وارن بافت “هیچ گزینه ای” به جز دلار آمریکا را به عنوان ارز ذخیره نمی بیند، اما هشدار می دهد که فدرال رزرو نمی تواند “فقط به طور نامحدود پول چاپ کند” – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1] وارن بافت، مدیر عامل برکشایر هاتاوی و یکی از مشهورترین سرمایه گذاران در بازار، اظهار داشت که به جز دلار آمریکا، هیچ گزینه قابل قبولی برای تبدیل شدن به ارز ذخیره جهان نمی بیند. با این حال، او در مورد خطراتی که چاپ بیش از حد پول می تواند برای تقویت ارز در آینده

کد خبر : 356937
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۳:۳۰
وارن بافت “هیچ گزینه ای” به جز دلار آمریکا را به عنوان ارز ذخیره نمی بیند، اما هشدار می دهد که فدرال رزرو نمی تواند “فقط به طور نامحدود پول چاپ کند” – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1]

وارن بافت، مدیر عامل برکشایر هاتاوی و یکی از مشهورترین سرمایه گذاران در بازار، اظهار داشت که به جز دلار آمریکا، هیچ گزینه قابل قبولی برای تبدیل شدن به ارز ذخیره جهان نمی بیند. با این حال، او در مورد خطراتی که چاپ بیش از حد پول می تواند برای تقویت ارز در آینده به همراه داشته باشد، هشدار داد.

تنها گزینه معتبر وارن بافت برای ارز ذخیره، دلار آمریکا است

وارن بافت، مدیرعامل برکشایر هاتاوی، که به دلیل شهر مبدأ خود به اوراکل اوماها نیز معروف است، نظر خود را در مورد وضعیت دلار به عنوان ارز ذخیره و چگونگی تغییر آن در آینده بیان کرد.

در طول نشست سالانه برکشایر هاتاوی در سال 2023، از سرمایه گذار افسانه ای درباره افکارش در مورد روند دلارزدایی که بازارهای جهانی در حال تجربه هستند، با کشورهایی مانند هند و برزیل که به دنبال کاهش وابستگی به دلار هستند، و رابطه آن با پول فدرال رزرو آمریکا سوال شد. فرآیندهای چاپ و افزایش نرخ بهره برای کنترل تورم.

بافت توضیح داد که به نظر او، دلار در حال حاضر تنها نامزدی است که به عنوان ارز ذخیره جهانی در نظر گرفته می شود، اما همچنین نگرانی هایی را در مورد اینکه فدرال رزرو آمریکا چقدر می تواند بدون به خطر انداختن وضعیت ارز ذخیره ای چاپ کند، ایجاد کرد.

خطرات چاپ نامحدود پول

بافت توضیح داد که هیچ کس بهتر از جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده، وضعیت را نمی دانست، اما افزود که او مسئول سیاست مالی کشور نیست.

Oracle of Omaha در مورد اقدامات ایالات متحده در زمینه چاپ هشدار داد و بیان کرد:

هیچ‌کس نمی‌داند که تا چه حد می‌توانید با یک ارز کاغذی پیش از اینکه از کنترل خارج شود، پیش بروید، مخصوصاً اگر ارز ذخیره جهان هستید. شما نمی خواهید تلاش کنید و نقطه ای را انتخاب کنید که در آن به یک مشکل تبدیل می شود زیرا در این صورت همه چیز تمام شده است.

بافت خاطرنشان کرد که وقتی مردم ایمان خود را به ارز از دست می دهند، رفتاری کاملاً متفاوت از رفتاری دارند که وقتی مقداری پول در بانک می گذارند یا برنامه بازنشستگی دارند که چیزی با قدرت خرید برابر به آنها می دهد. این می تواند مشکلات دیگری را برای اقتصاد ایجاد کند که بافت اذعان دارد که نمی تواند به طور کامل پیش بینی کند.

او پاسخ خود را با تکرار هشدار خود در مورد چاپ پول به پایان رساند. وی اعلام کرد:

آمریکا جامعه ای باورنکردنی، ثروتمند است. می دانید، ما همه چیز را برای خودمان انجام دادیم، اما این بدان معنا نیست که می توانیم به طور نامحدود پول چاپ کنیم.

نظر شما در مورد افکار وارن بافت در مورد دلار آمریکا به عنوان ارز ذخیره و خطرات چاپ نامحدود پول چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Akif CUBUK / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.