هنگ کنگ برای کاهش اقدامات سختگیرانه COVID از آوریل، ممنوعیت پرواز را لغو می کند

[ad_1] این اقدامات، که روز دوشنبه توسط کری لام، مدیر اجرایی این شرکت اعلام شد، پس از واکنش شدید مشاغل و ساکنان انجام می شود که می بینند بقیه جهان به سمت “زندگی با ویروس” تغییر می کنند. ساکنان قلمرو تحت حاکمیت چین به طور فزاینده ای از اقدامات سختگیرانه ناامید شده اند که بسیاری

کد خبر : 181567
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
هنگ کنگ برای کاهش اقدامات سختگیرانه COVID از آوریل، ممنوعیت پرواز را لغو می کند

[ad_1]

این اقدامات، که روز دوشنبه توسط کری لام، مدیر اجرایی این شرکت اعلام شد، پس از واکنش شدید مشاغل و ساکنان انجام می شود که می بینند بقیه جهان به سمت “زندگی با ویروس” تغییر می کنند.

ساکنان قلمرو تحت حاکمیت چین به طور فزاینده ای از اقدامات سختگیرانه ناامید شده اند که بسیاری از آنها بیش از دو سال است که اجرا شده اند.

ممنوعیت پروازهای استرالیا، بریتانیا، کانادا، فرانسه، هند، نپال، پاکستان، فیلیپین و ایالات متحده از اول آوریل لغو می شود.

لام در یک نشست خبری گفت: “ممنوعیت پرواز دیگر به موقع و مناسب نیست… اگر به این ممنوعیت ادامه دهیم، مزاحمت های بزرگی برای مردم هنگ کنگ که در این 9 کشور گیر افتاده اند به همراه خواهد داشت.”

لام گفت که در صورت منفی بودن آزمایش ساکنان، قرنطینه هتل برای مسافران می تواند از 14 به هفت روز کاهش یابد. او قبلاً گفته بود که اقدامات تا 20 آوریل اعمال خواهد شد.

او گفت که مدارس از 19 آوریل، پس از تعطیلات عید پاک، کلاس های حضوری را از سر می گیرند، در حالی که مکان های عمومی از جمله اماکن ورزشی نیز از 21 آوریل بازگشایی خواهند شد.

مرز هنگ کنگ از سال 2020 به طور موثر بسته شده است، زیرا تعداد کمی از پروازها می توانند فرود بیایند و به ندرت مسافرانی مجاز به تردد هستند و شهری را که به عنوان یک مرکز مالی جهانی شهرت داشته است، منزوی کرده است.

کسب‌وکارها و اقتصاد شهر از تعطیلی‌های گسترده در حال فروپاشی هستند، در حالی که پزشکان می‌گویند بسیاری از 7.4 میلیون ساکن شهر با مشکلات رو به رشد سلامت روان، به‌ویژه در میان خانواده‌های کم درآمد دست و پنجه نرم می‌کنند.

تغییر سیاست لام پس از آن صورت می گیرد که دولت او بارها توسط سیاستمداران، رسانه های طرفدار پکن و در رسانه های اجتماعی چین مورد سرزنش قرار گرفته است، تنها چند هفته قبل از برگزاری انتخاباتی در شهر در 8 می برای انتخاب اینکه چه کسی منطقه را برای پنج سال آینده رهبری خواهد کرد. .

او از اظهار نظر در مورد اینکه آیا برای یک دوره جدید نامزد خواهد شد یا نه، خودداری کرد.

استراتژی خروج

لام به نقل از کارشناسانی که می گویند زمان مناسبی نیست، گفت که طرحی برای انجام آزمایش گسترده ویروس کرونا متوقف خواهد شد. به گفته کارشناسان، هنگ کنگ به جای تلاش برای ریشه کن کردن کامل ویروس، باید یک استراتژی خروج روشن داشته باشد.

در حالی که مستعمره سابق بریتانیا رسماً به سیاست «صفر پویا» ویروس کرونا پایبند بوده است، شبیه به سرزمین اصلی چین، که به دنبال مهار همه شیوع‌ها است، با افزایش سرسام‌آور مرگ‌ومیرها، به سمت استراتژی‌های کاهش سوق داده است.

هنگ کنگ در هفته های اخیر بیشترین مرگ و میر را به ازای هر میلیون نفر در سراسر جهان به ثبت رسانده است – بیش از 24 برابر رقیب سنگاپور – به دلیل بخش بزرگی از سالمندانی که واکسینه نشده اند زیرا نوع بسیار قابل انتقال Omicron از فوریه در خانه های مراقبت از بین رفته است.

این شهر پرجمعیت از زمان شروع همه‌گیری بیش از 1 میلیون عفونت و حدود 5000 مرگ و میر – اکثر آنها در ماه گذشته – ثبت کرده است.

بر اساس برآوردهای کارشناسان بهداشت، حدود 4 میلیون نفر ممکن است آلوده شوند، زیرا بسیاری از ساکنان بدون اطلاع مقامات، به این ویروس مبتلا شده و در خانه جدا شده اند.

لام گفت که اقدامات فاصله گذاری اجتماعی در مراحلی از 21 آوریل کاهش می یابد و امکان صرف غذا در رستوران بعد از ساعت 6 بعد از ظهر با میزهای چهار نفره از دو نفر در حال حاضر فراهم می شود.

کلوپ های شبانه، میخانه ها و سواحل در مرحله دوم اجازه بازگشایی خواهند داشت در حالی که افراد مجاز به ورزش در فضای باز بدون ماسک خواهند بود. ماسک در حال حاضر در همه جا خارج از خانه اجباری است.

تا این سال، هنگ‌کنگ در کنترل ویروس کرونا بسیار موفق‌تر از بسیاری از شهرهای دیگر به وسعت خود بود، اما آخرین موج عفونت‌ها، سیستم پزشکی کلاس جهانی آن را فراگرفت، سردخانه‌ها پر شده‌اند و اعتماد عمومی به دولت شهر به حدی رسیده است. زمان کم

(گزارش توسط Farah Master، Twinnie Siu، Jessie Pang، Anne Marie Roantree و Queenie Garcia؛ ویرایش توسط Christopher Cushing و Simon Cameron-Moore)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.