واحد آزمایشگاه واقعیت 2.8 میلیارد دلار ضرر در سه ماهه دوم ثبت کرد – Metaverse Bitcoin News

[ad_1] متا، شرکت رسانه های اجتماعی، گزارش داده است که بخش متاورس آن، واحد آزمایشگاه های واقعیت، پول زیادی از دست می دهد. این شرکت در تماس اخیر خود اعلام کرد که در حالی که واحد Reality Labs موفق به فروش بیش از 400 میلیون دلار شده است، ضرر آن به 2.8 میلیارد دلار رسیده

کد خبر : 234749
تاریخ انتشار : جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
واحد آزمایشگاه واقعیت 2.8 میلیارد دلار ضرر در سه ماهه دوم ثبت کرد – Metaverse Bitcoin News

[ad_1]

متا، شرکت رسانه های اجتماعی، گزارش داده است که بخش متاورس آن، واحد آزمایشگاه های واقعیت، پول زیادی از دست می دهد. این شرکت در تماس اخیر خود اعلام کرد که در حالی که واحد Reality Labs موفق به فروش بیش از 400 میلیون دلار شده است، ضرر آن به 2.8 میلیارد دلار رسیده است که عمدتاً به دلیل هزینه های تحقیق و توسعه مرتبط با محصولات متاورس و VR است.

متاورس فشار متا باعث از دست دادن سرمایه می شود

متا، یکی از اولین شرکت‌هایی که چرخش را از رسانه‌های اجتماعی به متاورس اعلام کرد، در تلاش است تا تمرکز جدید خود را سودآور کند. این شرکت در جدیدترین فراخوان درآمدی خود که گزارشی از عملکرد اقتصادی شرکت در سه ماهه دوم است، اعلام کرد که بخش متاورس خود، واحد Reality Labs، حتی در زمانی که موفق به ثبت نام شده است، بیش از 2.8 میلیارد دلار در دوره مذکور ضرر کرده است. بیش از 400 میلیون دلار فروش داشته است.

Reality Labs مسئول استراتژی متاورز این شرکت از جمله توسعه محصولات واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و تحقیقات مورد نیاز برای ساخت آنها است. کسب درآمد از ابتکارات متاورس متا هنوز در حال انجام است، زیرا برنامه VR شاخص آن، Horizon Worlds، گزینه‌های کسب درآمد خود را به روی کاربران باز می‌کند و این شرکت تا 50 درصد از هر فروش را حفظ می‌کند.


پیش بینی های منفی

چشم انداز متا برای سه ماهه سوم 2022 نیز منفی است. این شرکت این پیش‌بینی را مقصر دانسته است:

ادامه فضای ضعیف تقاضای تبلیغات که در طول سه ماهه دوم تجربه کردیم، که معتقدیم ناشی از عدم اطمینان کلان اقتصادی گسترده تر است.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا نیز به احتمال اخراج کارکنان در سال آینده اشاره کرد و گفت: «این دوره ای است که شدت بیشتری می طلبد و من انتظار دارم که با منابع کمتر کارهای بیشتری انجام دهیم.» این شرکت گزارش داد که نیروی کار خود را 32 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داده است و تعداد کارکنان آن به 83553 رسیده است.

در ماه ژوئیه، زاکربرگ در مورد کند کردن استراتژی استخدام شرکت و افزایش استانداردهای عملکرد برای کارکنان فعلی متا اظهاراتی داشت.

از طرف دیگر، این شرکت همچنین پیش‌بینی کرد که آزمایشگاه‌های واقعیت در سه ماهه آینده به ضرر خود ادامه خواهند داد. با این حال، زاکربرگ از این محور متاورس به عنوان یک گروه بلندمدت از سرمایه‌گذاری‌ها یاد کرده است، زیرا معتقد است که متاورس به مرور زمان برای میزبانی میلیاردها کاربر که همگی در متااورس تراکنش انجام می‌دهند، مقیاس می‌شود و هر یک از این تراکنش‌ها انجام می‌شوند. کسب درآمد توسط شرکت

نظر شما در مورد آخرین تماس و ضررهای متا از طریق کسب و کار متاورس چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، TY Lim، Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.