وارد تسهیلات Repo Repo – Economics Bitcoin News شوید

[ad_1] فدرال رزرو ایالات متحده می تواند به دلیل تسهیلاتی به نام “تسهیلات قرارداد بازخرید معکوس یک شبه” که در حال حاضر بیش از 2 تریلیون دلار سپرده جذب کرده است، با بانک های تجاری رقابت کند. به گفته تحلیلگران، این امر بر سپرده‌های بانکی تأثیر گذاشته است، زیرا سرمایه‌گذاران برای گرفتن بازدهی بالاتر در

کد خبر : 342557
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
وارد تسهیلات Repo Repo – Economics Bitcoin News شوید

[ad_1]

فدرال رزرو ایالات متحده می تواند به دلیل تسهیلاتی به نام “تسهیلات قرارداد بازخرید معکوس یک شبه” که در حال حاضر بیش از 2 تریلیون دلار سپرده جذب کرده است، با بانک های تجاری رقابت کند. به گفته تحلیلگران، این امر بر سپرده‌های بانکی تأثیر گذاشته است، زیرا سرمایه‌گذاران برای گرفتن بازدهی بالاتر در مقایسه با بانک‌های سنتی تلاش می‌کنند.

به گفته تحلیلگران، تسهیلات “Reverse Repo” فدرال رزرو بر سپرده های بانک ها تأثیر می گذارد.

بحران اخیر بانکی مردم را نگران امنیت سیستم بانکی آمریکا کرده است و در حالی که در سطح بالایی قرار دارد، عده‌ای همچنان در حال تعیین عللی هستند که منجر به سقوط بانک‌های سیلورگیت، سیگنچر و سیلیکون ولی شد، پدیده دیگری وجود دارد که در آن وجود دارد. سلامت این سیستم را تحت تاثیر قرار می دهد.

«تسهیالت قرارداد بازخرید معکوس یک شبه» یا همان طور که معمولاً از آن به عنوان بازپرداخت معکوس یاد می شود، به صندوق های بازار پول، که ابزارهای سرمایه گذاری شناخته شده برای سرمایه گذاری در ابزارهای کم ریسک هستند، اجازه می دهد پول خود را با فدرال رزرو آمریکا پارک کنند و در عین حال سود بیشتری کسب کنند. از آنچه بانک های تجاری ارائه می دهند.

این تسهیلات که در سال 2013 توسط فدرال رزرو به عنوان پشتوانه ای برای کمبود احتمالی گزینه های سرمایه گذاری کم ریسک در بازار معرفی شد، ماه گذشته با 2.3 تریلیون دلار وجوه به پایان رسید که از رکورد 2.5 تریلیون دلاری که در دسامبر به ثبت رسیده بود کاهش یافت. 30، 2022، به ازای تعداد فدرال رزرو سنت لوئیس.

تحلیلگران اعلام کرده اند که در دسترس بودن این ابزار باعث خروج جریان های کیفیت از سپرده های بانکی می شود که در هفته های پس از بحران بانکی تقریباً 126 میلیون دلار کاهش یافته است که بزرگترین کاهش از ژوئن 2021 است. موسسه سیاست بانکی (BPI)، یک گروه عضویت تحقیقاتی برای بانک های ایالات متحده، بیان کرد:

در حالی که صندوق‌های پولی نیز در اسناد خزانه سرمایه‌گذاری می‌کنند، زمانی که آنها در اسکناس‌ها انباشته می‌شوند، بازده اسکناس‌ها بالا می‌رود و جذابیت آن‌ها را کاهش می‌دهد. تنها مخزن معکوس با بازدهی آن است که نسبت به عرضه و تقاضا حساس نیست و به عنوان سیاه چاله برای سپرده های بانکی عمل می کند.

راه حل های پیشنهادی برای حل مسئله

به گفته برخی، این “سیاه چاله”، همانطور که BPI آن را نامیده است، راه حل نسبتا ساده ای دارد. طبق مقاله‌ای از Axios، این مشکل بازدهی است، زیرا بانک‌ها با فدرال رزرو رقابت نمی‌کنند، بازدهی کمتری ارائه می‌دهند و برای سرمایه‌گذاران جذاب نیستند. نیل اروین، خبرنگار ارشد اقتصادی در Axios اظهار داشت:

اگر بانک‌ها بازدهی رقابتی‌تری داشته باشند، صدای مکش خروج پول از بانک‌ها چندان بلند نخواهد بود.

عملکرد تسهیلات بازپرداخت معکوس قبلاً در طول انقباض کمی مورد انتقاد قرار گرفته است، با بیان اینکه BPI “هدف خود را از دست داده است”. برای گروه بانکی، راه حل شامل تغییر در عملکرد درونی سازوکار، با کاهش بازدهی توسط ذخایر فدرال است. بیان کرد:

برای معکوس کردن مکیدن غول‌پیکر ریپو معکوس، تنها کاری که فدرال رزرو باید انجام دهد این است که نرخ بهره‌ای را که پرداخت می‌کند کاهش دهد.

نظر شما در مورد تسهیلات بازپرداخت معکوس و تاثیر آن بر سپرده های بانکی چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، AVM Images / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.