هوآوی چین با خودروسازان بیشتری برای تولید خودروهای الکتریکی Aito شریک می شود

شانگهای (رویترز) – مدیر ارشد این شرکت روز شنبه گفت که شرکت فناوری هوآوی چین با خودروسازان قدیمی بیشتری برای تولید خودروهای الکتریکی با برند Aito همکاری می کند تا حضور خود را در صنعت خودرو گسترش دهد. ریچارد یو، مدیر عامل خودروهای هوشمند هوآوی در همایش China EV 100 در پکن گفت که هواوی

کد خبر : 341186
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
هوآوی چین با خودروسازان بیشتری برای تولید خودروهای الکتریکی Aito شریک می شود


شانگهای (رویترز) – مدیر ارشد این شرکت روز شنبه گفت که شرکت فناوری هوآوی چین با خودروسازان قدیمی بیشتری برای تولید خودروهای الکتریکی با برند Aito همکاری می کند تا حضور خود را در صنعت خودرو گسترش دهد.

ریچارد یو، مدیر عامل خودروهای هوشمند هوآوی در همایش China EV 100 در پکن گفت که هواوی با Chery Automobile، BAIC Motor و Anhui Jianghuai Automobile Group در توسعه و تولید مشترک وسایل نقلیه با برند Aito همکاری خواهد کرد.

یو اضافه کرد که هوآوی که قبلاً با گروه Seres برای ساخت خودروهای Aito شراکت دارد، مجموعه‌ای از مدل‌ها از جمله SUV، سدان و خودروهای چند منظوره را با نام تجاری Aito در نظر دارد.

یو گفت: “ما می خواهیم به طور کامل از منابع ظرفیت تولید خودروسازان استفاده کنیم.”

سرس در سال 2022 در مجموع 80000 خودروی Aito با سیستم هارمونی او اس هوآوی – که توسط این شرکت به عنوان جایگزینی برای اندروید توسعه داده شده بود – فروخت که بر اساس پرونده های شرکت، بیش از 6 برابر بیشتر از سال گذشته است.

اریک ژو، رئیس هواوی، روز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی تکرار کرد که این شرکت به تنهایی خودرو نمی‌سازد، بلکه تنها به خودروسازان دیگر کمک می‌کند تا خودروهای بهتری تولید کنند.

هوآوی تحت یک سری کنترل‌های صادراتی از سوی واشنگتن قرار گرفته است که می‌گوید این یک خطر امنیتی است که این شرکت آن را رد می‌کند. تحریم ها هواوی را از خرید قطعات کلیدی و همچنین استفاده از سیستم عامل اندروید گوگل منع کرده است.

یو روز شنبه گفت، تحریم ها بر شراکت هواوی با خودروسازان جهانی نیز تأثیر گذاشته است، زیرا آنها در دو سال گذشته استفاده از فناوری های اتصال خودروی هوآوی را کنار گذاشته اند.

تنش با ایالات متحده باعث شد که منگ به مدت سه سال در کانادا به اتهام تلاش برای سرپوش گذاشتن بر تلاش های شرکت های مرتبط با هوآوی برای فروش تجهیزات به ایران در نقض تحریم های ایالات متحده بازداشت شود.

(گزارش توسط Zhang Yan، Zhuzhu Cui و Brenda Goh؛ ویرایش توسط دیوید هلمز)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.