هیئت کانادایی شصت و ششمین نشست کمیسیون سازمان ملل متحد در مورد وضعیت زنان را به پایان رساند.

[ad_1] 25 مارس 2022 – اتاوا (انتاریو) – زنان و برابری جنسیتی کانادا دولت کانادا متعهد به حمایت از برابری جنسیتی و انجام اقداماتی برای اطمینان از موفقیت زنان و دختران در کانادا و سراسر جهان است. آقای مارسی ین، وزیر زنان و برابری جنسیتی و جوانان، هیئت کانادایی را در شصت و ششمین نشست

کد خبر : 183574
تاریخ انتشار : شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۳:۱۳
هیئت کانادایی شصت و ششمین نشست کمیسیون سازمان ملل متحد در مورد وضعیت زنان را به پایان رساند.

[ad_1]

25 مارس 2022 – اتاوا (انتاریو) – زنان و برابری جنسیتی کانادا

دولت کانادا متعهد به حمایت از برابری جنسیتی و انجام اقداماتی برای اطمینان از موفقیت زنان و دختران در کانادا و سراسر جهان است.

آقای مارسی ین، وزیر زنان و برابری جنسیتی و جوانان، هیئت کانادایی را در شصت و ششمین نشست کمیسیون سازمان ملل متحد در مورد وضعیت زنان (UNCSW66) رهبری کرد که امروز به پایان رسید. این رویداد بین 14 تا 25 مارس 2022 به صورت مجازی و در شهر نیویورک برگزار شد.

علاوه بر وزیر ین، هیئت کانادایی شامل وزیر ساجان، وزیر گولد، وزیر وندال، وزیر گیلبولت، وزیر اوریگان بود.، وزیر شامپاین، وزیر پارلمانی سادز، وزیر پارلمانی واندنبلد، نمایندگان پارلمان فدرال سناتور ماریلو مک‌فدران، سناتور دونا داسکو، نماینده کارن وکیو، نماینده پارلمان سونیا سیدو، نمایندگان دولت‌های استانی و منطقه‌ای (ناتالی جیمسون (PEI)، رهبران و نمایندگان بومی ملی (زنان متیس، انجمن زنان بومی کانادا)، و نمایندگانی از سازمان های جامعه مدنی کانادا.

وزیر ین در بیانیه ملی خود به همتایان بین المللی خود، مروری بر تعهد کانادا به اطمینان از رویکرد جنسیتی نسبت به سیاست آب و هوا و تنوع زیستی چه در داخل و چه در سطح بین المللی ارائه کرد. وزیر همچنین تاکید کرد که چگونه سرمایه‌گذاری کانادا در نیروی کار چابک، انعطاف‌پذیر و مجهز به مهارت‌های لازم برای انتقال کانادا به اقتصاد خالص صفر، به زنان و دختران کمک می‌کند تا ابزارهای مورد نیاز خود را برای ایفای نقش فعال در آن به دست آورند. انتقال، به ویژه در بخش STEM.

وزیر ین همچنین در تعدادی از نشست‌ها، رویدادها و گفتگوهای دوجانبه، از جمله با مدیر اجرایی زنان سازمان ملل، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور خشونت علیه زنان، و همچنین ترینیداد و توباگو، آرژانتین، ایتالیا، جمهوری دومینیکن، کلمبیا، بریتانیا شرکت کرد. ، نمایندگان استرالیا و نیوزلند. وی همچنین با سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد نیز دیدار کرد. جنا سادز، وزیر پارلمان در دو رویداد جانبی مجازی به میزبانی کانادا شرکت کرد: یکی با مشارکت بنیاد زنان کانادا، با تمرکز بر “خشونت مبتنی بر جنسیت و بحران آب و هوا: ایجاد ارتباطات حیاتی”، و دیگری با موضوع “توانمندسازی زنان و دختران برای پیشبرد جنسیت”. راه حل های برابری و تغییر آب و هوا.»

در طول جلسه، اعضای هیئت کانادایی با نمایندگان سایر کشورهای عضو سازمان ملل متحد، و همچنین با سازمان‌های مدنی بین‌المللی برای پرداختن به موضوع اولویت‌بندی امسال همکاری کردند: دستیابی به برابری جنسیتی و توانمندسازی همه زنان و دختران در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های کاهش خطرات تغییر اقلیم، محیط‌زیست و بلایا.

شرکت کنندگان در CSW66 درباره برخی از حیاتی ترین مسائلی که زنان و دختران در جهان امروز با آن مواجه هستند، بحث کردند. این مذاکرات منجر به مجموعه‌ای از نتایج توافق‌شده برای تعیین اولویت‌های روشن و توصیه‌های کلیدی برای مسیری رو به جلو در برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان و دختران شد. علاوه بر نتیجه‌گیری‌های مورد توافق، کشورهای عضو درباره قطعنامه روش‌های کار برای CSW مذاکره کردند که فرمت جلسات آتی، فرآیندهای آماده‌سازی و مشارکت جامعه مدنی را مشخص می‌کند. این مذاکرات هر پنج سال یکبار انجام می شود و برای کمک به رسمی شدن روندی که جامعه مدنی می تواند از طریق آن در کار کمیسیون مشارکت کند، حیاتی است.

کانادا مشتاقانه منتظر CSW سال آینده است که بر نوآوری و تغییرات تکنولوژیکی و آموزش در عصر دیجیتال برای دستیابی به برابری جنسیتی و توانمندسازی همه زنان و دختران تمرکز خواهد کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.