وارن بافت 25 دلار برای تمام بیت کوین در جهان پرداخت نمی کند – چارلی مانگر بیت کوین را احمقانه و شیطانی می خواند – اخبار ویژه بیت کوین

وارن بافت، مدیرعامل برکشایر هاتاوی می گوید که تمام بیت کوین های دنیا را به قیمت 25 دلار نمی خرد. در همین حال، شریک قدیمی تجاری و دست راست او، چارلی مانگر، می گوید بیت کوین احمقانه و شیطانی است و اشاره می کند که ارز دیجیتال او را بد جلوه می دهد. وارن بافت

کد خبر : 201301
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
وارن بافت 25 دلار برای تمام بیت کوین در جهان پرداخت نمی کند – چارلی مانگر بیت کوین را احمقانه و شیطانی می خواند – اخبار ویژه بیت کوین


وارن بافت، مدیرعامل برکشایر هاتاوی می گوید که تمام بیت کوین های دنیا را به قیمت 25 دلار نمی خرد. در همین حال، شریک قدیمی تجاری و دست راست او، چارلی مانگر، می گوید بیت کوین احمقانه و شیطانی است و اشاره می کند که ارز دیجیتال او را بد جلوه می دهد.

وارن بافت توضیح می دهد که چرا بیت کوین نمی خرد

وارن بافت و چارلی مانگر روز شنبه در جلسه سالانه سهامداران برکشایر هاتاوی درباره بیت کوین صحبت کردند. بافت مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره برکشایر است. مانگر که اغلب به عنوان دست راست او شناخته می شود، نایب رئیس هیئت مدیره شرکت است.

Oracle of Omaha که به این معروف است که بیت کوین را «احتمالاً مجذور سم موش» می‌داند، با جزئیات توضیح داد که چرا او BTC را نمی‌خرد. او گفت:

این که آیا در سال آینده افزایش یا کاهش می یابد، یا پنج یا 10 سال، نمی دانم. اما چیزی که من کاملاً از آن مطمئن هستم این است که چیزی تولید نمی کند … جادویی در آن وجود دارد و مردم جادو را به چیزهای زیادی متصل کرده اند.

بافت چند مثال زد. او 25 میلیارد دلار برای بهره 1 درصدی در تمام زمین های کشاورزی ایالات متحده پرداخت می کرد. وی همچنین 25 میلیارد دلار برای سود 1 درصدی در تمام خانه های آپارتمانی در کشور پرداخت می کند. او تأیید کرد: «امروز بعد از ظهر برای شما چک می‌نویسم.

با این حال، هنگامی که صحبت از خرید بیت کوین می شود، او توضیح داد:

حالا اگر به من می‌گفتی مالک تمام بیت‌کوین دنیا هستی و آن را به قیمت 25 دلار به من پیشنهاد می‌دادی، آن را نمی‌گیرم چون با آن چه کار می‌کنم؟ من باید به هر طریقی آن را به شما بفروشم. قرار نیست کاری انجام دهد

او تاکید کرد که برخلاف بیت کوین، «آپارتمان‌ها رانت تولید می‌کنند و مزارع برای تولید غذا».

رئیس برکشایر به بحث در مورد دلار آمریکا پرداخت. «دارایی ها برای داشتن ارزش باید چیزی را به کسی تحویل دهند. و تنها یک ارز وجود دارد که پذیرفته شده است. شما می توانید انواع چیزها را به دست آورید – ما می توانیم سکه های برکشایر بگذاریم … اما در نهایت، این پول است. “و هیچ دلیلی در دنیا وجود ندارد که چرا دولت ایالات متحده … اجازه خواهد داد که پول برکشایر جایگزین پول آنها شود.”

بافت، با این حال، در بانک دیجیتال دوستدار بیت کوین Nubank سرمایه گذاری می کند، که سرمایه گذاری های BTC را ارائه می دهد.

چارلی مانگر می گوید بیت کوین احمقانه، شیطانی است و او را احمق نشان می دهد

مانگر همچنین موضع تند خود را در مورد بیت کوین شنبه تکرار کرد. نایب رئیس برکشایر به اشتراک گذاشت:

در زندگی‌ام، سعی می‌کنم از چیزهایی که احمقانه و شیطانی هستند و باعث می‌شوند در مقایسه با دیگران بد به نظر برسم اجتناب کنم – و بیت‌کوین هر سه مورد را انجام می‌دهد.

مانگر ادامه داد: “در وهله اول، احمقانه است زیرا هنوز احتمال دارد به صفر برسد.” “این شرور است زیرا سیستم فدرال رزرو را تضعیف می کند … و سوم، ما را در مقایسه با رهبر کمونیست در چین احمق جلوه می دهد. او آنقدر باهوش بود که بیت کوین را در چین ممنوع کرد.

نایب رئیس برکشایر همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فرد باید در چه سرمایه‌گذاری به عنوان محافظی در برابر تورم بالا سرمایه گذاری کند، به بیت کوین اشاره کرد. او گفت:

وقتی حساب بازنشستگی خود را دارید و مشاور دوستانه‌تان به شما پیشنهاد می‌کند تمام پول را در بیت‌کوین بگذارید، فقط بگویید «نه».

مانگر بارها بیت کوین را مورد انتقاد قرار داده است. در ماه فوریه، او گفت که دولت باید ارز دیجیتال را ممنوع کند و آن را یک بیماری مقاربتی خواند. او در گذشته چندین بار از چین به دلیل ممنوعیت ارزهای دیجیتال تمجید کرده و اظهار داشته که ای کاش هرگز رمزارز اختراع نمی شد. در ماه مه سال گذشته، او گفت که بیت کوین “منزجر کننده و مغایر با منافع تمدن” است.

برچسب ها در این داستان

برکشایر هاتاوی، بیت کوین برکشایر هاتاوی، ارز دیجیتال برکشایر هاتاوی، بیت کوین، چارلی مانگر، بیت کوین چارلی مانگر، کریپتو، ارز دیجیتال، وارن بافت، وارن بافت بیت کوین، رمزارز وارن بافت

نظر شما در مورد نظرات وارن بافت و چارلی مانگر چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.