واحد وام‌دهی جنسیس گلوبال تریدینگ برداشت‌ها و مبدا وام‌های جدید را به حالت تعلیق درآورد – اخبار بیت‌کوین

[ad_1] پس از توقف برداشت‌های Blockfi، Liquid Global و Salt Lending، گزارش‌ها حاکی از آن است که واحد وام‌دهی Genesis Global Trading برداشت مشتری را متوقف کرده است. درار اسلام، مدیر اجرایی موقت جنسیس، گفت که واحدهای بازرگانی و نگهداری این شرکت همچنان فعال هستند. جنسیس متعلق به DCG بازخریدها و وام های جدید واحد

کد خبر : 281681
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
واحد وام‌دهی جنسیس گلوبال تریدینگ برداشت‌ها و مبدا وام‌های جدید را به حالت تعلیق درآورد – اخبار بیت‌کوین

[ad_1]

پس از توقف برداشت‌های Blockfi، Liquid Global و Salt Lending، گزارش‌ها حاکی از آن است که واحد وام‌دهی Genesis Global Trading برداشت مشتری را متوقف کرده است. درار اسلام، مدیر اجرایی موقت جنسیس، گفت که واحدهای بازرگانی و نگهداری این شرکت همچنان فعال هستند.

جنسیس متعلق به DCG بازخریدها و وام های جدید واحد وام را متوقف می کند

در 16 نوامبر 2022، نلسون وانگ، خبرنگار Coindesk توضیح داد که درار اسلام، مدیر عامل فعلی Genesis Global Trading توضیح داده است که واحد وام‌دهی شرکت برداشت‌ها را متوقف کرده است. مدیر عامل شرکت Genesis Global Trading که متعلق به گروه ارز دیجیتال (DCG) است، بیشتر توضیح داد که این تصمیم فقط بر وام دهی شرکت تأثیر می گذارد. آماندا کاوی، معاون ارتباطات و بازاریابی در DCG، به وانگ گفت که این تصمیم دشوار است.

«امروز جنسیس گلوبال کپیتال، کسب‌وکار وام‌دهی جنسیس، تصمیم دشواری را برای تعلیق موقت بازخریدها و دریافت وام‌های جدید گرفت. این تصمیم در پاسخ به نابسامانی شدید بازار و از دست دادن اعتماد صنعت ناشی از انفجار FTX گرفته شده است. سخنگوی DCG افزود:

این تصمیم بر کسب و کار وام دهی در جنسیس تأثیر می گذارد و بر تجارت یا کسب و کارهای حضانت جنسیس تأثیر نمی گذارد. نکته مهم این است که این تصمیم هیچ تاثیری بر عملیات تجاری DCG و سایر شرکت های تابعه ما ندارد.

جامعه ارزیابی کرده است که جنسیس از سقوط Terra، Three Arrows Capital و همچنین FTX آسیب دیده است. تصمیم به تعلیق موقت عملیات خاص از واحد وام دهی به دنبال توقف برداشت Blockfi، Liquid Global و Salt Lending از زمان فروپاشی FTX است.

به طور مشابه، تعدادی از شرکت‌ها قربانی فروپاشی Terra شدند و شرکت‌های بزرگی مانند سلسیوس و وویجر دیجیتال برای محافظت از ورشکستگی اقدام کردند که گرد و غبار پس از رویداد depegging UST و سقوط LUNA به صفر رسید.

برچسب ها در این داستان

Amanda Cowie، Blockfi، Celsius، DCG، تصمیم دشوار، گروه ارز دیجیتال، ftx، سقوط FTX، اثرات جانبی FTX، پیدایش، برداشت‌های جنسیس، واحد وام‌دهی جنسیس، واحد وام‌دهی جنسیس، توقف برداشت، Liquid Global، LUNA، وام‌های جدید، مکث برداشت، وام نمک، ویجر، مکث برداشت، برداشت

نظر شما در مورد توقف برداشت واحد وام جنسیس چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.