هنرمند اصلی جادوگر بیت کوین، علیرغم انتقاد ماکسیمالیست های بیت کوین، نزدیک به 150000 دلار بیت کوین از طریق لایتنینگ جمع آوری کرد – بیت کوین نیوز

[ad_1] روز دوشنبه، Udi Wertheimer، حامی ارزهای دیجیتال، داستانی را در توییتر به اشتراک گذاشت که توضیح داد چگونه او و جادوگران Taproot به هنرمندی که میم اصلی جادوگر بیت کوین 2013 را ایجاد کرده بود، کمک کردند تا نزدیک به 150000 دلار بیت کوین جمع آوری کند. در حالی که استخراج و فروش موفقیت

کد خبر : 323172
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
هنرمند اصلی جادوگر بیت کوین، علیرغم انتقاد ماکسیمالیست های بیت کوین، نزدیک به 150000 دلار بیت کوین از طریق لایتنینگ جمع آوری کرد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

روز دوشنبه، Udi Wertheimer، حامی ارزهای دیجیتال، داستانی را در توییتر به اشتراک گذاشت که توضیح داد چگونه او و جادوگران Taproot به هنرمندی که میم اصلی جادوگر بیت کوین 2013 را ایجاد کرده بود، کمک کردند تا نزدیک به 150000 دلار بیت کوین جمع آوری کند. در حالی که استخراج و فروش موفقیت آمیز بود، Wertheimer توضیح داد که ماکسیمالیست های بیت کوین و مدیر r/bitcoin Bashco آن را دوست نداشتند.

هنرمندی که میم جادوگر بیت کوین 2013 را ایجاد کرد، 150 هزار دلار در بیت کوین جمع آوری کرد

با بیش از 150000 نوشته Ordinal روی بلاک چین بیت کوین، نمی توان انکار کرد که مردم از این مفهوم استقبال می کنند و تقاضا برای این فناوری ادامه دارد. این هفته، Taproot Wizard و مدافع رمزارز Udi Wertheimer داستانی در مورد چگونگی جمع آوری 6 بیت کوین یا نزدیک به 150,000 دلار توسط خالق میم اصلی جادوگر بیت کوین بیان کردند. Wertheimer توضیح داد که چگونه این شنبه گذشته، او و Taproot Wizards به خالق میم، Mavensbot، کمک کرد تا مجموعه‌ای از کتیبه‌های معمولی را برای جشن دهمین سالگرد اثر هنری خود منتشر کند و بفروشد.

“درآمد – بیش از 6 BTC در 3 ساعت! – رفت تا از هنرمند حمایت کند.» ورتایمر توییت کرد. «پرداخت‌ها بیشتر از طرف علاقه‌مندان NFT بود که کیف پول لایتنینگ را از آن دانلود کردند [the Lightning Network extension Alby] برای اولین بار در زندگی خود، و ساخته شده است [bitcoin] پرداخت، همه در عرض 3 ساعت پس از فروش محدود.”

Wertheimer اضافه کرد که تماشای همه چیز او را با استفاده از بیت کوین (BTC) و شبکه لایتنینگ برای حمایت از یک هنرمند واقعاً خوشحال می کند. با این حال، Wertheimer همچنین اشاره کرد که بیت کوین حداکثر و ناظر r/bitcoin است باشکو کتیبه را دوست نداشت «بیت کوین maxis از ما متنفر است. و البته، آنها این کار را انجام می دهند. توییت مدافع کریپتو همچنین اشاره کرد که چگونه Bashco به دلیل “حمایت از سانسور شدید” در subreddit r/bitcoin شناخته شده است.

او گفت که ماکسیمالیست ها و افرادی مانند باشکو از کتیبه های Ordinal متنفرند زیرا آنها تصمیم گرفته اند که JPEG ها شیطانی هستند. ورتایمر اظهار داشت: «کشیشان اعظم فرقه بیت کوین صحبت کرده اند. علی‌رغم افرادی مانند باشکو و گروهی از افرادی که خود را حداکثرگرا می‌نامند، ورتایمر اصرار دارد که اکثر «بیت‌کوین‌ها این‌گونه نیستند». یکی از افراد گفت: “من متوجه نمی شوم – بیت کوین ماکسی می خواهد [bitcoin] ارز جهانی باشد، اما نمی توانید با آن JPEG بخرید؟

ورتایمر تأکید کرد که بیت کوین‌های واقعی «سازنده، کاشف، محقق و کاملاً لذت‌بخش هستند» و افزود که بیت‌کوین ماکسی «یک بیماری است». این مدافع رمزارز در پایان توییت خود خاطرنشان کرد که معتقد است زمان بهبودی بیت کوین‌ها فرا رسیده است. زمان آن رسیده که به روح جادوگر بیت کوین ۲۰۱۳ بازگردیم. بازیگوشی، آزمایش، نوآوری. همیشه خودمون رو اینقدر جدی نگیریم ورتهایمر در پایان گفت: به خاطر ساتوشی سرگرم شوید.

برچسب ها در این داستان

هنر، هنرمندان، Bashco و Theymos، سانسور Bashco، پایه، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، ماکسیمالیست های بیت کوین، بلاک چین، BTC، سانسور، خلاقیت، رمزنگاری، علاقه مندان به رمزارز، تجارت کریپتو، ارز دیجیتال، بازار ارزهای دیجیتال، هنر دیجیتال، دارایی های دیجیتال، ارزهای دیجیتال، نوآوری دیجیتال، تراکنش های دیجیتال، فناوری مالی، سرمایه گذاری، JPEG، شبکه لایتنینگ، Mavensbot، NFTs، بازیگوشی، r/bitcoin، Reddit، Taproot، جادوگران taproot، فناوری، Udi Wertheimer، Wizards

نظر شما در مورد استفاده از بیت کوین برای حمایت از هنرمندان از طریق فروش NFT ها و کتیبه های Ordinal چیست و در مورد بحث و جدل پیرامون ماکسیمالیست های بیت کوین و مخالفت آنها با این نوع آثار هنری در بلاک چین چه احساسی دارید؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.