وال استریت در آستانه انتشار داده های مربوط به فعالیت کارخانه ها در ماه ژوئیه با کاهش باز می شود

S&P 500 و Nasdaq در ژوئیه بیشترین افزایش درصدی ماهانه خود از سال 2020 را به دلیل نتایج قوی تر از حد انتظار در سه ماهه دوم و امیدواری فدرال رزرو با افزایش نرخ بهره آنچنان که برخی می ترسیدند، ثبت کردند. با توجه به بررسی‌ها نشان داد که کارخانه‌ها در سراسر آسیا و اروپا

کد خبر : 236227
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱
وال استریت در آستانه انتشار داده های مربوط به فعالیت کارخانه ها در ماه ژوئیه با کاهش باز می شود


S&P 500 و Nasdaq در ژوئیه بیشترین افزایش درصدی ماهانه خود از سال 2020 را به دلیل نتایج قوی تر از حد انتظار در سه ماهه دوم و امیدواری فدرال رزرو با افزایش نرخ بهره آنچنان که برخی می ترسیدند، ثبت کردند.

با توجه به بررسی‌ها نشان داد که کارخانه‌ها در سراسر آسیا و اروپا در ماه ژوئیه به دلیل افزایش تقاضای جهانی و محدودیت‌های سختگیرانه چین برای کووید-19، تولید را کاهش داده است، روحیه خوش‌بینانه روز دوشنبه محو شد.

براساس نظرسنجی رویترز، انتظار می‌رود شاخص مدیران خرید تولیدی مؤسسه مدیریت تامین، که در ساعت 10 صبح به وقت شرقی اعلام می‌شود، نشان دهد که فعالیت کارخانه در ماه جولای کند شده و از 53.0 در ژوئن به 52.0 رسیده است.

رندی فردریک، مدیر بازرگانی و مشتقات چارلز شواب، گفت: «تولید بخش کوچکی از اقتصاد ایالات متحده است، اما تمایل دارد آنچه را که بعداً در داده‌های خدمات مشاهده خواهید کرد، که بخش بزرگ‌تری از کل اقتصاد است، رهبری کند.

داده های فعالیت کارخانه با گزارش ماهانه مشاغل ایالات متحده در روز جمعه دنبال می شود که برای نشانه هایی برای حرکت های بعدی فدرال رزرو تجزیه و تحلیل می شود.

بانک مرکزی ایالات متحده تا کنون در سال جاری نرخ بهره را 2.25 درصد افزایش داده است و قول داده است که در رویکرد خود نسبت به افزایش های آتی مبتنی بر داده ها باشد.

نگرانی‌ها در مورد رکود بر بازارهای سهام در سال جاری تأثیر گذاشته است، به طوری که با تعدیل انتظارات سرمایه‌گذاران از رشد اقتصادی و سود شرکت‌ها در مواجهه با شرایط سخت مالی، شاخص معیار 13.3 درصد کاهش یافت.

با این حال، فصل سود نشان داده است که شرکت‌ها در سه ماهه دوم بسیار انعطاف‌پذیرتر از برآوردها بودند.

طبق داده‌های Refinitiv، از 279 شرکت S&P 500 که نتایج را گزارش کرده‌اند، 77.8 درصد از تخمین‌های سود بالاتر بوده‌اند. میانگین بلندمدت 66.1 درصد است.

Activision Blizzard، Devon Energy و Simon Property Group قرار است نتایج فصلی را در اواخر روز گزارش دهند.

در ساعت 8:26 صبح به وقت شرقی، e-minis Dow 78 واحد یا 0.24 درصد کاهش یافت، e-minis S&P 500 14.75 واحد یا 0.36 درصد کاهش یافت و Nasdaq 100 e-minis 32.25 واحد یا 0.25 درصد کاهش یافت.

پس از گزارش رویترز مبنی بر اینکه اداره هوانوردی فدرال ایالات متحده طرح بازرسی و اصلاح این هواپیماساز را برای از سرگیری تحویل 787 دریم لاینر تایید کرده است، شرکت بوئینگ در معاملات قبل از بازار 4.7 درصد رشد کرد.

Global Payments Inc پس از اینکه شرکت فین‌تک با خرید شرکت همتای کوچکتر EVO Payments Inc به مبلغ تقریباً 4 میلیارد دلار، از جمله بدهی، برای گسترش در فضای کسب‌وکار به تجارت (B2B) موافقت کرد، 3.5 درصد افزایش یافت.

سهام EVO Payments 20.7 درصد جهش کرد.

(گزارش توسط آنیرودا قوش و دویک جین در بنگالورو؛ ویرایش توسط آرون کویور)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.