هیجانی میخکوب کننده در دوبله همزمان فیلم «مگ ۲: خندق اقیانوسی»

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم «مگ۲ : خندق اقیانوسی Meg 2: The Trench» از روز شنبه ۱۱ شهریور برای علاقه‌مندان به ژانر اکشن-ماجراجویی با دوبله اختصاصی از فیلیمو قابل تماشاست. فیلم مگ ۲ با جلوه‌های ویژه تماشایی‌اش با دوبله اختصاصی از فیلیمو در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. مدیریت و بازنویسی این فیلم برعهده

کد خبر : 397682
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
هیجانی میخکوب کننده در دوبله همزمان فیلم «مگ ۲: خندق اقیانوسی»

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم «مگ۲ : خندق اقیانوسی Meg 2: The Trench» از روز شنبه ۱۱ شهریور برای علاقه‌مندان به ژانر اکشن-ماجراجویی با دوبله اختصاصی از فیلیمو قابل تماشاست.

فیلم مگ ۲ با جلوه‌های ویژه تماشایی‌اش با دوبله اختصاصی از فیلیمو در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. مدیریت و بازنویسی این فیلم برعهده علیرضا باشکندی است. فریبا رمضانپور، آزیتا یاراحمدی، لادن سلطان‌پناه، نغمه عزیزی، سمیه رهنمون، ندا پوریان، غلامرضا مهرزادیان، علی همت مومیوند، علیرضا اوحدی، فرزاد احمدی، شهرزاد بانکی، محسن بهرامی و مریم اعتضادی صداپیشگان این فیلم هستند.

در فیلم مگ ۲ جیسون استاتهام و نماد جهانی اکشن وو جینگ، به درون آب‌های ناشناخته شیرجه می‌زنند. جاییکه آن‌ها یک تیم تحقیقاتی جسور را در یک سفر اکتشافی به عمیق‌ترین ژرفنای اقیانوس، هدایت می‌کنند. زمانی که یک عملیات معدن کاری شرورانه، ماموریت آن‌ها را تهدید و آن‌ها را به نبردی پرمخاطره برای بقا پرتاب می‌کند، هرج و مرج و آشفتگی سفر دریایی‌شان را در برمی‌گیرد. قهرمانان ما، مگ‌های غول‌پیکر و غارتگران بی‌رحم محیط زیست را به مبارزه می‌طلبند و در تقلایی هیجان‌انگیز و تعلیق‌آمیز تلاش می‌کنند که از شکارچیان بی‌رحم خود پیشی بگیرند.

برادران وارنر در توضیح این دنباله آورده‌اند: «تابستان امسال با مگ ۲: گودال، خود را برای هجوم آدرنالینی فوق‌العاده آماده کنید. یک سواری هیجان‌انگیز به معنای واقعی کلمه خارق‌العاده که ابعاد فیلم بلاکباستری سال ۲۰۱۸ را گسترش می‌دهد و با چندین مگ عظیم و چیزهای دیگر، اکشن را به ارتفاعات بالاتر و حتی اعماق وسیع‌تر می‌برد».

هیجانی میخکوب کننده در دوبله همزمان فیلم «مگ ۲: خندق اقیانوسی»

۵۷۵۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.