واکسن هنرمندان پیشکسوت چه شد؟

نیکنام حسینی‌پور، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت درباره وضعیت واکسن هنرمندان پیشکسوت با بیان این‌که «نزدیک به ۱۵۰ نفر هنرمند بالای ۸۰ سال داریم»، گفت: تلاش ما این است که هرچه زودتر واکسن هنرمندان پیشکسوت تزریق شود. در همین راستا مکاتباتی با وزارت بهداشت انجام دادیم که با فراهم کردن شرایط رفت و آمد، واکسن این هنرمندان

کد خبر : 50848
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
واکسن هنرمندان پیشکسوت چه شد؟



نیکنام حسینی‌پور، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت درباره وضعیت واکسن هنرمندان پیشکسوت با بیان این‌که «نزدیک به ۱۵۰ نفر هنرمند بالای ۸۰ سال داریم»، گفت: تلاش ما این است که هرچه زودتر واکسن هنرمندان پیشکسوت تزریق شود. در همین راستا مکاتباتی با وزارت بهداشت انجام دادیم که با فراهم کردن شرایط رفت و آمد، واکسن این هنرمندان در محل موسسه هنرمندان پیشکسوت تزریق شود.

او خاطرنشان کرد: وزرات بهداشت هنوز جواب مشخصی به این درخواست ما نداده است و پس از پیگیری نیز این‌گونه عنوان شد که با توجه به این‌که تزریق واکسن ممکن است برای برخی از افراد تبعات داشته باشد، بهتر است تزریق حتما در مراکز درمانی انجام شود.

حسینی‌پور درباره تسهیل شرایط تزریق واکسن کرونا به هنرمندان نیز توضیح داد: در این زمینه با آقای حسینی (معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) هماهنگ شده است که شرایط حضور هنرمندان در مراکز درمانی تسهیل شود و تاکنون نیز موفق شده‌ایم تعداد محدودی از هنرمندان در مراکز درمانی حضور پیدا کنند و واکسن بزنند. این قول به ما داده شده است که کمک کنند تا در روزهای آینده نیز سایر هنرمندان هم بتوانند هرچه زودتر واکسن بزنند.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت همچنین درباره وضعیت تزریق واکسن هنرمندان در سایر استان‌های کشور اظهار کرد: فعلا در حال انجام هماهنگی برای استان تهران هستیم و در ادامه به سراغ سایر استان‌ها می‌رویم.

۵۸۵۸



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.