واحد اطلاعات مالی ترکیه تحقیقاتی را در مورد سقوط FTX آغاز می کند – اخبار بیت کوین مبادله می کند

[ad_1] آژانس ترکیه ای که مسئول مقابله با جرایم مرتبط با پول است، تحقیقاتی را علیه صرافی مشکل دار رمزنگاری FTX آغاز کرده است. چند روز پس از اعلام ورشکستگی این پلتفرم تجاری در ایالات متحده، این وزارتخانه فاش کرد که فعالیت های خود را در ترکیه دنبال می کند. دیده بان مالی ترکیه در

کد خبر : 281621
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
واحد اطلاعات مالی ترکیه تحقیقاتی را در مورد سقوط FTX آغاز می کند – اخبار بیت کوین مبادله می کند

[ad_1]

آژانس ترکیه ای که مسئول مقابله با جرایم مرتبط با پول است، تحقیقاتی را علیه صرافی مشکل دار رمزنگاری FTX آغاز کرده است. چند روز پس از اعلام ورشکستگی این پلتفرم تجاری در ایالات متحده، این وزارتخانه فاش کرد که فعالیت های خود را در ترکیه دنبال می کند.

دیده بان مالی ترکیه در صدد بررسی عمیق تر پرونده FTX است

هیئت بررسی جرایم مالی ترکیه (MASAK)، نهادی زیرمجموعه وزارت دارایی در آنکارا، تحقیقاتی را در مورد ورشکستگی صرافی ارزهای دیجیتال FTX آغاز کرده است و برای انجام این کار به مقامات مالی در سایر حوزه های قضایی ملحق شده است.

این آژانس با اشاره به این که توسعه انجام شده است، گفت: “برای مردم به خوبی شناخته شده است که یک پلت فرم معاملاتی دارایی های رمزنگاری شده در مقیاس جهانی با نام تجاری FTX.com قادر به انجام تعهدات خود در قبال مشتریان خود در روزهای اخیر نبوده است.” به طور گسترده در مطبوعات داخلی و خارجی گزارش شده است.

در اطلاعیه‌ای که روز دوشنبه منتشر شد، MASAK تاکید کرد که طبق قوانین فعلی ترکیه، ارائه‌دهندگان خدمات دارایی‌های رمزنگاری، سازمان‌های مسئولی هستند که تحت پوشش قانون جلوگیری از پولشویی عواید ناشی از جرم و سایر اقدامات مربوطه قرار دارند.

سازمان دیده بان همچنین از نظارت دقیق بر فعالیت های این گونه احزاب مرتبط با FTX در کشور پرده برداری کرده است. این آژانس خاطرنشان کرد که این تحقیقات تراکنش های انجام شده از طریق حساب های مؤسسات پول الکترونیکی و ارائه دهندگان رمزارز را هدف قرار می دهد و نتایج با مقامات قضایی و اداری مربوطه به اشتراک گذاشته می شود.

FTX از 11 نوامبر در روند ورشکستگی است، زمانی که برای حمایت از ورشکستگی فصل 11 در پلتفرم ترکیه ای FTX ایالات متحده، Ftxtr.com، اکنون از کاربران می خواهد اطلاعات حساب بانکی خود را به اشتراک بگذارند تا صرافی بتواند موجودی آنها را به زبان ترکی برای آنها ارسال کند. لیر مگر اینکه قبلاً IBAN ثبت شده داشته باشند.

در بحبوحه تورم افسارگسیخته که بر اساس آمارهای رسمی بیش از 85 درصد سالانه است، بسیاری از ترک‌ها برای حفظ ثروت و ذخیره ارزش به ارزهای دیجیتال روی آورده‌اند. در دو سال گذشته، این کشور همچنین شاهد چندین کلاهبرداری مشکوک رمزنگاری با تحقیقات کلاهبرداری علیه صرافی‌های محلی مانند Thodex بود که اکنون از بین رفته است.

پس از فروپاشی، FTX ورشکسته هدف تحقیقات در ایالات متحده و همچنین باهاما، جایی که مقر آن است، شده است. در جای دیگر منطقه، کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (CySEC) اعلام کرد که مجوز صادر شده برای FTX (EU) را به حالت تعلیق در می آورد که به صرافی اجازه می داد در سراسر اتحادیه اروپا فعالیت کند.

برچسب ها در این داستان

آژانس، مرجع، ورشکستگی، سقوط، صرافی رمزنگاری، مبادلات رمزنگاری، صرافی، مبادلات، جرایم مالی، هوش مالی، ftx، ورشکستگی، تحقیق، تحقیقات، MASAK، تنظیم کننده، ترکیه، ترکیه، ناظر

آیا انتظار دارید مقامات مالی در کشورهای دیگر تحقیقاتی را در مورد سقوط FTX آغاز کنند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.