هواداران ترامپ جدایی‌طلب هستند! – هوشمند نیوز

[ad_1] به گزارش راشا تودی، نظرسنجی یاهو – یوگاو که جمعه منتشر شد، نشان می‌دهد که حدود ۳۳ درصد از رای‌دهندگان حامی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در ایالت‌های قرمز رنگ (جمهوری‌خواه) می‌گویند که اگر ایالتشان به یک “کشور مستقل” تبدیل شود، آنها شخصا “وضعیت بهتری” خواهند داشت. در مقابل، ۲۹ درصد معتقدند که پس

کد خبر : 230141
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
هواداران ترامپ جدایی‌طلب هستند! – هوشمند نیوز

[ad_1]

به گزارش راشا تودی، نظرسنجی یاهو – یوگاو که جمعه منتشر شد، نشان می‌دهد که حدود ۳۳ درصد از رای‌دهندگان حامی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در ایالت‌های قرمز رنگ (جمهوری‌خواه) می‌گویند که اگر ایالتشان به یک “کشور مستقل” تبدیل شود، آنها شخصا “وضعیت بهتری” خواهند داشت.

در مقابل، ۲۹ درصد معتقدند که پس از جدایی “وضعیت بدتری” خواهند داشت. ۳۸ درصد باقی‌مانده هم یا از وضعیت آتی خود مطمئن نیستند یا اینطور فکر می‌کنند که در یک “کشور تازه استقلال‌یافته تقریباً مشابه” وضعیت کنونی عمل می‌کنند.

نتایج زمانی نزدیک بود که از آمریکایی‌ها پرسیده شد که وضعیت ایالت آنها به طور کلی پس از “جدایی” چگونه خواهد بود؛ در پاسخ به آن ۳۵ درصد از رای‌دهندگان طرفدار ترامپ حدس ‌زدند که وضعیت بهتر خواهد بود، در مقابل ۳۰ درصد گفتند که وضعیت بدتر می‌شود.

این نظرسنجی، تازه‌ترین نمونه از افزایش قطبی شدن سیاسی و شکاف فرهنگی در زندگی آمریکایی است. نظرسنجی قبلی یاهو – یوگاو در ماه ژوئن نشان داد که نیمی از آمریکایی‌ها معتقدند جنگ داخلی دیگری در آمریکا در طول زندگی آنها رخ خواهد داد و این کشور در مقطعی دیگر “دموکراسی” نخواهد بود.

با حکم ماه گذشته دیوان عالی ایالات متحده در رابطه با سقط جنین، شکاف عمیق‌تر شده و تصمیم‌گیری درباره این موضوع جنجالی به قانونگذاران ایالتی واگذار شده است. حدود نیمی از ایالت‌ها یا قبلاً سقط جنین را ممنوع کرده‌اند یا انتظار می‌رود که طی چند هفته آینده محدودیت‌های جدیدی برای این عمل اعمال کنند.

بر اساس جدیدترین نظرسنجی، حدود ۹۲ درصد از رای‌دهندگان حامی ترامپ در ایالت‌های قرمز، بیش از دولت فدرال به دولت ایالتی خود اعتماد دارند تا “بهترین” اقدام را انجام دهد. از هر ۱۰ ساکن ایالت‌های آبی (دموکرات) که در سال ۲۰۲۰ به جو بایدن رای دادند، هشت تن بیشتر از واشنگتن به دولت ایالتی خودشان اعتماد دارند.

این نظرسنجی نشان داد که تنها ۱۵ درصد از کل پاسخ‌دهندگان معتقدند که ایالات متحده “به طور کلی در مسیر درستی قرار دارد.” در مقایسه با آن، ۷۲ درصد می‌گویند آمریکا “در مسیر اشتباه” قرار گرفته است. تنها ۲۷ درصد معتقدند که بایدن “با چالش‌های پیش روی ایالات متحده مقابله می‌کند” و در مقابل، ۵۶ درصد که می‌گویند او چنین نمی‌کند.

آمریکایی‌ها همچنین چشم‌انداز تیره و تاری نسبت به آینده دارند؛ به طوری که ۴۶ درصد می‌گویند نسل بعدی “وضعیت بدتری” خواهد داشت و تنها ۲۵ درصد می‌گویند که وضعیت “بهتر” خواهد بود. به طور مشابه، ۳۷ درصد از رای‌دهندگان معتقدند که بهترین روزهای آمریکا “گذشته است”، در مقایسه با ۳۱ درصد که می‌گویند روزهای خوب “هنوز از راه نرسیده است.”

نه ترامپ و نه بایدن، به چشم راه‌حل دیده نمی‌شوند. تنها ۲۸ درصد از پاسخ‌دهندگان می‌گویند که ترامپ باید بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ نامزد شود، در حالی که ۱۸ درصد می‌گویند بایدن باید به دنبال انتخاب مجدد در انتخابات باشد.

311311

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.