هنگ کنگ بر تعهد خود برای تبدیل شدن به هاب رمزنگاری منطقه ای – مقررات بیت کوین نیوز تاکید می کند

[ad_1] هنگ کنگ تعهد خود را برای تبدیل شدن به یک هاب رمزنگاری منطقه ای در پی فروپاشی صرافی ارزهای دیجیتال FTX تایید کرده است. یکی از مقامات ارشد دولتی گفت: «از آنجایی که برخی صرافی‌های رمزنگاری یکی پس از دیگری سقوط کردند، هنگ کنگ به نقطه‌ای با کیفیت برای شرکت‌های دارایی دیجیتال تبدیل شد.

کد خبر : 304593
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
هنگ کنگ بر تعهد خود برای تبدیل شدن به هاب رمزنگاری منطقه ای – مقررات بیت کوین نیوز تاکید می کند

[ad_1]

هنگ کنگ تعهد خود را برای تبدیل شدن به یک هاب رمزنگاری منطقه ای در پی فروپاشی صرافی ارزهای دیجیتال FTX تایید کرده است. یکی از مقامات ارشد دولتی گفت: «از آنجایی که برخی صرافی‌های رمزنگاری یکی پس از دیگری سقوط کردند، هنگ کنگ به نقطه‌ای با کیفیت برای شرکت‌های دارایی دیجیتال تبدیل شد.

هدف هنگ کنگ تبدیل شدن به هاب رمزنگاری منطقه ای است

وزیر مالی هنگ کنگ، پل چان مو پو، در نشست وب 3 در سایبرپورت دوشنبه، مجدداً تعهد این شهر به ارزهای دیجیتال را تایید کرد.

وزیر مالی با تاکید بر اینکه هنگ کنگ همچنان متعهد به تبدیل شدن به هاب رمزنگاری منطقه ای است، توضیح داد:

از آنجایی که برخی صرافی‌های ارز دیجیتال یکی پس از دیگری سقوط کردند، هنگ کنگ به یک نقطه ایستاده با کیفیت برای شرکت‌های دارایی دیجیتال تبدیل شد.

او افزود که هنگ کنگ یک چارچوب نظارتی قوی برای رمزارزها دارد که «هنجارها و استانداردهای بین‌المللی مطابقت دارد».

جوزف چان، معاون وزیر خدمات مالی و خزانه داری دولت هنگ کنگ، در همان رویداد فاش کرد که این شهر در حال آماده شدن برای صدور مجوزهای بیشتر برای شرکت های تجارت دارایی دیجیتال است. علاوه بر این، در حال برنامه‌ریزی مشاوره در مورد پلتفرم‌های رمزنگاری برای بررسی پتانسیل مشارکت خرده‌فروشی در صنعت است.

هنگ کنگ با وجود فروپاشی صرافی ارزهای دیجیتال FTX و چندین شرکت رمزنگاری دیگر که اعلام ورشکستگی کرده اند، تلاش می کند تا به یک هاب رمزنگاری منطقه ای تبدیل شود. ماه گذشته، کمیسیون اوراق بهادار و آتی شهر (SFC) بیانیه ای صادر کرد و در مورد خطرات مرتبط با پلتفرم های کریپتو که خدمات سپرده گذاری، پس انداز، درآمد و سهام را ارائه می دهند، هشدار داد.

پس از سال ها مقررات سختگیرانه، هنگ کنگ اکنون در تلاش است تا تجارت دارایی های رمزنگاری شده را برای سرمایه گذاران خرد آسان تر کند. الیزابت وونگ، مدیر صدور مجوز SFC و رئیس واحد فین‌تک، در اکتبر سال گذشته گفت: «ما چهار سال تجربه در تنظیم این صنعت داشته‌ایم… فکر می‌کنیم که ممکن است واقعاً زمان خوبی باشد تا واقعاً در مورد آن فکر کنیم. آیا ما به این نیاز فقط برای سرمایه گذاران حرفه ای ادامه خواهیم داد.”

در نوامبر سال گذشته، جولیا لئونگ، یکی دیگر از مدیران SFC، گفت که رگولاتور “فعالانه به دنبال” تنظیم یک چارچوب نظارتی است که به سرمایه گذاران خرد اجازه می دهد تا صندوق های قابل معامله در مبادلات (ETF) را با قرار گرفتن در معرض قراردادهای آتی ارزهای دیجیتال معامله کنند. در ماه دسامبر، اولین ETF های آتی ارز دیجیتال در شهر راه اندازی شد.

برچسب ها در این داستان

هاب کریپتو آسیایی، هاب دارایی های رمزنگاری، هاب کریپتو، هاب ارزهای رمزنگاری شده، هنگ کنگ، رمزارز هنگ کنگ، مقررات رمزنگاری هنگ کنگ، ارز دیجیتال هنگ کنگ، FTX هنگ کنگ، ارز رمزنگاری دولت هنگ کنگ، قانون گذاران هنگ کنگ، کریپتو هاب آسیای جنوب شرقی

نظر شما در مورد تبدیل شدن هنگ کنگ به یک مرکز منطقه ای رمزنگاری چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.