وام دهنده ورشکسته Crypto Celsius به دنبال بازگشایی برداشت ها برای مشتریان خاص است – بیت کوین نیوز

[ad_1] Celsius Network Ltd.، وام دهنده رمزنگاری که در 13 ژوئیه برای محافظت از ورشکستگی فصل 11 درخواست داد، به دنبال آزادسازی تقریباً 50 میلیون دلار از دارایی های رمزنگاری شده برای دارندگان حساب نگهداری Celsius است. بر اساس گزارش ها، حساب های نگهداری سلسیوس در برنامه کسب و قرض شرکت نکرده اند. جلسه دادگاه

کد خبر : 250083
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
وام دهنده ورشکسته Crypto Celsius به دنبال بازگشایی برداشت ها برای مشتریان خاص است – بیت کوین نیوز

[ad_1]

Celsius Network Ltd.، وام دهنده رمزنگاری که در 13 ژوئیه برای محافظت از ورشکستگی فصل 11 درخواست داد، به دنبال آزادسازی تقریباً 50 میلیون دلار از دارایی های رمزنگاری شده برای دارندگان حساب نگهداری Celsius است. بر اساس گزارش ها، حساب های نگهداری سلسیوس در برنامه کسب و قرض شرکت نکرده اند. جلسه دادگاه در مورد این موضوع در تاریخ 6 اکتبر برگزار می شود.

درخواست بدهکاران برای بازگشایی برداشت‌ها برای مشتریان خاص

اسناد دادگاه نشان می دهد که سلسیوس به دنبال آزادسازی حدود 50 میلیون دلار برای مشتریان منتخب است. طرح بدهکاران به دنبال «بازگشایی برداشت‌ها برای مشتریان خاص با توجه به دارایی‌های خاصی است که در برنامه نگهبانی و حساب‌های نگهدارنده نگهداری می‌شوند و اعطای تسهیلات مربوطه». سلسیوس در 13 ژوئیه 2022 پس از توقف موقت “کلیه برداشت‌ها، مبادله‌ها و نقل و انتقالات بین حساب‌ها” یک ماه قبل در 12 ژوئن، اعلام ورشکستگی کرد.

روند ورشکستگی درجه سانتیگراد بسیار گسترده بوده است و مشتریان وام دهنده نامه هایی به دادگاه نوشته اند و درخواست کرده اند وجوه خود را آزاد کنند. یکی از مشتریان توضیح داد که این موضوع این است که سقفی بر روی خانواده و غذا روی میز داشته باشد. گزارش‌ها نشان می‌دهند که ریپل لبز به سلسیوس و دارایی‌های شرکت، پس از درخواست شرکت برای اظهار نظر در مورد پرونده‌های دادگاه ورشکستگی علاقه‌مند بوده است.

در اواسط ماه اوت، گزارش فایننشال تایمز به نقل از منابع ناشناس ادعا می‌کند که مدیر عامل شبکه سلسیوس، الکس ماشینسکی، طرح معاملاتی شرکت وام‌دهنده کریپتو را کنترل کرده و شرط‌بندی بد کرده است. در 16 آگوست، شبکه سلسیوس توسط قاضی دادگاه ورشکستگی برای فروش بیت کوین (BTC) شرکتی که قبلا برای ادامه تامین مالی عملیات خاص استخراج کرده بود، تایید شد. در پایان ماه اوت، این شرکت از بنیانگذار Keyfi، جیسون استون، دفاع کرد و مدعی شد که میلیون‌ها دلار از کیف پول‌های وام‌دهنده کریپتو به سرقت رفته است.

یک ماه قبل، در 7 ژوئیه 2022، استون به مردم گفت که Roche Freedman LLP را برای آوردن درجه سانتیگراد به دادگاه استخدام کرده است. من احساس می‌کنم عاقلانه است که در نهایت رکورد را درست کنیم. استون در آن زمان گفت: من علیه سلسیوس اقدام قانونی کرده ام تا این موضوع یک بار برای همیشه حل شود. این هفته، آخرین پرونده دادگاه توضیح می‌دهد که سلسیوس می‌خواهد وجوهی را در اختیار تعدادی از مشتریان قرار دهد. مشتریان وجوهی را با درجه سانتیگراد با استفاده از برنامه نگهبانی نگهداری می کردند، و حرکت بدهکاران می گوید این نوع حساب ها متفاوت هستند.

شرکت ورشکسته آگاه است که آخرین درخواست بدهکاران ممکن است توسط هر مشتری پشتیبانی نشود

در حالی که وجوه صاحبان حضانت ممکن است «نباید [as] در یادداشت های پرونده آمده است که دارایی املاک آنها، به دست آوردن یا قرض گرفتن مشتریان، احتمالاً دارایی املاک آنها است. سلسیوس همچنین اعلام می‌کند که دارایی‌های حساب نگهبانی در اختیار «هیچ کارمند فعلی یا سابق یا افراد داخلی یا وابستگان کارمندان فعلی یا سابق یا افراد داخلی» قرار نخواهد گرفت. درخواست ارائه شده توسط سلسیوس همچنین خاطرنشان می‌کند که شرکت وام‌دهنده کریپتو می‌داند که برخی از مشتریان ممکن است تخفیف پیشنهادی به دارندگان حضانت را دوست نداشته باشند. در پرونده دادگاه آمده است:

بدهکاران می دانند که تسکین درخواستی در این حرکت ممکن است توسط هر مشتری یا ذینفعی پشتیبانی نشود.

برچسب ها در این داستان

الکس ماشینسکی، جلسه ورشکستگی، حساب های قرض، سلسیوس، ورشکستگی درجه سانتیگراد، پرونده سلسیوس، مشتریان سلسیوس، مشتریان سلسیوس، دعوی حقوقی درجه سانتیگراد، دارایی های رمزنگاری شده، حساب های نگهبانی، حساب های کسب درآمد، املاک، جیسون استون، 6 اکتبر، دارایی

نظر شما در مورد سلسیوس که به دنبال تسکین دادن به مشتریان حساب نگهبانی است چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.