وال استریت آپارتمان به عنوان سرمایه گذاران به داده های تورم مهم نگاه می کنند

[ad_1] دو هفته پیش، دفتر تحلیل اقتصادی ایالات متحده (BEA) دومین سه ماهه متوالی رشد منفی را اعلام کرد، اما این انقباض اخیر را رکود نامید. در نتیجه، همه نگاه ها به انتشار لیست حقوق و دستمزد غیرکشاورزی جمعه گذشته معطوف شد. اگر داده‌های شغلی جولای بدتر از حد انتظار می‌رسید، BEA ممکن است مجبور

کد خبر : 239451
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
وال استریت آپارتمان به عنوان سرمایه گذاران به داده های تورم مهم نگاه می کنند

[ad_1]

دو هفته پیش، دفتر تحلیل اقتصادی ایالات متحده (BEA) دومین سه ماهه متوالی رشد منفی را اعلام کرد، اما این انقباض اخیر را رکود نامید.

در نتیجه، همه نگاه ها به انتشار لیست حقوق و دستمزد غیرکشاورزی جمعه گذشته معطوف شد. اگر داده‌های شغلی جولای بدتر از حد انتظار می‌رسید، BEA ممکن است مجبور به ارزیابی مجدد موضع خود شود.

این کار را نکرد. رشد شغلی ایالات متحده در ماه جولای افزایش یافت و 528000 شغل در مقابل 250000 شغلی که پیش بینی شده بود اضافه شد. این نتیجه بهتر از حد انتظار به موقعیت BEA اعتبار بخشید و نگرانی‌هایی را که افزایش نرخ‌های بهره و تورم بالا باعث کاهش تقاضای نیروی کار در ایالات متحده شده است، ریخت.

در نتیجه، داده‌های شغلی قوی در ماه جولای، این انتظارات را تقویت کرده است که فدرال رزرو برای مقابله با تورم تهاجمی پیش خواهد رفت. سرمایه گذاران اکنون منتظر آخرین ارقام تورم در روز چهارشنبه برای نشان دادن حرکت بعدی فدرال رزرو هستند و معامله گران باید خود را برای افزایش نوسانات در بازارهای ایالات متحده در حوالی انتشار آن آماده کنند.

متعاقباً، اگرچه وال استریت روز دوشنبه با افزایش باز شد، اما در میان افزایش احتیاط سرمایه گذاران، بازارها عمدتاً ثابت ماندند. داوجونز با رشد 0.09 درصدی روبرو شد در حالی که نزدک و اس اند پی 500 هر دو به ترتیب 0.10 و 0.12 درصد سقوط کردند.

سهام سبز رونق گرفت

با وجود بلاتکلیفی که در شاخص‌های اصلی به نمایش گذاشته شد، پس از تصویب لایحه آب‌وهوا، انرژی و مراقبت‌های بهداشتی در آخر هفته توسط سنای ایالات متحده، بسیاری از سهام خودروهای برقی و انرژی‌های تجدیدپذیر روز گذشته افزایش یافتند.

این لایحه که حدود 370 میلیارد دلار به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و سرمایه گذاری در منابع انرژی تجدیدپذیر اختصاص می دهد، اکنون برای تصویب بیشتر به مجلس نمایندگان راه خواهد یافت. فرست سولار، بلوم انرژی و ریوین خودرو سه سهمی بودند که از این خبر بهره مند شدند و به ترتیب با 4.75 درصد، 4.36 درصد و 6.78 درصد به پایان رسیدند.

فصل درآمد کاهش می یابد

در همین حال، فصل درآمد وارد مرحله نهایی خود شده است و بسیاری از نام‌های بزرگ قبلاً نتایج سه‌ماهه دوم را منتشر کرده‌اند. یکی از مواردی که باید در این هفته مراقب آن بود، دیزنی است که پس از بسته شدن بازار در روز چهارشنبه، درآمد خود را اعلام می کند.

دیزنی در سال جاری بیش از 30 درصد در بازار سهام سقوط کرده است و بنابراین امیدوار است که سرمایه گذاران خود را در عصر چهارشنبه چیزی برای شادی ارائه دهد. جای تعجب نیست که با توجه به اینکه پارک موضوعی دیزنی در کالیفرنیا تقریباً یک سوم از سه ماهه مقایسه در سال 2021 بسته شده است، انتظار می رود که درآمد و درآمد سال به سال افزایش یابد.

شاید دیدن راهنمایی های دیزنی برای بقیه سال جالب تر باشد. تورم بالا در ایالات متحده به احتمال زیاد باعث می شود که مصرف کنندگان بیشتری هزینه های ضروری را در اولویت قرار دهند، که به نوبه خود به طور بالقوه بر تمام بخش های تجارت دیزنی تأثیر می گذارد.

تصویر شده: Admirals MetaTrader 5 – نمودار روزانه شرکت والت دیزنی. محدوده تاریخ: 3 دسامبر 2021 – 8 اوت 2022. تاریخ ضبط: 8 اوت 2022. عملکرد گذشته شاخص قابل اعتمادی برای نتایج آینده نیست.



تصویر شده: Admirals MetaTrader 5 – نمودار هفتگی شرکت والت دیزنی. محدوده تاریخ: 7 فوریه 2016 – 8 اوت 2022. تاریخ ضبط: 8 اوت 2022. عملکرد گذشته شاخص قابل اعتمادی برای نتایج آینده نیست.

با دریاسالارها سرمایه گذاری کنید

با حساب Invest.MT5 از Admirals، می توانید سهام بیش از 4300 شرکت عمومی از جمله Disney، Bloom Energy و Rivian Automotive را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر روی بنر زیر کلیک کنید:

روی ابزارهای برتر دنیا سرمایه گذاری کنید

هزاران سهام و ETF در دسترس شماست

شروع به سرمایه گذاری کنید

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.