هیئت ایمنی ایالات متحده حمله به باند فرودگاه هونولولو را بررسی می کند

[ad_1] نوشته دیوید شپردسون واشنگتن (رویترز) – هیئت ملی ایمنی حمل و نقل (NTSB) روز چهارشنبه اعلام کرد که تحقیقاتی را در مورد حمله به باند فرودگاه هونولولو در 23 ژانویه آغاز خواهد کرد که هنگام عبور یک بوئینگ 777 متحد از باند و درگیری با یک سسنا 208B در حال فرود در فرودگاه هونولولو

کد خبر : 320613
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۴:۳۷
هیئت ایمنی ایالات متحده حمله به باند فرودگاه هونولولو را بررسی می کند

[ad_1]

نوشته دیوید شپردسون

واشنگتن (رویترز) – هیئت ملی ایمنی حمل و نقل (NTSB) روز چهارشنبه اعلام کرد که تحقیقاتی را در مورد حمله به باند فرودگاه هونولولو در 23 ژانویه آغاز خواهد کرد که هنگام عبور یک بوئینگ 777 متحد از باند و درگیری با یک سسنا 208B در حال فرود در فرودگاه هونولولو رخ داد. همان باند

اداره هوانوردی فدرال (FAA) که همچنین در حال تحقیق است، گفت که یک کنترل کننده ترافیک هوایی به پرواز یونایتد گفته است که قبل از رسیدن به باند در تاکسی وی توقف کند، اما پرواز یونایتد هنگام فرود هواپیمای باری سسنا از آن عبور کرد. FAA گفت که سسنا در حدود 1170 فوت از محل عبور جت یونایتد متوقف شد. خسارت یا تلفات جانی گزارش نشده است.

یونایتد سوالات مربوط به این حادثه را به NTSB ارجاع داد.

بیلی نولن، مدیر موقت FAA گفت که حوادث اخیر او را بر آن داشته تا دستور بررسی تیم ایمنی و برگزاری نشست ایمنی در ماه آینده را بدهد.

جنیفر هومندی، رئیس NTSB هفته گذشته در مصاحبه ای گفت که هیئت مدیره تحقیقاتی را در مورد 18 حادثه تهاجم باند فرودگاه از سال 2013 آغاز کرده است، از جمله دو مورد از تابستان گذشته که همچنان تحت بررسی هستند.

هفته گذشته، هومندی گفت یک هواپیمای باری بوئینگ 767 فدرال اکسپرس و یک هواپیمای 737-700 خطوط هوایی جنوب غربی که در 4 فوریه در آستین، تگزاس تقریباً با هم برخورد کردند “احتمالاً کمتر از 100 فوت (30.5 متر) به صورت عمودی از یکدیگر بودند.”

هواپیمای فدرال اکسپرس قرار بود روی باند فرودگاهی فرود بیاید که یک جت خطوط هوایی جنوب غربی نیز اجازه خروج از آن را داشت. هومندی گفت که ممکن است منجر به “تراژدی وحشتناک” شود.

هومندی گفت که هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا روندی در میان حوادث تهاجم اخیر باند فرودگاه وجود دارد یا خیر، اما او خاطرنشان کرد که “فقط یک مورد لازم است” تا یک تراژدی ویرانگر رخ دهد.

هومندی گفت که حمله دیگری به باند ماه گذشته در فرودگاه جان اف کندی نیویورک که طی آن یک هواپیمای خطوط هوایی دلتا پس از اینکه کنترلرهای ترافیک هوایی متوجه عبور یک بوئینگ 777 خطوط هوایی آمریکا از یک تاکسی وی شدند، ایمن توقف کرد، همچنین می‌تواند غم انگیز باشد.

روز جمعه، NTSB برای خدمه پرواز هواپیمای امریکن ایرلاینز احضاریه صادر کرد، پس از اینکه آنها از مصاحبه خودداری کردند به این دلیل که اظهارات آنها برای رونویسی ضبط می شود.

(گزارش توسط دیوید شپردسون؛ ویرایش توسط لزلی آدلر و دیوید گرگوریو)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.