هیئت ژاپن از کارشناسان تورم و اقتصاددانان به جلسات ویژه دعوت می کند – وزیر

[ad_1] توسط کانتارو کومیا و تتسوشی کاجیموتو شیگیوکی گوتو، وزیر اقتصاد ژاپن روز جمعه گفت که هیئت عالی سیاست های اقتصادی دولت ژاپن هشت اقتصاددان از جمله یک کارشناس تورم در ژاپن را به جلسات ویژه آینده خود دعوت خواهد کرد تا در مورد سیاست های بلندمدت این کشور بحث کنند. از جمله، جلسات ویژه

کد خبر : 305921
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
هیئت ژاپن از کارشناسان تورم و اقتصاددانان به جلسات ویژه دعوت می کند – وزیر

[ad_1]

توسط کانتارو کومیا و تتسوشی کاجیموتو

شیگیوکی گوتو، وزیر اقتصاد ژاپن روز جمعه گفت که هیئت عالی سیاست های اقتصادی دولت ژاپن هشت اقتصاددان از جمله یک کارشناس تورم در ژاپن را به جلسات ویژه آینده خود دعوت خواهد کرد تا در مورد سیاست های بلندمدت این کشور بحث کنند.

از جمله، جلسات ویژه شورای سیاست های اقتصادی و مالی از پروفسور دانشگاه توکیو، تسوتومو واتانابه، یکی از مقامات سابق بانک ژاپن (BOJ) که به دلیل تحلیل خود از روند قیمت ها و پاسخ های سیاست پولی ژاپن شناخته شده است، دعوت می شود.

گوتو در یک کنفرانس خبری گفت که این جلسات به منظور بحث در مورد استراتژی خروج BOJ از تسهیلات پولی یا ایجاد بیانیه مشترک جدید بین BOJ و دولت نبوده است.

در حالی که بازارهای مالی شرط می‌بندند ضعیف شدن ین و افزایش قیمت‌های مصرف‌کننده، بانک مرکزی را وادار خواهد کرد، منابع به رویترز گفتند که در داخل دولت بررسی‌های داخلی برای بازنگری بیانیه مشترک فعلی، که به طور گسترده به عنوان «توافق» سیاستی سال 2013 شناخته می‌شود، وجود دارد. بانک در نهایت سیاست فوق العاده سست خود را کنار بگذارد.

گوتو گفت: «ما کارشناسان را در مورد ترکیب سیاست‌های بین سیاست‌های مالی و پولی خواهیم خواست. هدف ما احیای اقتصادی است که با مشکلات ناشی از افزایش قیمت‌ها و همچنین کندی رشد اقتصاد جهانی مواجه است و با اصلاحات مالی مقابله می‌کنیم.»

نخست وزیر فومیو کیشیدا ماه گذشته برنامه ای را برای تشکیل جلساتی برای تحریک بحث در مورد چگونگی دستیابی به یک “چرخه فضیلت مند” رشد و توزیع، قبل از اینکه دولت طرح خط مشی سالانه میانسالی خود را در تابستان تدوین کند، اعلام کرد.

گوتو گفت که راه اندازی جلسات جدید باید به سومین اقتصاد بزرگ جهان کمک کند تا در مواجهه با رکود جهانی و تهاجم روسیه به اوکراین با مشکل بی سابقه مقابله کند تا به چرخه رشد و توزیع ثروت برسد.

این کارشناسان همچنین شامل نوبوهیرو کیوتاکی از دانشگاه پرینستون، توشیهیرو ناگاهاما از موسسه تحقیقات زندگی دای-ایچی، موتوهیرو ساتو از دانشگاه هیتوتسوباشی و مارتین شولز از موسسه تحقیقاتی فوجیتسو و غیره هستند.

گوتو همچنین گفت که در نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد در داووس در 17 تا 19 ژانویه شرکت خواهد کرد تا سیاست های اقتصادی و مالی ژاپن را به عنوان یک پانل توضیح دهد.

(گزارش توسط Kantaro Komiya ویرایش توسط Chang-Ran Kim و Raju Gopalakrishnan)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.