واحدهای سهام ممتاز AMC با افزایش ارزش سهام AMC به بالای 13 درصد، جمعیت را جذب کردند.

[ad_1] سهام AMC در روز جمعه در میان نوسانات شدید 19 درصد افزایش یافت. AMC Entertainment برای معرفی یک واحد سهام ترجیحی به نام APE. سهام ممتاز می تواند برای سهامداران رقیق کننده باشد، اما در حال حاضر به عنوان جایزه صادر می شود. به روز رسانی: سهام AMC Entertainment 13.6% جهش کرد تا هفته

کد خبر : 239082
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
واحدهای سهام ممتاز AMC با افزایش ارزش سهام AMC به بالای 13 درصد، جمعیت را جذب کردند.

[ad_1]

  • سهام AMC در روز جمعه در میان نوسانات شدید 19 درصد افزایش یافت.
  • AMC Entertainment برای معرفی یک واحد سهام ترجیحی به نام APE.
  • سهام ممتاز می تواند برای سهامداران رقیق کننده باشد، اما در حال حاضر به عنوان جایزه صادر می شود.

به روز رسانی: سهام AMC Entertainment 13.6% جهش کرد تا هفته را از دوشنبه پس از اقدام قیمت اسکیزوفرنی در روز جمعه آغاز کند. سهام در حال حاضر با قیمت 25.20 دلار در ساعت در جلسه دوشنبه نیویورک معامله می شود. به نظر می رسد طرفداران سهام میم عاشق معرفی یک واحد سهام ممتاز هستند که در 15 آگوست به دارندگان رکورد داده می شود. انتظار افزایش ثابت قیمت سهم را در دوشنبه آینده، زمانی که تاریخ تقسیم سود قبلی نزدیک می شود، داشته باشید. سهام در این جلسه تا 27.50 دلار معامله شده است. تماس‌های 20 دلاری منقضی شده در این جمعه، 12 آگوست، 88 درصد در روز دوشنبه افزایش یافته و اکنون با قیمت 5.65 دلار معامله می‌شوند.. در مجموع 2615 قرارداد در روز دوشنبه معامله شده است.

آدام آرون، مدیر عامل AMC به دنبال کنندگان میمون خود در AMC با اعلام واحدهای سهام ترجیحی AMC که تحت عنوان APE معامله می شوند، “امروز ما می پریم” بود. واحدهای سهام ممتاز دارای ارزش اسمی 0.01 دلار هستند و به عنوان پاداش برای کلیه سهامداران عادی موجود صادر می شود. دقیقا همان چیزی نبود که میمون‌های AMC منتظر آن بودند و سردرگمی در این اعلامیه حاکم بود. سهام AMC در روز جمعه از 11 درصد کاهش به 19 درصد رسید. شاید بگویید این یک روز معمولی در زندگی سهامداران AMC بود! و در اخبار دیگر، AMC نتایجی را گزارش کرد که کاملاً تحت الشعاع اخبار سهام ترجیحی APE قرار گرفت.

اخبار سهام AMC

سود در واقع کمی بهتر از حد انتظار بود، با ضرر مورد انتظار 0.23- دلار به ازای هر سهم که توسط EPS واقعی در 0.20- دلار بهبود یافت. با این حال، درآمد از دست رفت، اما تنها با اختلاف اندکی: 1.16 میلیارد دلار در مقابل اجماع 1.18 میلیارد دلار. تعداد شرکت‌کنندگان بسیار زیاد بود، که نشان‌دهنده گشایش رو به رشد جامعه و فهرست محبوب انتشارات در طول سه‌ماهه است.

اخبار سهام ترجیحی AMC

اکنون به کار در دست اقدام کنید. نتایج به طور کامل تحت الشعاع اعلام واحدهای سهام ترجیحی AMC (APE) قرار گرفت. این امر ارتش AMC را با سهم ترجیحی به اصطلاح پاداش مورد انتظار هیجان زده کرد. با بررسی دقیق تر، میمون ها همه چیز را اشتباه گرفته اند. آنها احتمالاً به طور گسترده و به احتمال زیاد رقیق می شوند و هیچ کاری نمی توانند در مورد آن انجام دهند. قدرت رای آنها به تازگی سلب شده است، و آنها نمی توانند هر گونه انتشار سهام رقیق کننده را رد کنند.

سهامداران AMC واحدهای سهام ترجیحی را دریافت می کنند، نه سهام ممتاز. این واحدهای سهام ترجیحی AMC تحت عنوان APE معامله خواهند شد. به ازای هر سهم AMC که دارید، یک واحد ترجیحی دریافت خواهید کرد که به شما یک رای اضافی می دهد. این قدرت رای شما را دست نخورده نگه می دارد. AMC کمتر از 517 میلیون واحد سهام ترجیحی را برای همه سهامداران AMC منتشر می کند.

از پرونده خود AMC در SEC:

“هر واحد سهام ممتاز AMC نشان دهنده سود یک صدم (1/100) سهم از سهام ممتاز شرکت کننده قابل تبدیل سری A (“سهام ممتاز”) است. هر سهم از سهام ممتاز در ابتدا قابل تبدیل به یک سهام است. صد (100) سهم از سهام عادی شرکت با شرایطی که در زیر توضیح داده شده است».

حق رای

زیرا هر واحد سهام ممتاز AMC نشان دهنده سود یک صدم (100/1) سهم از سهام ممتاز است و دارندگان سهام ممتاز در ابتدا حق داشتن یکصد (100) رای به ازای هر سهم را خواهند داشت و با هم رای خواهند داد. با دارندگان سهام عادی بر اساس تبدیل، هر واحد سهام ممتاز AMC معادل یک رای تحت شرایطی است که دارندگان سهام ممتاز حق رای دارند.

واحدهای سهام ترجیحی AMC اضافی

شرکت بدون رضایت دارندگان واحدهای سهام ممتاز AMC ممکن است هر از گاهی واحدهای سهام ممتاز AMC را صادر کند که بخشی از همان سری اوراق بهادار خواهد بود.

در 4 آگوست 2022، شرکت گواهی نامگذاری (“گواهی نامگذاری”) را به وزیر امور خارجه ایالت دلاور ارائه داد که 10،000،000 سهم از سهام ممتاز مجاز شرکت را به عنوان سهام ممتاز شرکت کننده قابل تبدیل سری A تعیین کرد.

انتشار سهام ممتاز ما، از جمله سهام ممتاز سری A، می تواند تأثیری بر کاهش قیمت معاملاتی سهام عادی ما، محدود کردن سود سهام در سهام سرمایه ما، و کاهش قدرت رای سهام عادی ما داشته باشد.

خوب، هنوز روشن است؟ AMC به شما یک واحد ممتاز با یک حق رای داد، اما برای انتشار 10 میلیون سهام ممتاز (متفاوت از واحدهای ممتاز) نیز اقدام کرد. هر سهم ترجیحی AMC دارای 100 حق رای است. پس 10 میلیون ضربدر 100 برابر با 1 میلیارد حق رای است. آنها همچنین قابل تبدیل به 1 میلیارد سهام عادی هستند. هر سهم از سهام ممتاز در ابتدا قابل تبدیل به یکصد (100) سهم از سهام مشترک شرکت با شرایطی است که در زیر توضیح داده شده است.” حالا ببینید آدام آرون، مدیرعامل AMC چه توییتی نوشته است:

حدس بزنید آن سهام ترجیحی که 100 رای را در خود جای داده اند، در عرشه جمع شده اند، پس اجازه دهید شفاف باشیم. اگر AMC با 10 میلیون نام‌گذاری ترجیحی پیش برود و اگر تبدیل شوند، ممکن است قدرت رأی دهی و رقت قابل تبدیل رقیق شود. آخرین باری که AMC می‌خواست سهام بیشتری منتشر کند، AMC Apes آن را رد کرد زیرا می‌دانستند که رقیق کننده است. اکنون آنها قدرت رای ندارند که جلوی آن را بگیرند.

پیش بینی سهام AMC

این سردرگمی احتمالا برای مدتی ادامه خواهد داشت و حتی ممکن است برطرف نشود. به نظر من این یک حرکت هوشمندانه است، اما این حرکتی نیست که به سهامداران عادی کمک کند. AMC دارای انبوهی از بدهی ها و اجاره نامه های معوق است که برای بازپرداخت در چند سال آینده ارائه می شود. برای پرداخت این به پول نیاز دارد. نیاز به افزایش سرمایه دارد، اما میمون‌های AMC این پیشنهاد را رد کردند. اکنون آنها قدرت نخواهند داشت، بنابراین AMC باید بتواند سهام رقیق بیشتری منتشر کند و مقداری پول نقد بیشتر جمع آوری کند.

نمودار AMC، روزانه



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.