واشنگتن پست: اسرائیل عقب‌نشینی بزرگ از شمال غزه را آغاز کرده است

[ad_1] المیادین به نقل از رسانه آمریکایی واشنگتن پست امروز سه شنبه در گزارشی اعلام کرد: اسرائیل هزاران نیروی خود را از غزه به عنوان بخشی از عقب نشینی بزرگ از شمال نوار غزه خارج کرده است. در گزارش واشنگتن پست به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی در این ارتباط آمده است: اسرائیل به

کد خبر : 452926
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
واشنگتن پست: اسرائیل عقب‌نشینی بزرگ از شمال غزه را آغاز کرده است

[ad_1]

المیادین به نقل از رسانه آمریکایی واشنگتن پست امروز سه شنبه در گزارشی اعلام کرد: اسرائیل هزاران نیروی خود را از غزه به عنوان بخشی از عقب نشینی بزرگ از شمال نوار غزه خارج کرده است.

در گزارش واشنگتن پست به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی در این ارتباط آمده است: اسرائیل به واشنگتن از قصد خود برای کاهش عملیات در مرحله بعدی جنگ خود در غزه اطلاع داده است. تل آویو به واشنگتن اطلاع داده است که بر تعداد کمتری نیرو تکیه خواهد کرد و بمباران هوایی را نیز کاهش خواهد داد.

گزارش این رسانه آمریکایی در ادامه اضافه می کند: اسرائیل به واشنگتن اطلاع داده است که نیروهای ویژه را برای از بین بردن رهبران و توانمندی های حماس مستقر خواهد کرد. تضمین های قبلی اسرائیل محقق نشد و امیدواریم این آغاز واقعی کاهش نیروها باشد.

واشنگتن پست به نقل از مقام ارشد آمریکایی افزود: «بلینکن» (وزیر خارجه آمریکا) در جلسات متوالی امروز از مقامات اسرائیل خواست تا از جنگ همه جانبه با حزب الله خودداری کنند. وی از مقامات اسرائیل خواست تا به طور جدی درباره برنامه ریزی برای آنچه پس از پایان جنگ در غزه رخ می دهد، فکر کنند. بلینکن بر اساس دیدارهایش با سران عربستان سعودی، امارات، قطر، اردن و ترکیه، طرحی برای آینده غزه ارائه کرده است.

این در حالیست که دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر با ادعای تغییر نحوه عملیات‌های این رژیم در نوار غزه، مدعی شد که شدت حملات در این باریکه کاسته خواهد شد و این رژیم در آنچه او جنگ با حماس خوانده است، به عملیات‌های ویژه متوسل خواهد شد.

هاگاری در گفت‌وگو با نیویورک‌تایمز مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی برخلاف یورش‌های گسترده اوایل جنگ غزه، در قالب گروه‌های کوچک‌تر اقدام به حملات ناگهانی خواهد کرد.

وی مدعی شد: جنگ وارد فاز دیگری شد. البته این تغییر تشریفات خاصی نخواهد داشت و اطلاعیه و اتفاقات چندان قابل توجهی در کار نیست.

310310

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.