هیچ استایلی به پای استایل خاص پریناز ایزدیار در مراکش نمی رسد! (عکس + ویدیو)

[ad_1] در این روزها ویدیو و عکسی از پریناز ایزدیار بازیگر معروف سینما و تلویزیون در صفحات اجتماعی دست به دست می شود که نشان دهنده استایل خاص، شیک و فوق العاده زیبای او در مراکش است. در ویدیوی منتشر شده از سوی او، خانم ایزد یار از مردم مراکش دعوت می کند تا به

کد خبر : 478436
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۱۲
هیچ استایلی به پای استایل خاص پریناز ایزدیار در مراکش نمی رسد! (عکس + ویدیو)

[ad_1]

استایل خاص پریناز ایزدیار در مراکش

در این روزها ویدیو و عکسی از پریناز ایزدیار بازیگر معروف سینما و تلویزیون در صفحات اجتماعی دست به دست می شود که نشان دهنده استایل خاص، شیک و فوق العاده زیبای او در مراکش است. در ویدیوی منتشر شده از سوی او، خانم ایزد یار از مردم مراکش دعوت می کند تا به سینمای رنسانس در شهر روات بیایند و فیلم سینمایی ملاقات خصوصی را تماشا کنند. او در این ویدیو استایل زیبای سفید و مشکی دارد که توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

 

 

خلاصه ای از بیوگرافی پریناز ایزدیار

خلاصه ای از بیوگرافی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار در 9 شهریور 1964 در بابل به دنیا آمده است. او فرزند کوچک خانواده با یک خواهر و برادر است که هر دو پزشک هستند. پدرش وکیل و اصالتا از ساری است که به شدت مخالف تحصیل خانم ایزدیار در رشته بازیگری بود. مادرش نیز اهل بابل است و تسلط کامل بر زبان مازندرانی دارد. هرچند پدرش مخالف حضور او در سینما بود اما مادرش برعکس مشوق و حامی او در این راه بوده است. پیشنهاد می کنیم بیوگرافی کامل پریناز ایزدیار را مطالعه نمایید.

فیلم سینمایی ملاقات خصوصی

فیلم ملاقات خصوصی ساخته امید شمس و در واقع اولین تجربه او در بخش کارگردانی است که امیر بنان تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است. این فیلم برای پخش در جشنواره فیلم فجر 1400 آماده شد و مورد استقبال گرم مخاطبان قرار گرفت. این فیلم در اکران سینمایی به لقب پرفروش‌ترین فیلم غیر کمدی سال 1401 دست یافت. ملاقات خصوصی فیلمی عاشقانه و درام است که در حال حاضر می توان در فیلیمو تماشا کرد.

خلاصه داستان ملاقات خصوصی

خلاصه داستان ملاقات خصوصی

فیلم سینمایی ملاقات خصوصی در ژانر عاشقانه داستان عجیبی را روایت می کند که در آن پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا نقش محوری را بر عهده دارند. عشقی از راه دور، از ملاقات تا زندان… در واقع یک جوان باهوش که از سوء استفاده کردن از ملاقات‌هایش به عشق می رسد. دیالوگی از فیلم ملاقات خصوصی: “این چه دوست داشتنیه که اگه خلاف نکنیم به هم نمی رسیم؟”

سایر عوامل و بازیگران فیلم ملاقات خصوصی

سایر عوامل و بازیگران فیلم ملاقات خصوصی

در این فیلم بازیگرانی چون پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، ریما رامین‌فر، رویا تیموریان، سیاوش چراغی‌پور، نادر فلاح، پیام احمدی‌نیا، شیرین آقا کاشی و حسین پارسایی نقش آفرینی کرده اند.

فیلمنامه این فیلم کاری مشترک از امید شمس و علی سرآهنگ است که راوی داستانی عاشقانه هستند. همچنین در این فیلم بهمن ارک به عنوان مشاور کارگردان حضور دارد و علی مجیدی نیز سرمایه گذار این فیلم است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.