هیئت ایالات متحده به گسترش آزادی مشفقانه برای زندانیان رأی می دهد

[ad_1] (رویترز) – کمیسیون مجازات ایالات متحده روز چهارشنبه دستورالعمل جدیدی را تصویب کرد که توانایی زندانیان فدرال را برای واجد شرایط بودن برای آزادی دلسوزانه از زندان افزایش می دهد. این سیاست جدید که با رای 4-3 تصویب شد، بخشی از بسته گسترده تر اصلاحیه ها بود و گسترده ترین اصلاحات عدالت کیفری است

کد خبر : 343375
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۶:۲۶
هیئت ایالات متحده به گسترش آزادی مشفقانه برای زندانیان رأی می دهد

[ad_1]

(رویترز) – کمیسیون مجازات ایالات متحده روز چهارشنبه دستورالعمل جدیدی را تصویب کرد که توانایی زندانیان فدرال را برای واجد شرایط بودن برای آزادی دلسوزانه از زندان افزایش می دهد.

این سیاست جدید که با رای 4-3 تصویب شد، بخشی از بسته گسترده تر اصلاحیه ها بود و گسترده ترین اصلاحات عدالت کیفری است که کمیسیون در بیش از چهار سال گذشته به اجرا گذاشته است.

کمیسیون هفت نفره مجازات ایالات متحده، آژانسی است که وظیفه تعیین دستورالعمل های صدور احکام برای قضات فدرال را بر عهده دارد.

قاضی کارلتون ریوز، رئیس کمیسیون، گفت که این هیئت هزاران نظر عمومی در مورد فهرست اصلاحات خود از سراسر کشور دریافت کرده است.

او گفت: «اگر قرار است کمیسیون سیاست درست، سیاست عادلانه، سیاست عادلانه را انتخاب کند، ما باید به کسانی که پیامدهای انتخاب های ما را زندگی کرده اند گوش دهیم.

اگر با کمیسیون صحبت کرده باشید، چه از سالن کنگره و چه از میز کتابخانه زندان، صدای شما شنیده شده است.»

قانون قدم اول که در سال 2018 توسط رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ به تصویب رسید، معیارهای آزادی مشفقانه را برای زندانیان بیمار و مسن فدرال گسترش داد. درخواست‌ها برای آزادی دلسوزانه پس از آن در طول همه‌گیری کووید-19 با 7014 درخواست در سال مالی 2020 افزایش یافت. این درخواست‌ها به‌طور ثابت و بدون راهنمایی پانل اعطا نشده است.

دستورالعمل‌های جدید آزادی مشفقانه که روز چهارشنبه تصویب شد، معیارهایی را برای آنچه که می‌تواند به عنوان «دلایل فوق‌العاده و قانع‌کننده» برای اعطای آزادی مشفقانه شناخته شود، گسترش می‌دهد و به قضات اختیار بیشتری برای تعیین زمان ضمانت کاهش مجازات می‌دهد.

از جمله دسته بندی های جدیدی که می تواند یک زندانی را واجد شرایط آزادی دلسوزانه کند، این است که اگر او قربانی تجاوز جنسی توسط افسر اصلاح شود.

سه عضو هیأت با سیاست نهایی مخالفت کردند و گفتند که با ماده‌ای که می‌تواند به قضات اجازه دهد در صورتی که تغییر در قوانین حکم فدرال باعث ناعادلانه شدن دوره زندان آنها شود، آزادی مشفقانه زندانیان را صادر کنند، مخالف هستند.

کندیس وونگ، عضو کمیسیون، گفت که این سیاست “تغییر ساختاری و سیستمی را بدون مجوز کنگره ایجاد می کند.”

محدودیت در جملات طولانی تر

کمیسیون در حال بررسی رای‌گیری درباره اصلاحات برجسته دیگری بود تا قضات فدرال را از اعمال مجازات‌های طولانی‌تر برای متهمان بر اساس جرایم ادعایی محدود کند، حتی اگر هیئت منصفه به اتفاق آرا، متهم را از همان اتهامات در یک حکم تقسیمی تبرئه کند.

با این حال، ریوز گفت که کمیسیون تصمیم گرفت قبل از تصمیم گیری نهایی به زمان بیشتری نیاز دارد.

طبق رویه کنونی، اگر قاضی رفتار تبرئه شده را در محاسبات مجازات لحاظ کند، متهمی که در برخی موارد تبرئه شده و در برخی دیگر محکوم شده است، همچنان ممکن است با مجازات شدیدتری روبرو شود.

مایکل پی. هیسکل، رئیس منتخب انجمن ملی وکلای مدافع جنایی، گفت که از این تاخیر ناامید شده است.

وی در بیانیه ای گفت: «اجازه دادن به افراد بر اساس رفتارهایی که هیئت منصفه آنها را تبرئه کرده است اساساً غیرمنصفانه است، زیرا این امر حق محاکمه طبق قانون اساسی را مخدوش می کند و به نقش هیئت منصفه بی احترامی می کند».

اصلاحات دیگری که روز چهارشنبه به تصویب رسید شامل اجرای قانون اساسی اسلحه است که سال گذشته به تصویب رسید که مجازات حبس را برای خریداران کاه که از طرف شخص دیگری اسلحه می خرند و افرادی که آگاهانه قرص های حاوی فنتانیل کشنده را می فروشند، تشدید می کند. کوری عمدی

(گزارش توسط نیت ریموند در بوستون و سارا ان. لینچ در واشنگتن؛ ویرایش توسط اندی سالیوان و آرورا الیس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.