هنگ کنگ نمونه اولیه ارز دیجیتال، Project Aurum – Finance Bitcoin News را ارائه می دهد

[ad_1] مقامات مالی در هنگ کنگ از نمونه اولیه ارز دیجیتال بانک مرکزی خود در قلمرو خودمختار چین به نام Project Aurum رونمایی کردند. شرکت کنندگان فاش کردند که پلتفرم دو لایه دارای یک سیستم کیف پول الکترونیکی بین بانکی عمده فروشی و خرده فروشی است. هنگ کنگ توکن های خرده فروشی و استیبل کوین

کد خبر : 271593
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
هنگ کنگ نمونه اولیه ارز دیجیتال، Project Aurum – Finance Bitcoin News را ارائه می دهد

[ad_1]

مقامات مالی در هنگ کنگ از نمونه اولیه ارز دیجیتال بانک مرکزی خود در قلمرو خودمختار چین به نام Project Aurum رونمایی کردند. شرکت کنندگان فاش کردند که پلتفرم دو لایه دارای یک سیستم کیف پول الکترونیکی بین بانکی عمده فروشی و خرده فروشی است.

هنگ کنگ توکن های خرده فروشی و استیبل کوین ها را به عنوان بخشی از پروژه Aurum صادر می کند

بانک تسویه حساب های بین المللی (BIS) اعلام کرد که همکاری بین مرکز نوآوری BIS مرکز هنگ کنگ، اداره پولی هنگ کنگ (HKMA) و موسسه تحقیقات علوم و فناوری کاربردی هنگ کنگ، نمونه اولیه ارز دیجیتال آینده هنگ کنگ را تولید کرده است. .

موسسه مالی بین‌المللی در بیانیه‌ای مطبوعاتی این هفته توضیح داد که Project Aurum یک سیستم ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) است که شامل یک سیستم بین بانکی عمده‌فروشی و یک سیستم کیف پول الکترونیکی خرده‌فروشی است.

شرکت کنندگان در Aurum می خواهند دو نوع مختلف توکن دیجیتال را راه اندازی کنند. نوع اول یک ارز دیجیتال واسطه ای خواهد بود در حالی که نوع دوم یک استیبل کوین با پشتوانه CBDC خواهد بود که در سیستم بین بانکی در گردش است. BIS خاطرنشان کرد:

مورد دوم در مطالعه CBDC تا به امروز منحصر به فرد است. حریم خصوصی، ایمنی و انعطاف پذیری هسته اصلی سیستم هستند.

نویسندگان این پروژه توضیح می دهند: «جان بخشیدن به استیبل کوین های دارای پشتوانه CBDC قبلاً هرگز انجام نشده بود و بنابراین، ما احساس کردیم که انجام این کار ممکن است مکمل تحقیقات رو به رشد در مورد استیبل کوین های بخش خصوصی باشد. آنها همچنین توضیح می‌دهند که برخلاف استیبل‌کوین‌های خصوصی، موجودی‌های استیبل کوین Aurum در مقابل مانده‌های تسویه ناخالص بی‌درنگ بانک صادرکننده با بانک مرکزی تطبیق داده می‌شوند.

توسعه دهندگان بر این باورند که سیستم استیبل کوین های دارای پشتوانه CBDC می تواند توسط مقامات پولی زمانی که آنها سعی می کنند رویکردهای نظارتی در مورد استیبل کوین های بخش خصوصی را بررسی کنند، استفاده شود، “به ویژه در حالی که به دنبال طراحی روش هایی برای تأیید پشتوانه استیبل کوین ها هستند، که بسیار بالاست. موضوع موضوعی.» درست مانند ارز فیات خود، سه مؤسسه مالی هنگ‌کنگ مجاز به انتشار سکه‌های دیجیتال با پشتوانه دولتی خواهند بود.

هنگ کنگ، یکی از مراکز مهم مالی جهان، تلاش‌ها را برای عقب‌نشینی با سایرین در جبهه توسعه CBDC، از جمله سرزمین اصلی چین که در حال گسترش پایلوت یوآن دیجیتال (e-CNY) است، تشدید کرده است. منطقه اداری ویژه چین در مارس 2021 کاوش صدور CBDC خود را آغاز کرد.

در سپتامبر سال جاری، HKMA اعلام کرد که در حال آماده شدن برای آزمایش نسخه دیجیتالی دلار هنگ کنگ (e-HKD) در ماه های آینده است. مقام پولی همچنین در آزمایشات تراکنش های CBDC برون مرزی با بانک خلق چین و بانک های مرکزی تایلند و امارات متحده عربی شرکت کرد.

برچسب ها در این داستان

منطقه اداری، بانک، بانک‌ها، BIS، CBDC، CBDC، بانک مرکزی، چین، ارز دیجیتال، یوان دیجیتال، دلار، e-CNY، e-HKD، HKMA، هنگ کنگ، دلار هنگ کنگ، مرجع پولی، خرده‌فروشی، استیبل کوین، استیبل کوین، عمده فروشی

آیا انتظار دارید هنگ کنگ ارز دیجیتال خود را در آینده نزدیک منتشر کند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.