وام‌دهنده کریپتو Hodlnaut برداشت‌ها را متوقف می‌کند – شرکت با وجود افزایش اخیر کریپتو از شرایط بازار استناد می‌کند – اخبار بیت‌کوین

[ad_1] در 8 آگوست، پلتفرم مبادلات رمزنگاری و وام دهی Hodlnaut اعلام کرد که این شرکت برداشت، مبادله توکن و سپرده گذاری را متوقف کرده است. Hodlnaut به انبوهی از شرکت‌های رمزنگاری می‌پیوندد که در سه ماه گذشته برداشت‌های خود را متوقف کرده‌اند و مشتریان چندان امیدی به دیدن مجدد وجوه خود ندارند. خیلی قبل

کد خبر : 239175
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
وام‌دهنده کریپتو Hodlnaut برداشت‌ها را متوقف می‌کند – شرکت با وجود افزایش اخیر کریپتو از شرایط بازار استناد می‌کند – اخبار بیت‌کوین

[ad_1]

در 8 آگوست، پلتفرم مبادلات رمزنگاری و وام دهی Hodlnaut اعلام کرد که این شرکت برداشت، مبادله توکن و سپرده گذاری را متوقف کرده است. Hodlnaut به انبوهی از شرکت‌های رمزنگاری می‌پیوندد که در سه ماه گذشته برداشت‌های خود را متوقف کرده‌اند و مشتریان چندان امیدی به دیدن مجدد وجوه خود ندارند. خیلی قبل از مکث خروج هودلنات، افشاگر ترا به نام Fatman به مردم در مورد مسائل ادعایی هودلنات هشدار داد.

یکی دیگر از پلتفرم‌های کریپتو با استناد به شرایط اخیر بازار، عملیات را متوقف می‌کند

یکی دیگر از پلتفرم‌های مبادلات ارزی و وام‌دهی به نام Hodlnaut، فاش کرده است که تمام عملیات‌ها از جمله برداشت، مبادله توکن و سپرده‌ها را به حالت تعلیق درآورده است. این شرکت با کمال تأسف به اطلاع شما می رساند که به دلیل شرایط اخیر بازار، برداشت، سوآپ توکن و سپرده گذاری را فوراً متوقف خواهیم کرد. توییت کرد در روز دوشنبه. ما همچنین درخواست مجوز MAS خود را پس گرفته ایم. در اینجا بیانیه کامل ما است – به روز رسانی بعدی ما خواهد بود [August 19]هودلنات افزود.

البته جامعه کریپتو از تصمیم Hodlnaut راضی نبودند و یا از این پلتفرم انتقاد کردند یا مسخره کرد از کسب و کار و مشتریان آن ضرب المثل “نه کلیدهایت، نه سکه هایت” این است برجسته در موضوع اعلامیه توییتر Hodlnaut. در پست وبلاگی که شرکت کریپتو در توییتر به اشتراک گذاشته است، خاطرنشان می‌کند که تمرکز این شرکت بر تثبیت نقدینگی و حفظ دارایی‌ها است.

جزئیات پست وبلاگ Hodlnaut: “ما فعالانه روی طرح بازیابی کار می کنیم که امیدواریم در اسرع وقت به روزرسانی ها و جزئیات آن را ارائه دهیم.” “ما در حال مشاوره با Damodara Ong LLC در مورد امکان‌سنجی و زمان‌بندی برنامه اجرایی مورد نظر خود هستیم و در حال تدوین استراتژی برنامه بازیابی خود با در نظر گرفتن بهترین منافع کاربران خود هستیم.” مکث برداشت Hodlnaut به دنبال شرکت هایی مانند سلسیوس، وویجر دیجیتال، بابل فاینانس، و واولد نیز می باشد.

قبل از انجماد برداشت Hodlnaut، افشاگر Terra مردچاق به مردم در مورد این پلتفرم هشدار داد و در آن زمان تاکید کرد که “این وب سایت ها آنقدر که شما فکر می کنید قابل اعتماد نیستند.” مردچاق توضیح داد چگونه Hodlnaut UST و LUNA Terra را (که اکنون به عنوان سکه های کلاسیک نامیده می شود) با درصد بازده سالانه بالا (APY) اضافه کرد. فاتمن بیشتر توضیح داد که هودلنات به مردم گفته است که هیچ تماسی با انکر نداشته است. هنگامی که Terra سقوط کرد، پلت فرم به طور موقت مبادله LUNA و UST را در 9 می به حالت تعلیق درآورد و دو روز بعد Hodlnaut نوشت:

همانطور که یک شایعه خاص در Reddit ذکر کرده است، Hodlnaut همه کاره در UST نیست. این یک ادعای نادرست است.

افشاگر رمزارز، تیم Hodlnaut را به دریافت سپرده “به بهانه های واهی” متهم کرد

پس از توقف عقب نشینی در 8 اوت، فاطمان گفت که ارسال این هشدار به مردم در نهایت ارزشش را دارد. فاتمن گفت: «هودلنات اکنون همه برداشت‌ها را مسدود کرده است. “واقعا امیدوارم همه چیز در آنجا خوب باشد. اگر مسائل اساسی وجود داشته باشد، بسیاری از افراد خوب زیر بار خواهند رفت. تنفرهای زیادی از طرفداران Hodlnaut در تاپیک من دریافت کردم، اما همچنین پیام هایی از مشتریان سپاسگزاری دریافت کردم که عقب نشینی کردند، بنابراین 100٪ ارزشش را داشت. فاتمان افزود که ظاهراً زمانی که در پایان ماه ژوئن یک موضوع توییتری درباره این شرکت منتشر کرد، با شکایت های تیم Hodlnaut تهدید شد.

Hodlnaut صفحه تیم آنها را حذف کرده است – به همین راحتی نیست. جونتائو زو اظهار داشت که علیه من به خاطر موضوع توییتر من شکایت خواهد کرد. این دعواها هرگز مطرح نشد و نخواهد آمد. JT [and] چانگ تک گو به بهانه های واهی به طور جنایتکارانه سپرده های بیشتری دریافت کرد و مستحق زندان بود. اصرار.

افشاگر نیز گفت او همچنین در ماه ژوئن ایمیلی به اداره پولی سنگاپور (MAS) ارسال کرد. او خاطرنشان کرد که فکر نمی‌کند «مقامات سنگاپور به هودلنات ظاهری مشروعیت بدهند» ایده خوبی نیست. با این حال، هیچ کس از MAS به ایمیل افشاگر پاسخ نداد و گفت که او احساس ناراحتی می کند که احتمالاً قبل از مکث خروج به اندازه کافی فشار نمی آورد. فاتمن به فردی بسیار محبوب در جامعه رمزنگاری تبدیل شده است و حضور او در شبکه های اجتماعی توانسته است نزدیک به 100000 دنبال کننده برای او به دست آورد.

برچسب ها در این داستان

Chang Teck Goh، Damodara Ong، Fatman، برداشت های منجمد، Hodlnaut، مشتریان Hodlnaut، مشتریان Hodlnaut، تیم Hodlnaut، برداشت های Hodlnaut، Juntao Zhu، MAS، مقامات پولی سنگاپور، توقف عملیات، توقف برداشت، طرح بازیابی، سنگاپور

نظر شما در مورد مکث خروج هودلنات چیست؟ نظر شما درباره اتهامات فاطمان چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.