هیئت مدیره صندوق بین المللی پول راهنمایی برای توسعه سیاست های رمزنگاری موثر – مقررات بیت کوین نیوز ارائه می دهد

[ad_1] هیئت اجرایی صندوق بین‌المللی پول (IMF) راهنمایی‌هایی را برای کشورهای عضو ارائه کرده است تا سیاست‌های مؤثر ارز دیجیتال را توسعه دهند. هیئت مدیره بر نیاز به تدوین مقررات جامع رمزنگاری برای “کاهش بهتر خطرات ناشی از دارایی های کریپتو و در عین حال بهره برداری از مزایای بالقوه نوآوری فناوری” تاکید کرد. هیئت

کد خبر : 324804
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
هیئت مدیره صندوق بین المللی پول راهنمایی برای توسعه سیاست های رمزنگاری موثر – مقررات بیت کوین نیوز ارائه می دهد

[ad_1]

هیئت اجرایی صندوق بین‌المللی پول (IMF) راهنمایی‌هایی را برای کشورهای عضو ارائه کرده است تا سیاست‌های مؤثر ارز دیجیتال را توسعه دهند. هیئت مدیره بر نیاز به تدوین مقررات جامع رمزنگاری برای “کاهش بهتر خطرات ناشی از دارایی های کریپتو و در عین حال بهره برداری از مزایای بالقوه نوآوری فناوری” تاکید کرد.

هیئت اجرایی صندوق بین المللی پول راهنمایی هایی را در مورد مقررات رمزنگاری ارائه می کند

صندوق بین‌المللی پول (IMF) روز پنج‌شنبه نتیجه بحثی را که توسط مدیران هیئت اجرایی خود در مورد مقاله‌ای با عنوان «عناصر سیاست‌های مؤثر برای دارایی‌های رمزنگاری‌شده» برگزار شد، اعلام کرد.

صندوق بین‌المللی پول با اشاره به اینکه این مقاله یک چارچوب قانونی را ارائه می‌کند که «می‌تواند به اعضا کمک کند تا یک پاسخ خط مشی جامع، سازگار و هماهنگ» به دارایی‌های کریپتو ایجاد کنند، صندوق بین‌المللی پول تأکید کرد:

با اتخاذ این چارچوب، سیاست گذاران می توانند خطرات ناشی از دارایی های کریپتو را بهتر کاهش دهند و در عین حال از مزایای بالقوه نوآوری فناوری مرتبط با آن نیز بهره ببرند.

اولین عنصر چارچوبی که توسط صندوق بین المللی پول توصیف شده است، «حفاظت از حاکمیت و ثبات پولی با تقویت چارچوب های سیاست پولی و عدم اعطای وضعیت ارز رسمی یا ارز قانونی به دارایی های کریپتو است».

عناصر دیگر عبارتند از: محافظت در برابر «نوسانات بیش از حد جریان سرمایه»، اتخاذ «رفتار مالیاتی بدون ابهام در مورد دارایی‌های کریپتو» و اعمال «الزامات احتیاطی، رفتاری و نظارتی برای همه بازیگران بازار کریپتو». صندوق بین‌المللی پول توضیح داد که این چارچوب همچنین «یک چارچوب نظارتی مشترک در بین آژانس‌ها و مقامات داخلی مختلف» و «ترتیبات مشترک بین‌المللی برای افزایش نظارت و اجرای مقررات دارایی‌های رمزنگاری» ایجاد می‌کند.

صندوق بین‌المللی پول ادامه داد: مدیران هیئت‌مدیره «به طور کلی مشاهده کردند که در حالی که منافع احتمالی احتمالی از دارایی‌های کریپتو هنوز محقق نشده است، خطرات قابل توجهی ظاهر شده است.»

مدیران عموماً توافق کردند که به منظور حفظ حاکمیت و ثبات پولی، به دارایی‌های کریپتو نباید وضعیت ارز رسمی یا مناقصه قانونی اعطا شود.

علاوه بر این، مدیران هشدار دادند که «دارایی‌های رمزنگاری پیامدهایی برای سیاست‌هایی دارند که در هسته وظایف صندوق قرار دارند»، به‌ویژه پذیرش گسترده آن‌ها «می‌تواند اثربخشی سیاست پولی را تضعیف کند، اقدامات مدیریت جریان سرمایه را دور بزند و خطرات مالی را تشدید کند».

صندوق بین‌المللی پول همچنین اعلام کرد که مدیران هیئت‌مدیره آن «به طور کلی بر لزوم توسعه و اعمال مقررات جامع، از جمله مقررات احتیاطی و رفتاری در مورد دارایی‌های رمزنگاری‌شده، و اجرای مؤثر FATF توافق کردند. [Financial Action Task Force] استانداردها.» مدیران همچنین اظهار داشتند که صندوق بین المللی پول “باید از نزدیک برای حمایت از کار نظارتی تحت رهبری و هدایت نهادهای تنظیم کننده استاندارد همکاری کند.”

در حالی که تعدادی از مدیران فکر می‌کردند که ممنوعیت کامل ارزهای دیجیتال نباید رد شود، صندوق بین‌المللی پول خاطرنشان کرد:

مدیران توافق کردند که ممنوعیت های سخت اولین گزینه بهترین گزینه نیست، اما بسته به اهداف سیاست داخلی و جایی که مقامات با محدودیت ظرفیت مواجه هستند، محدودیت های هدفمند می تواند اعمال شود.

مدیران با تاکید بر اهمیت ترویج اصل “فعالیت یکسان، ریسک یکسان، مقررات یکسان” تاکید کردند که “هماهنگی قوی بین مقامات، چه در سطح داخلی و چه در سطح بین‌المللی، برای اجرای مداوم و اجتناب از آربیتراژ نظارتی ضروری است.” آنها به این نتیجه رسیدند که صندوق بین المللی پول “می تواند به عنوان یک رهبر فکری در کار تحلیلی بیشتر در مورد تحولات سریع در حال تحول در دارایی های رمزنگاری عمل کند.”

نظر شما در مورد راهنمایی های هیئت اجرایی صندوق بین المللی پول برای توسعه سیاست های ارزهای دیجیتال چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.