هوای بسیار سرد ظرفیت پناهگاه های بی خانمان های ایالات متحده را افزایش می دهد

[ad_1] اداره خانواده و خدمات پشتیبانی شیکاگو، کتابخانه‌ها و ایستگاه‌های پلیس را به عنوان ایستگاه‌های گرمایش باز کرد، در حالی که سرپناه‌ها در شهرهای جنوبی مانند باتون روژ، لوئیزیانا، ساعت‌ها و ظرفیت تخت‌خواب را افزایش دادند زیرا انتظار می‌رفت دمای هوا برای نوجوانان در فارنهایت (زیر ۱۰- درجه سانتی‌گراد) کاهش یابد. درجه سانتیگراد) در شب

کد خبر : 297129
تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۳:۳۶
هوای بسیار سرد ظرفیت پناهگاه های بی خانمان های ایالات متحده را افزایش می دهد

[ad_1]

اداره خانواده و خدمات پشتیبانی شیکاگو، کتابخانه‌ها و ایستگاه‌های پلیس را به عنوان ایستگاه‌های گرمایش باز کرد، در حالی که سرپناه‌ها در شهرهای جنوبی مانند باتون روژ، لوئیزیانا، ساعت‌ها و ظرفیت تخت‌خواب را افزایش دادند زیرا انتظار می‌رفت دمای هوا برای نوجوانان در فارنهایت (زیر ۱۰- درجه سانتی‌گراد) کاهش یابد. درجه سانتیگراد) در شب جمعه.

مقامات در دنور، کلرادو، جایی که دمای منفی 24 درجه فارنهایت (31- درجه سانتیگراد) در روز پنجشنبه به دومین سردترین دما در تاریخ شهر تبدیل شد، این هفته کولیسئوم را به عنوان یک پناهگاه افتتاح کردند. مسئولان سالن سرپوشیده را برای 225 نفر آماده کردند اما چهارشنبه شب ظرفیت آن را به 359 افزایش دادند.

لافونس مک میلان، یکی از افرادی که به دنبال سرپناهی در کولیسئوم هستند، می‌گوید: «از حضور در اینجا احساس خوبی دارم، زیرا نیازی نیست نگران بیخوابی در سرما باشم، لازم نیست نگران رفتن از جایی به مکان دیگر باشم. این هفته.

مقامات دنور همچنین ساختمان شهرداری ولینگتون وب را پنجشنبه شب افتتاح کردند. این ساختمان محل کار بیش از 1000 کارمند شهری است و به گفته مرکز عملیات اورژانس شهر، برای اولین بار است که از آن به عنوان سرپناه استفاده می شود.

شهرهای سراسر ایالات متحده برای رسیدگی به بی خانمان ها با مشکل مواجه شده اند. گزارش وزارت مسکن و شهرسازی ایالات متحده در این هفته نشان داد که تا ژانویه 2022 نزدیک به 600000 نفر بی خانمان بوده اند. این گزارش نشان می دهد که بی خانمانی در میان افراد در پناهگاه ها 1.6٪ کاهش یافته است، در حالی که بی خانمان های بدون سرپناه 3.4٪ نسبت به سال 2020 افزایش یافته است.

دونالد وایتهد، مدیر اجرایی ائتلاف ملی برای بی خانمان ها گفت: «آب و هوای بد واقعیت بی رحمانه بی خانمانی در آمریکا را تشدید می کند.

عوامل مرکب

در شهرستان هنپین، مینه سوتا، جایی که سرویس ملی هواشناسی اعلام کرد شرایط کولاک و سرمای شدید تا روز شنبه می‌تواند «جان‌آمیز» باشد، دیوید هویت، مدیر پایداری مسکن، گفت که پناهگاه‌ها یا امکاناتی مانند اتاق‌های هتل 242 خانواده را در خود جای می‌دهند، در مقایسه با نمونه معمولی. ظرفیت 119 خانوار

هیویت گفت که از زمان پایان تعطیلات اخراج در دوران کووید و برنامه‌های کمک‌های اجاره اضطراری فدرال در ماه ژوئن، تعداد پناهگاه‌های شهرستان افزایش یافته است.

او گفت: «ما امروز 300 کودک بیشتر از سال گذشته در پناهگاه داریم.

هزاران نفر از مردمی که روزانه تلاش می کنند از مرز ایالات متحده و مکزیک عبور کنند، فشار بیشتری را بر شهرها وارد کرده اند. طبق بیانیه شهر، نزدیک به 1000 مهاجر از روز پنجشنبه در پناهگاه های شهر دنور یا پناهگاه های شریک اقامت داشتند.

در شهر مرزی ال پاسو تگزاس، جایی که دمای هوا در صبح روز جمعه در حد فارنهایت نوجوانان بود، پناهگاه ها نیز فشار ترکیبی مهاجرت دسته جمعی و نیاز ناشی از آب و هوا به مسکن را احساس کردند.

جان مارتین، رئیس مرکز فرصت برای بی خانمان ها در ال پاسو، به سی بی اس گفت: «ما در ارتباط با تعداد زیادی از پناهندگان، دمای سردی داریم. . “فقط به نظر می رسد که همه چیز به یکباره اتفاق می افتد.”

در همین حال، یک کولاک روز جمعه به سمت شرق در سراسر منطقه گریت لیکس در حال حرکت بود.

ملیسا آلتو-کینتیگ، مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار، گفت: پناهگاه مرکزی آیووا در د موین، جایی که تا روز شنبه شرایط کولاک پیش بینی می شد، این هفته 250 نفر را در پناهگاه با ظرفیت 150 نفر خود در این هفته اسکان داد و کسی را دور نخواهد کرد. داوطلبان همچنان به جامعه می‌رفتند و از مردم می‌خواستند از سرمای شدید پناه بگیرند.

او گفت: “فضای کافی وجود دارد، اگرچه این بدان معناست که برخی از مردم روی زمین می خوابند.”

(گزارش توسط گابریلا بورتر و آلیسون مک‌کلارن؛ ویرایش توسط دونا برایسون و جوزی کائو)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.