هکاتون ETHGlobal در توکیو با اولین اجلاس پراگما آغاز شد – اخبار بیت کوین

[ad_1] همانطور که قبلا توسط ETHGlobal اعلام شده بود، اولین اجلاس پراگما هکاتون گسترده تر ETHGlobal توکیو را در روز پنجشنبه به عنوان “مرکزی برای گفتگوهای با کیفیت بالا و به عنوان یک انجمن گفتگو برای سازندگان و رهبران اکوسیستم اتریوم و فراتر از آن” آغاز کرد. این رویداد که توسط Kartik Talwar از ETHGlobal

کد خبر : 345376
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲:۳۰
هکاتون ETHGlobal در توکیو با اولین اجلاس پراگما آغاز شد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

همانطور که قبلا توسط ETHGlobal اعلام شده بود، اولین اجلاس پراگما هکاتون گسترده تر ETHGlobal توکیو را در روز پنجشنبه به عنوان “مرکزی برای گفتگوهای با کیفیت بالا و به عنوان یک انجمن گفتگو برای سازندگان و رهبران اکوسیستم اتریوم و فراتر از آن” آغاز کرد. این رویداد که توسط Kartik Talwar از ETHGlobal برگزار شد، مصاحبه‌های روی صحنه با Aya Miyaguchi از بنیاد اتریوم، Juan Benet از Protocol Labs، نویسنده The Network State و طرفدار بیت‌کوین Balaji Srinivasan، و Stani Kulechov از شرکت‌های Aave داشت. اعلامیه های محصول نیز توسط چندین سخنران برجسته انجام شد.

اولین نشست سران «پراگما» در توکیو برگزار شد

در 13 آوریل، طرفداران اتریوم از سراسر جهان در بخش Shibuya توکیو، در گاراژ دیجیتال، گرد هم آمدند تا در مصاحبه‌های روی صحنه، اعلامیه‌های محصول و شبکه‌سازی شرکت کنند. گفته می‌شود که رویداد پراگما که فقط برنامه کاربردی است، اولین نسخه حضوری چنین اجلاس‌هایی برای ETHGlobal است و هکاتون گسترده‌تر ETHGlobal Tokyo را آغاز کرد که تا یکشنبه، 16 آوریل ادامه دارد.

شیبویا، توکیو

Kartik Talwar، یکی از بنیانگذاران ETHGlobal، مجموعه مصاحبه ها را با دعوت از Aya Miyaguchi، مدیر اجرایی بنیاد Ethereum به روی صحنه آغاز کرد.

میاگوچی در مورد فرهنگ عمومی در ژاپن اظهار نظر کرد و گفت که مردم بسیار فروتن هستند و “توسعه دهندگان با استعداد زیادی وجود دارند، اما به اندازه کافی از آن استقبال نمی شود. مانند، به اندازه کافی تصدیق کرد. درست مثل این است که در یک شرکت … مدیریت تصمیم می گیرد و به توسعه دهندگان می گویند که چه چیزی بسازند. وی تاکید کرد:

اما روش اتریوم این است که شما باید این توسعه دهندگان را در مرحله تولید ایده، یعنی طوفان فکری قرار دهید.

میاگوچی در ادامه خاطرنشان کرد: ژاپن در یک چیز بسیار خوب است … آنها در کار تیمی خوب هستند. مدیر اجرایی می‌گوید این یک نقطه قوت واقعی است و ژاپنی‌ها برای یادگیری چیزهای جدید مانند زبان‌های برنامه‌نویسی کوشا هستند، اما رویدادهایی مانند هکاتون و انجمن اتریوم می‌توانند روش جدیدی را برای باز بودن خارج از محدودیت‌های فرهنگی سنتی «آموزش یا الهام‌بخش» کنند.

کارتیک تالوار با ایا میاگوچی مصاحبه می کند.

خوان بنت از آزمایشگاه پروتکل در مورد ایجاد IPFS، حفظ آرشیو در بلاک چین و احتمالات آینده برای تحولات مختلف بلاک چین صحبت کرد و اظهار داشت:

پیش‌بینی من این است که بیشتر این زنجیره‌ها به روش‌های فوق‌العاده جالبی دوباره ترکیب می‌شوند… برخی از L1 [layer one] به L2 تبدیل می شود، برخی از L2 ها به L1 تبدیل می شوند و در دراز مدت اهمیت چندانی نخواهد داشت.

او خاطرنشان کرد که بلاک‌چین‌ها باید بتوانند بسیار بیشتر از آنچه مردم فکر می‌کنند مقیاس شوند، و به «قوانین مقیاس‌سازی کار می‌کنند» و ساختارهای مشابهی را که در حال حاضر وجود دارند، ذکر کرد.

خوان بنت از آزمایشگاه های پروتکل.

بنت خاطرنشان کرد: “امروز، ما به ده ها هزار یا صدها هزار تراکنش در ثانیه در هر زنجیره دست پیدا می کنیم.” ما باید به میلیاردها یا تریلیون ها تراکنش در ثانیه دست پیدا کنیم. این معیار واقعی است. لحظه‌ای که می‌توانید چیزی شبیه به تمام توئیتر روی زنجیره‌ای داشته باشید… این همان مقیاس‌پذیری است که ما به آن نیاز داریم.»

استانی کولچوف، مدیرعامل Aave.

استانی کولچوف، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Aave، در میان موضوعات دیگر درباره راه‌های سفارشی‌سازی بیشتر محصولات توسط کاربران بحث کرد:

اگر به بیشتر محصولات دنیا فکر کنید، واقعاً نمی توانید بروید و درخواست کشش بدهید. شما نمی توانید بروید و یک درخواست کشش به آیفون یا تلفن اندرویدی خود بدهید و انتظار داشته باشید که اتفاق خوبی بیفتد اگر ایده شما خوب باشد و مشکل را برطرف کنید. اما اگر در آینده واقعاً بتوانید به این روش بسازید چه؟ پروتکل ها، محصولات و الگوریتم ها و زمانی ممکن است که چیزها را به روشی بازتر بسازید.

Balaji Srinivasan یک ارائه از راه دور در مورد بحران اقتصادی فعلی و فرصت هایی که برای بیت کوین و کریپتو ارائه می دهد ارائه کرد.

پایان مذاکرات روز، کارآفرین فناوری، نویسنده، و فرشته سرمایه‌گذار بالاجی سرینیواسان بود، که اگرچه قادر به پیوستن حضوری نبود، یک سخنرانی سیاسی و فلسفی از راه دور در مورد سقوط ارزهای فیات غربی ارائه کرد. او همچنین یک جلسه پرسش و پاسخ طولانی برگزار کرد.

Srinivasan به شرکت کنندگان گفت که ارزهای فیات شرقی مانند رنمینبی چین و روپیه هند ممکن است از ارزهای غربی مانند دلار آمریکا بیشتر باشد.

شرکت کنندگان در نشست پراگما که در گاراژ دیجیتال، شیبویا برگزار شد.

او همچنین توضیح داد که چرا شرط‌بندی‌های میلیون دلاری خود را با بیت‌کوین انجام داده است و به هرج و مرج مالی جهانی اشاره کرد و توضیح داد:

من همچنین به زودی یک به روز رسانی در مورد شرط بندی خواهم داشت… من فکر می کنم که البته برای همه راضی کننده خواهد بود. دلیل این کار من جلب توجه به این بحران بود.

اطلاعیه های محصول

در بین مصاحبه‌ها، شرکت‌کنندگان پراگما صحبت‌هایی را شنیدند و ارائه‌هایی را درباره چند اعلامیه محصول تماشا کردند. ارائه‌ها شامل ماسا ‘سنشی’ کیکوچی از تامین مالی امن، لوکاس اسکور از ایمن، هارش راجات از Push Protocol و جیسون گلدبرگ از Airstack بود.

هکاتون گسترده‌تر ETHGlobal Tokyo تا یکشنبه، 16 آوریل ادامه خواهد داشت. اخبار Bitcoin.com را برای دریافت به‌روزرسانی‌های رویداد، از جمله نظرات سازندگان و مهندسان شرکت‌کننده که ایده‌های جدید را آزمایش می‌کنند و برای جوایز 375000 دلاری رقابت می‌کنند، دنبال کنید.

برچسب ها در این داستان

Aya Miyaguchi، Balaji Srinivasan، کدنویسی، تمرکززدایی، گاراژ دیجیتال، بنیاد اتریوم، ETHGlobal، Hackathon، رمزنگاری ژاپن، Juan Benet، Kartik Talwar، برنامه نویسی، Shibuya، Stani Kulechov، توکیو

نظر شما در مورد اولین کنفرانس اتریوم پراگما چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

گراهام اسمیت

گراهام اسمیت یک مهاجر آمریکایی است که در ژاپن زندگی می کند، و بنیانگذار ژاپن داوطلبانه – ابتکاری که به گسترش فلسفه های عدم تحصیل، مالکیت فردی و آزادی اقتصادی در سرزمین طلوع خورشید اختصاص دارد.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، ETHGlobal، Graham Smith

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.