هیستر پیرس، کمیسیونر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، اصلاحاتی را برای تعریف «مبادله» پیشنهاد کرد که نوآوری «کاپوت» را ارائه کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] هستر پیرس، یکی از اعضای کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، نظر خود را در مورد تلاش‌های اخیر این موسسه برای تغییر تعریف «مبادله» تحت قانون قانون مبادله اعلام کرده است. به گفته پیرس، این مؤسسه اکنون دامنه خود را برای حل “مشکلاتی که وجود ندارند” گسترش می دهد و نوآوری را

کد خبر : 347380
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۵:۰۰
هیستر پیرس، کمیسیونر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، اصلاحاتی را برای تعریف «مبادله» پیشنهاد کرد که نوآوری «کاپوت» را ارائه کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

هستر پیرس، یکی از اعضای کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، نظر خود را در مورد تلاش‌های اخیر این موسسه برای تغییر تعریف «مبادله» تحت قانون قانون مبادله اعلام کرده است. به گفته پیرس، این مؤسسه اکنون دامنه خود را برای حل “مشکلاتی که وجود ندارند” گسترش می دهد و نوآوری را در این فرآیند خفه می کند.

کمیسیونر SEC، هستر پیرس، نظر مخالفی را صادر می کند

هیستر پیرس، کمیسیونر SEC ایالات متحده، که در محافل ارزهای دیجیتال با نام «مادر رمزنگاری» نیز شناخته می‌شود، نامه‌ای نوشته است که تصمیم اخیر کمیسیون برای اصلاح تعریف «صرافی» تحت قانون مبادله را محکوم کرده است. پیرس بیان می کند که این تصمیم به جای تقویت نوآوری، آن را “کاپوت” می کند و سردرگمی بیشتری را برای محافل ارزهای دیجیتال در ایالات متحده ایجاد می کند.

پیرس استدلال کرد که در مقایسه با SEC دهه 90 که به روشی متفاوت عمل می کرد، SEC امروزی از فرآیند قانون گذاری به عنوان یک تهدید استفاده می کند. او نظر داد:

کمیسیون امروز به کارآفرینانی که سعی در انجام کارهای جدید در بازارهای ما دارند می‌گوید که وارد شده و ثبت نام کنند. هنگامی که کارآفرینان متوجه می شوند که نمی توانند، کمیسیون امکان انجام تنظیمات عملی در چارچوب ثبت نام ما را برای کمک به ثبت نام کارآفرینان رد می کند و در عوض حسن نیت آنها را با یک اقدام اجرایی پاداش می دهد.

دو صرافی رمزنگاری مستقر در ایالات متحده – Kraken که قبلاً پرونده ای را با موسسه حل و فصل کرده است و Coinbase که اخطاریه ولز را دریافت کرده است – از این روند از سوی SEC شکایت کرده اند.

پیرس همچنین به فقدان جزئیات در مورد کاربرد این استانداردهای جدید برای رد ساختارها اشاره کرد و اظهار داشت که هنجار حتی در نظر نمی گیرد که آیا انطباق با این سیستم عامل ها امکان پذیر است یا خیر.

تصمیم SEC

علت این مخالفت در معرفی اطلاعات تکمیلی به تعریف «مبادله» در قانون مبادله نهفته است که به منظور روشن کردن ساختارهای ارزهای دیجیتال زیر چتر آژانس است.

در حالی که این اصلاحیه پلتفرم‌های هنجارشکنی را هدف قرار می‌دهد و اینکه چگونه می‌توان آنها را تحت این پیشنهاد جدید تنظیم کرد، گری جنسلر، رئیس SEC، توضیح داد که بسیاری از این پلت‌فرم‌ها قبلاً تحت قوانین موجود هستند. او بیان کرد:

اشتباه نکنید: بسیاری از پلتفرم‌های معاملاتی کریپتو در حال حاضر تحت تعریف فعلی یک صرافی قرار دارند و بنابراین وظیفه موجود برای پیروی از قوانین اوراق بهادار را دارند. سرمایه‌گذاران در بازارهای کریپتو باید از همان محافظت‌های آزمایش شده‌ای برخوردار شوند که قوانین اوراق بهادار در سایر بازارها ارائه می‌کنند.

نظر دهندگان 30 روز فرصت خواهند داشت تا نظرات و ابهامات خود را به مؤسسه اعلام کنند که مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و احتمالاً در اصلاحیه اعمال خواهد شد.

نظر شما در مورد موضع هستر پیرس در مورد اصلاح تعریف «مبادله» چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، JHVEPhoto / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.