هنوز از ریسک بازار مصون نیست

[ad_1] Q1 برای سرمایه گذاران آسان نبوده است. در واقع، بازار سهام یکی از بدترین شروع های یک ساله خود را در تاریخ داشت که با GFC و رکود بزرگ رقابت می کرد. البته، بیت کوین به عنوان یک دارایی بتا بالا از افت سهام مصون نمانده است و بیش از 13 درصد (در زمان

کد خبر : 187279
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
هنوز از ریسک بازار مصون نیست

[ad_1]

Q1 برای سرمایه گذاران آسان نبوده است. در واقع، بازار سهام یکی از بدترین شروع های یک ساله خود را در تاریخ داشت که با GFC و رکود بزرگ رقابت می کرد. البته، بیت کوین به عنوان یک دارایی بتا بالا از افت سهام مصون نمانده است و بیش از 13 درصد (در زمان نگارش مقاله) نسبت به سه ماه قبل سقوط کرده است. در چشم انداز سه ماهه گذشته، من بر روی بادهای مخالفی تمرکز کردم که بیت کوین با توجه به شرایط منفی در حال رشد اقتصاد کلان احتمالاً با آن روبرو خواهد شد. این تا حد زیادی انجام شده است، اما متاسفانه تمام نشده است.

با توجه به آنچه که در سه ماهه دوم برای بازارهای ارزهای دیجیتال در نظر گرفته می‌شود، همچنان معتقدم که «مهمات کلان» به این معناست که شرایط مالی سخت‌تر و کند شدن رشد اقتصادی، بادهای مخالف جدی هستند. تاثیر کاهش اهرم‌زدایی و تخلیه نقدینگی تغییر سیاست فدرال رزرو احتمالاً هر گونه افزایش جدی در قیمت کریپتوها را محدود می‌کند، اما در مواجهه با آن، چند نکته اساسی و نظارتی وجود دارد که سرمایه‌گذاران بلندمدت باید در مورد آنها هیجان‌زده باشند. به طور عمده، یک فرمان اجرایی طرفدار رمزنگاری از میز رئیس جمهور بایدن و نشانه های مداوم رشد در سراسر شبکه بیت کوین.

در اینجا یک نمای به روز شده در مورد راه اندازی ماکرو فعلی و پیامدهای بالقوه آن بر کریپتو ارائه شده است.

عملکرد قیمت نسبی بیت کوین (3 ماهه)

پیش بینی قیمت بیت کوین در سه ماهه دوم 2022: هنوز از ریسک بازار مصون نیست

منبع: Koyfin

در ظاهر، بیت کوین در برابر دارایی ها از کالاها و طلا گرفته تا سهام فناوری و حتی اوراق قرضه (که فاجعه بار بوده اند) عملکرد ضعیفی داشته است. این نباید تعجب آور باشد زیرا بیت کوین به طور مثبت با ریسک سهام در ارتباط است و سهام به طور کلی عملکرد ضعیفی از خود نشان داده اند.

BTC/SPY 21-DAY ROLLING CORRELATION

پیش بینی قیمت بیت کوین در سه ماهه دوم 2022: هنوز از ریسک بازار مصون نیست

منبع: Koyfin

اکنون، این امکان وجود دارد که این رابطه از بین برود و بیت کوین مستقل از سهام معامله شود، بحث در مورد پس‌زمینه کلان و سیاست پولی که بر سهام تأثیر می‌گذارد، دشوار است و بر بیت‌کوین نیز تأثیر نمی‌گذارد. وقتی به یکی از بهترین شاخص های سلامت اقتصادی، یعنی منحنی بازدهی خزانه داری ایالات متحده نگاه می کنیم، این امر مشهود است.

ماکرو هنوز هم مهم است

در چشم انداز قبلی، من رابطه بین موتور اقتصادی و قیمت بیت کوین را بررسی کردم و قیمت بیت کوین را تا حد زیادی تابعی از رشد اقتصادی و انتظارات سیاست پولی دانستم. به این ترتیب بیت کوین به سادگی در دوره های محرک پولی و توسعه اقتصادی بهتر عمل می کند. (محیط بسیار متفاوتی نسبت به حال حاضر.) اگر بتوانیم جهت رشد و سیاست گذاری را به درستی دریافت کنیم، احتمال بیشتری وجود دارد که بتوانیم روند قیمت بیت کوین را نیز به درستی دریافت کنیم.

بازگشت به منحنی بازده…

منحنی خزانه داری ایالات متحده برای منعکس کردن دیدگاه بازار نسبت به رشد اقتصادی آینده، کار قابل توجهی را انجام می دهد. این کامل نیست، اما به طور کلی، یک منحنی شیب دار نشان دهنده بهبود انتظارات رشد است زیرا نرخ بهره با تاریخ طولانی تر نسبت به نرخ های کوتاه مدت افزایش می یابد. این سالم است.

زمانی که منحنی در حال صاف شدن است، برعکس در نظر گرفته می‌شود، با این انتظار که رشد اقتصادی احتمالاً در آینده کند شود. جور دیگری گفت… همه چیز درست نیست، چیزی شکسته است.

BTC/USD. در مقابل UST 10Y-2Y Spread (3 سال گذشته)

پیش بینی قیمت بیت کوین در سه ماهه دوم 2022: هنوز از ریسک بازار مصون نیست

منبع: Koyfin

BTC/USD. در مقابل گسترش UST 10Y-2Y (6 سال گذشته)

پیش بینی قیمت بیت کوین در سه ماهه دوم 2022: هنوز از ریسک بازار مصون نیست

منبع: Koyfin

وقتی از منظر عملکرد بیت کوین به منحنی نگاه می کنیم، این جفت به تازگی جدا شده است، اما می توانیم ببینیم که قیمت بیت کوین جهت منحنی بازده را به خوبی دنبال می کند. در حال حاضر، منحنی بازدهی در حال پایین‌تر شدن است که در صورت ادامه این روند، باید نگران توانایی بیت کوین برای حرکت به‌طور معنی‌دار بالاتر باشد.

تحولات اساسی صعودی

اگر برای لحظه‌ای از پس‌زمینه کلان فوری فاصله بگیریم، باید به تعدادی از نشانه‌های صعودی که در بازار مشاهده می‌کنیم، توجه کنیم، به‌ویژه تحولات در جبهه نظارتی و رشد مداوم شبکه بیت‌کوین را تشویق می‌کند.

فرمان اجرایی پرزیدنت بایدن

دستور رئیس جمهور در رابطه با مقررات کریپتو گامی معنادار در جهت ارائه شفافیت بسیار مورد نیاز صنعت است و باید به عنوان یک تحول مثبت برای کریپتو تلقی شود. این امر ناگزیر منجر به ایجاد چارچوبی برای شرکت‌های متمرکز بر رمزارز می‌شود تا در آن فعالیت کنند. همچنین شرکت هایی را تشویق می کند که قبلاً به دلیل فقدان مقررات از این فضا دوری کرده اند. با نگاه کردن، این یک پیشرفت ظاهراً صعودی برای سرمایه گذاران بلندمدت است.

علائم مثبت فعالیت در زنجیره

ما همچنین شاهد افزایش فعالیت در شبکه از طریق رشد مداوم آدرس های کیف پول فعال هستیم. رشد آدرس کیف پول با 2.3 درصد افزایش به 944 میلیون رسیده است و میانگین حجم انتقال به بیش از 4 میلیون بیت کوین در روز در مقایسه با دو میلیون بیت کوین در مدت مشابه سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

در پایان، نظر من این است که بیت کوین احتمالاً در کوتاه مدت به دلیل شرایط بازار سه ماهه دوم (پایین ترین قیمت های اخیر در محدوده احتمالات کوتاه مدت است) با مشکل مواجه خواهد شد. گاوهای نر بلندمدت باید از تحولات مثبت در رابطه با شبکه بیت کوین، به ویژه وضوح نظارتی ارائه شده توسط فرمان اجرایی اخیر ایالات متحده، آرامش داشته باشند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.