هیچ مدرکی دال بر رشوه در محاکمه “bunga bunga”.

[ad_1] فدریکو چکونی وکیل دادگستری در میلان به قضات گفت: «هیچ مدرکی، حتی غیرمستقیم، مبنی بر توافق رشوه» بین برلوسکونی و زنانی که برای او شهادت دادند، وجود ندارد. چکونی افزود، نخست وزیر سابق باید تبرئه شود «زیرا موردی برای پاسخگویی وجود ندارد». چکونی انکار نکرد که برلوسکونی به این زنان پول داده است، اما

کد خبر : 268748
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷
هیچ مدرکی دال بر رشوه در محاکمه “bunga bunga”.

[ad_1]

فدریکو چکونی وکیل دادگستری در میلان به قضات گفت: «هیچ مدرکی، حتی غیرمستقیم، مبنی بر توافق رشوه» بین برلوسکونی و زنانی که برای او شهادت دادند، وجود ندارد.

چکونی افزود، نخست وزیر سابق باید تبرئه شود «زیرا موردی برای پاسخگویی وجود ندارد».

چکونی انکار نکرد که برلوسکونی به این زنان پول داده است، اما گفت که این پول به صورت خودجوش به عنوان غرامت برای صدمه به شهرت آنها به دلیل ارتباط با پرونده مربوط به فحشا ارائه شده است.

در ماه مه، دادستان برای برلوسکونی شش سال زندان و برای 27 متهم دیگر این پرونده، از جمله کریمه المحروق، رقصنده کلوپ شبانه مراکشی، از یک تا شش سال حبس درخواست کردند.

انتظار می رود در اواخر سال جاری یا اوایل سال 2023 حکم صادر شود.

برلوسکونی که 86 سال سن دارد، پس از پیروزی در انتخابات سراسری ماه گذشته توسط یک بلوک راست به رهبری جورجیا ملونی و از جمله حزب خود فورزا ایتالیا، به تازگی به پارلمان ایتالیا بازگشته است.

محاکمه اولیه «بونگا بونگا» به اتهاماتی مبنی بر اینکه برلوسکونی برای رابطه جنسی با ال محروق، که در ایتالیا با نام هنری اش، روبی دزد قلب شناخته می شود، در زمانی که 17 سال داشت، پرداخت کرده بود. او اکنون 29 ساله است.

ظاهراً این رابطه جنسی در مهمانی های شبانه در ویلای نخست وزیر وقت رخ داده است. سایر زنانی که در احزاب شرکت کردند و در اولین محاکمه «بونگا بونگا» به صندوق شاهد فراخوانده شدند، اکنون هم‌متهم هستند.

برلوسکونی هرگونه تخلف در این پرونده را رد می کند و معتقد است که مهمانی ها در اقامتگاه مجلل او در نزدیکی میلان چیزی جز مهمانی های شام شیک نبوده است.

رسوایی کل این ماجرا به سقوط آخرین دولت تحت رهبری برلوسکونی در سال 2011 کمک کرد. در دادگاه تجدید نظر، نخست وزیر سابق پس از اینکه قضات اعلام کردند هیچ مدرکی مبنی بر اینکه المحروق خردسال است وجود ندارد، تبرئه شد.

برلوسکونی چهار بار نخست وزیر، بنیانگذار شرکت رسانه ای Mediaset و رهبر حزب محافظه کار Forza Italia، در طول دوران حرفه ای خود با اتهامات فساد روبرو بوده است – اتهاماتی که او آنها را رد کرده است.

(گزارش توسط آلفردو فایتا، نگارش آلویس آرمللینی، ویرایش توسط اندرو هیونز)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.