هنگ کنگ مجوز برای پلتفرم های رمزنگاری را از طریق قانون AML معرفی می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] قانون جدیدی که برای تنظیم فضای کریپتو در هنگ کنگ تنظیم شده است، با هدف اجرای یک رژیم مجوز برای ارائه دهندگان خدمات کریپتو است. تغییرات مربوطه در قوانین مبارزه با پولشویی (AML) منطقه به قانونگذار ارائه شده است در حالی که گزارش اخیرا منتشر شده تهدیدات مربوطه را بررسی می کند. قانونگذاران هنگ

کد خبر : 227471
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۶:۰۰
هنگ کنگ مجوز برای پلتفرم های رمزنگاری را از طریق قانون AML معرفی می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

قانون جدیدی که برای تنظیم فضای کریپتو در هنگ کنگ تنظیم شده است، با هدف اجرای یک رژیم مجوز برای ارائه دهندگان خدمات کریپتو است. تغییرات مربوطه در قوانین مبارزه با پولشویی (AML) منطقه به قانونگذار ارائه شده است در حالی که گزارش اخیرا منتشر شده تهدیدات مربوطه را بررسی می کند.

قانونگذاران هنگ کنگ لایحه همسویی بخش کریپتو با صنعت مالی را بررسی خواهند کرد

اصلاحات طراحی شده برای اداره بازار ارزهای دیجیتال در هنگ کنگ به اعضای شورای قانونگذاری منطقه اداری ویژه چین ارائه شده است. لایحه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم (اصلاح) 2022 که در خرداد ماه در روزنامه دولت منتشر شد، برای تبدیل شدن به قانون نیاز به تصویب در دو قرائت دارد.

نویسندگان پیش نویس به دنبال معرفی مجوز برای ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی (VASP) و ثبت نام برای فروشندگان فلزات و سنگ های گرانبها (DPMS) هستند. هدف، تحمیل تعهدات مبارزه با پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم بر مشاغل فعال در این دو بخش است.

برای مثال، نهادهایی که با ارزهای دیجیتال کار می کنند و می خواهند یک پلتفرم معاملاتی راه اندازی کنند، باید از کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ (SFC) مجوز بگیرند و تعدادی از الزامات را برآورده کنند. این پیشنهاد توصیه های گروه ویژه اقدام مالی در مورد پولشویی (FATF) را در نظر می گیرد که استانداردهای جهانی را در این زمینه تعیین می کند.

اندرو لیارتاپین، مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال Bitstamp برای آسیا و اقیانوسیه، در مقاله منتشر شده توسط South China اشاره کرد که الزامات جدید برای VASPها با مواردی که برای موسسات سنتی در بخش خدمات مالی اعمال می شود قابل مقایسه است و آنها باید الزامات کفایت مالی مشابهی را برآورده کنند. پست صبح. به نظر او، این شرکت‌های رمزنگاری را به عنوان جزئی از سیستم مالی هنگ کنگ می‌شناسد. مجری توضیح داد:

به زبان ساده، VASPها می توانند انتظار داشته باشند که مطابق با استانداردهای مشتریان سازمانی ما تنظیم شوند. قانون، VASP ها را به عنوان سازمان های همتا در بخش خدمات مالی به رسمیت می شناسد.

بر اساس قانون آتی، SFC همچنین مسئول اطمینان از اینکه ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی سیاست های فهرست بندی و معاملاتی مناسب و همچنین رویه های گزارشگری مالی و افشا را اتخاذ می کنند، خواهد بود. کمیسیون همچنین اجرای مکانیسم های طراحی شده برای جلوگیری از دستکاری بازار و تضاد منافع را مشاهده خواهد کرد.

در حالی که قانونگذاران برای تصویب چارچوب قانونی جدید آماده می شوند، آخرین ویرایش گزارش ارزیابی ریسک پولشویی و تامین مالی تروریسم هنگ کنگ به تهدیدها و آسیب پذیری ها در فضای کریپتو توجه ویژه ای داشته است. این سند ضمن اذعان به پتانسیل‌های آنها و افزایش محبوبیت، آسیب‌پذیری دارایی‌های مجازی را در برابر خطرات مختلف و چالش‌هایی که برای محافظت از سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کنند، برجسته می‌کند.

برچسب ها در این داستان

ACT، اصلاحیه‌ها، AML، لایحه، تغییرات، رمزنگاری، صرافی‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، CTF، پیش‌نویس قانون، هنگ‌کنگ، قانون، پول‌شویی، مقررات، مقررات، الزامات، قوانین، ارائه‌دهندگان خدمات، استانداردها، VASP‌ها، دارایی‌های مجازی

به نظر شما مقررات جدید چه تاثیری بر صنعت کریپتو در هنگ کنگ خواهد داشت؟ انتظارات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Lee Yiu Tung

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.