هکرها حساب های ایمیل AT&T را نقض می کنند، وجوه رمزنگاری قربانیان را سرقت می کنند – امنیت بیت کوین نیوز

[ad_1] گزارش شده است که مجرمان سایبری به حساب های ایمیل AT&T نفوذ کرده اند و از دسترسی به دست آمده برای سرقت دارایی های رمزنگاری قربانیان خود استفاده می کنند. در حالی که سخنگوی AT&T ادعاهایی مبنی بر دسترسی هکرها به سیستم های داخلی این شرکت را رد کرده است، گزارشی حاکی از آن

کد خبر : 352057
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
هکرها حساب های ایمیل AT&T را نقض می کنند، وجوه رمزنگاری قربانیان را سرقت می کنند – امنیت بیت کوین نیوز

[ad_1]

گزارش شده است که مجرمان سایبری به حساب های ایمیل AT&T نفوذ کرده اند و از دسترسی به دست آمده برای سرقت دارایی های رمزنگاری قربانیان خود استفاده می کنند. در حالی که سخنگوی AT&T ادعاهایی مبنی بر دسترسی هکرها به سیستم های داخلی این شرکت را رد کرده است، گزارشی حاکی از آن است که ممکن است 20 میلیون دلار ارز دیجیتال به سرقت رفته باشد.

مجرمان از دسترسی API استفاده کردند

گزارش شده است که مجرمان سایبری به حساب‌های ایمیل AT&T دسترسی پیدا کرده‌اند و از آن برای هک کردن حساب‌های ارز دیجیتال قربانیان استفاده می‌کنند. بر اساس یک گزارش Techcrunch، مجرمانی که از این شیوه عملیاتی استفاده می کنند ممکن است دارایی های رمزنگاری شده را به ارزش بین 15 تا 20 میلیون دلار سرقت کرده باشند.

اگرچه گفته می‌شود دو قربانی سرقت را تایید کرده‌اند، سخنگوی AT&T در این بین پیشنهادهایی مبنی بر دسترسی مجرمان به سیستم‌های داخلی شرکت را رد کرده است.

“هیچ نفوذی در هیچ سیستمی برای این سوء استفاده وجود نداشت. جیم کیمبرلی، سخنگوی AT&T گفت: بازیگران بد از دسترسی API استفاده می کردند.

همانطور که در گزارش Techcrunch توضیح داده شد، گمان می‌رود طرف‌های ناشناس راهی برای هک کردن حساب‌های ایمیل شخصی AT&T پیدا کرده‌اند که از آدرس‌های att.net، sbcglobal.net و bellsouth.net استفاده می‌کنند. برای دستیابی به این هدف، گزارش شده است که هکرها از دسترسی به شبکه داخلی شرکت مخابراتی استفاده می کنند که سپس آنها را قادر می سازد تا کلیدهای پستی را برای هر کاربر ایجاد کنند.

پس از به دست آوردن کلیدهای شخص مورد نظر، مجرمان می توانند وارد سیستم شوند و رمزهای عبور قربانی از جمله رمزهای عبور در برنامه های تبادل ارز دیجیتال را بازنشانی کنند. گفته می شود برای اثبات اینکه مجرمان سایبری واقعاً به سیستم های داخلی AT&T دسترسی پیدا کرده اند، یک افشاگر لیستی از قربانیان ادعایی هکرها را به اشتراک گذاشته است.

در حالی که AT&T به “ایجاد غیرمجاز کلیدهای ایمیل امن” اذعان کرده است، سخنگوی اصرار داشت که این شرکت با به روز رسانی کنترل های امنیتی خود به این موضوع پاسخ داده است. این شرکت گفته است که برخی از حساب‌های ایمیل را قفل کرده است تا مالکان را مجبور به تنظیم مجدد رمز عبور کند.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.