هوای پاک و اقتصاد قوی

[ad_1] پس زمینه سرمایه گذاری های هوشمند در آب و هوا امروزه برای کارگران کانادایی، برای اقتصاد کانادا و برای کره زمین خوب است. با بزرگترین بسیج سرمایه جهانی از زمان انقلاب صنعتی در حال حاضر، کانادا این شانس را دارد که به یک رهبر در انرژی پاک آینده تبدیل شود. بودجه 2022 به کانادا

کد خبر : 189878
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۵:۴۹
هوای پاک و اقتصاد قوی

[ad_1]

پس زمینه

7 آوریل 2022

سرمایه گذاری های هوشمند در آب و هوا امروزه برای کارگران کانادایی، برای اقتصاد کانادا و برای کره زمین خوب است. با بزرگترین بسیج سرمایه جهانی از زمان انقلاب صنعتی در حال حاضر، کانادا این شانس را دارد که به یک رهبر در انرژی پاک آینده تبدیل شود. بودجه 2022 به کانادا کمک می کند تا همچنان در تلاش های جهانی برای مبارزه با تغییرات آب و هوا، حفاظت از طبیعت و ایجاد یک اقتصاد پاک که مشاغل طبقه متوسط ​​پردرآمد امروز و فردا را ایجاد کند، رهبری کند.

راه اندازی صندوق رشد پیشرو در جهان در کانادا

بودجه 2022 ایجاد صندوق رشد کانادا را برای جذب سرمایه گذاری قابل توجه بخش خصوصی برای کمک به تحقق اهداف مهم سیاست اقتصادی ملی پیشنهاد می کند:





سرمایه اولیه این صندوق طی پنج سال آینده 15 میلیارد دلار خواهد بود و به ازای هر یک دلار سرمایه گذاری، سه دلار سرمایه خصوصی را هدف قرار خواهد داد.


حفاظت از آب شیرین ما

در سال 2019، دولت متعهد شد که یک آژانس فدرال آب کانادا ایجاد کند تا با استان ها، مناطق، جوامع بومی و سایر ذینفعان همکاری کند تا بهترین راه ها برای ایمن نگه داشتن آب کانادا، پاکیزه و با مدیریت خوب را بیابد. بودجه 2022 پیشنهاد می کند:




کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در جاده ها

حمل و نقل جاده ای 20 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای کانادا را تشکیل می دهد. بودجه 2022 تعدادی از اقدامات را برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ناشی از حمل و نقل با مقرون به صرفه تر کردن وسایل نقلیه بدون آلایندگی برای کانادایی ها و مشاغل کانادایی پیشنهاد می کند.





گسترش صندوق اقتصاد کم کربن و حمایت از انرژی پاک در یوکان

از سال 2017، صندوق اقتصاد کم کربن تقریباً 132 پروژه را در سراسر کانادا پشتیبانی کرده است. بودجه 2022 پیشنهاد می کند:




اعتبار مالیاتی سرمایه گذاری برای جذب، استفاده و ذخیره کربن

در بودجه 2021، دولت فدرال یک اعتبار مالیاتی سرمایه گذاری برای جذب، استفاده و ذخیره کربن (CCUS) با این هدف پیشنهاد کرد که هم جایگاه کانادا را به عنوان یک رهبر در CCUS تضمین کند و هم از نوآوران و مهندسان کانادایی که این فناوری را پیش می برند، حمایت کند. دولت در مورد طراحی اعتبار مالیاتی سرمایه گذاری برای CCUS از مردم، ذینفعان و استان ها مشورت کرده و از ورودی دریافتی برای اطلاع رسانی طرح نهایی آن استفاده کرده است.



دولت با استان‌های مربوطه تعامل خواهد کرد و انتظار دارد که آنها انگیزه‌های مالی را برای تسریع پذیرش فناوری‌های CCUS توسط صنعت تقویت کنند.


اعتبار مالیاتی جدید برای سرمایه گذاری در فناوری پاک

اگر قرار است اقتصاد کانادا به صفر برسد، گسترش فناوری پاک باید تسریع شود. کمک به شرکت‌های کانادایی که فناوری‌های پاک را اتخاذ کنند، شغل ایجاد می‌کند، کسب‌وکارهای کانادایی را رقابتی نگه می‌دارد و همزمان انتشار گازهای گلخانه‌ای کانادا را کاهش می‌دهد.





هزینه سوخت برگشتی به شرکت های کوچک و متوسط ​​می رسد

در سال 2021 به روز رسانی اقتصادی و مالی، دولت قصد خود را برای بازگرداندن بخشی از درآمد حاصل از قیمت آلودگی به مشاغل کوچک و متوسط ​​از طریق برنامه ریزی جدید فدرال در حوزه های قضایی backstop اعلام کرد. این برنامه جدید همچنین برای بازگرداندن درآمدهای باقیمانده هزینه سوخت 2019-20، به مبلغ تقریبی 120 میلیون دلار که قبلاً از طریق صندوق تشویقی اقدام اقلیمی بازگردانده نشده است، استفاده خواهد شد.






برق پاک

سرمایه گذاری های بیشتری برای حمایت از گسترش برق پاک در کانادا مورد نیاز است تا به تعهد دولت به سیستم برق خالص صفر تا سال 2035 دست یابد. بودجه 2022 پیشنهاد می کند:





کشاورزی پایدار برای مبارزه با تغییرات اقلیمی

کشاورزان در سرتاسر کشور اثرات تغییرات آب و هوایی مانند سیل و خشکسالی را تجربه می‌کنند و قبلاً در اتخاذ شیوه‌های سازگار با آب و هوا، مانند فناوری کشاورزی دقیق و تکنیک‌های خاک‌ورزی کم پیشرو بوده‌اند. این فناوری‌ها می‌توانند به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و صرفه‌جویی در زمان و هزینه کشاورزان کمک کنند. بودجه 2022 پیشنهاد می کند:






تجدید و گسترش طرح حفاظت از اقیانوس ها

ترافیک دریایی در حمایت از اقتصاد رو به رشد کانادا به افزایش خود ادامه می دهد و دولت فدرال اقدامات بیشتری را برای تقویت ایمنی دریایی، حفاظت از اکوسیستم های دریایی و ایجاد مشارکت های قوی تر با جوامع بومی و ساحلی انجام می دهد. بودجه 2022 پیشنهاد می کند:




انجام اقدامات بیشتر برای حذف زباله های پلاستیکی

تحت ریاست G7 کانادا در سال 2018، کانادا از توسعه منشور پلاستیک اقیانوسی دفاع کرد و بعداً با دولت‌های استانی و منطقه‌ای برای توسعه یک استراتژی در سطح کانادا در مورد زباله‌های پلاستیکی صفر همکاری کرد.





مبارزه و مدیریت آتش سوزی

بودجه 2022 اقدامات اضافی را برای مقابله با تهدید فزاینده آتش‌سوزی‌های جنگلی در کانادا پیشنهاد می‌کند، از جمله با ارائه پشتیبانی به استان‌ها، مناطق و جوامع بومی برای کاهش، واکنش و نظارت بر آتش‌سوزی از طریق موارد زیر:






مسکن مقرون به صرفه سبزتر

بودجه 2021 مبلغ 4.4 میلیارد دلار را به صورت نقدی برای ایجاد برنامه وام خانه های سبزتر کانادا اعلام کرد، که بخشی از آن برای کارآمدتر کردن مسکن های مقرون به صرفه موجود در مصرف انرژی استفاده می شود که به کاهش قبوض انرژی نیز کمک می کند.




    

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.