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، واکسیناسیون خودرویی را مدلی موفق خواند و گفت: دیروز در ۷۰ دقیقه ۵۰۰ نفر در خودروها با رعایت استاندارد بهداشتی در سرخه حصار واکسینه شدند. همه کسانی که واکسن را تزریق میکنند حرفه‌ای هستند و دقت فدای سرعت نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا زالی در مراسم آغاز به کار مرکز تجمیعی واکسیناسیون در ورزشگاه تختی، گفت: امروز یک کار جمعی و بین بخشی در حال برگزاری است. ارگان‌های مختلفی ذی مدخل انجام این کار مهم هستند و یک نقطه وصل و همگرایی پیروزمندی و ظفر ما در مباحث اجتماعی است و من خوشحالم در طرح شهید سلیمانی واکسیناسیون  هم انجام می‌شود.

وی با تاکید بر جنبه‌های اجتماعی طرح شهید سلیمانی، افزود: امروز گام پنجم طرح شهید سلیمانی با مولفه پررنگ واکسیناسیون  با ممارست در سایه همگرایی در حال انجام است.

زالی تاکید کرد: وقتی ما میزبان عزیزان ۸۰ سال به بالا بودیم، شنبه هفته گذشته روز سختی بود و در تهران به دلیل اختلال در اطلاع رسانی شاهد ازدحام شهروندان تهرانی بودیم. بلافاصله بعد از رویت این صحنه جلسه فوری گذاشته شد و یکی از راهبردهای فوری راه انداری مراکز تجمیعی بود که شتاب خوبی در جغرافیای تهران برای راه اندازی مراکز تجمیعی رخ داده و هر روز تعداد زیادی مراکز جدید تجمیعی در تهران راه اندازی می‌شود. هدف اصلی ما ایجاد رضایتمندی و افزایش سرعت واکسیناسیون است.

وی گفت: مدل خودرویی واکسیناسیون مدل موفقی بود تا رفت و آمد فیریکی زیادی صورت نگیرد. حتما در روزهای آینده هم این اقدام در نقاط دیگر تهران برگزار خواهد شد و سرعت بالا خواهد رفت. دیروز در ۷۰ دقیقه ۵۰۰ ماشین با رعایت استاندارد بهداشتی در سرخه حصار واکسینه شدند. همه کسانی که واکسن را تزریق میکنند حرفه‌ای هستند و دقت فدای سرعت نخواهد شد.

وی افزود: در حال گذر از مراکز بهداشتی به مراکز تجمعی واکسیناسیون هستیم که اندکی زمانبر خواهد بود و من مراتب عذرخواهی خود را به مردم اعلام می‌کنم. از یار همیشگی خودم سردار حسن زاده تشکر میکنم که بسیار در کنار ما بودند و تمام ظرفیت بالقوه و بالفعل سپاه تهران را در اختیار ما قرار دادند.

وی تاکید کرد: در مختصات برنامه تجمیعی واکسیناسیون بحث سهولت، دسترسی و توجه به ساختار شهری بسیار مهم است تا مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهر ایجاد ترافیک نکنند. امروز در مرکز تجمیعی ورزشگاه تختی میزبان گروه ۷۵ سال به بالا هستیم و به تدریج میزبان سایر گروه‌های سنی خواهیم بود.

وی گفت: جمعیت بین ۳۰ تا ۳۵ سال ایرانی که کثیرترین جمعیت ایران است بالغ بر ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر است، گروه بعدی ۲۵ تا ۳۰ سال ۸ میلیون و ۷۰۰ هزارنفر و گروه ۳۵ تا ۴۰ سال حدود ۷ میلیون نفر است. در روزهای آتی با تامین لجستیک کافی جمعیت فراوان‌تری باید واکسینه کنیم و ان شاءلله این توفیق حاصل خواهد شد.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.