هنرمندان و فعالان برای حمایت از مردم اوکراین به فروش NFT روی می آورند – Metaverse Bitcoin News

[ad_1] NFTها جنبه روشن‌تر بشریت را نشان می‌دهند، زیرا حمایت واقعی از مرزهای ملت‌ها فراتر می‌رود و از طریق ابر جهان به اوکراین می‌رسد. با توجه به درگیری نظامی مداوم، مردم از سراسر جهان کمک های مالی خود را از طریق فروش NFT به اوکراین ارسال می کنند، زیرا هنرمندان و فعالان از روش های

کد خبر : 178589
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
هنرمندان و فعالان برای حمایت از مردم اوکراین به فروش NFT روی می آورند – Metaverse Bitcoin News

[ad_1]

NFTها جنبه روشن‌تر بشریت را نشان می‌دهند، زیرا حمایت واقعی از مرزهای ملت‌ها فراتر می‌رود و از طریق ابر جهان به اوکراین می‌رسد. با توجه به درگیری نظامی مداوم، مردم از سراسر جهان کمک های مالی خود را از طریق فروش NFT به اوکراین ارسال می کنند، زیرا هنرمندان و فعالان از روش های قدیمی تر جمع آوری کمک به آنها مراجعه می کنند.

میلیون ها کمک مالی برای اوکراین توسط فروش NFT جمع آوری شده است

به نظر می رسد NFT ها اخیراً جهان را تحت کنترل خود در آورده اند و روز به روز انواع بیشتری از جوامع درگیر می شوند. از هنرمندان بزرگ تجسمی گرفته تا برندهای مد جهانی و از استودیوهای بازی های ویدیویی تا رپرهای فوق ستاره، همه برای پیوستن به این روند عجله دارند. یکی از جنبه های زندگی بشر در سال 2022 احتمالاً هیچ کس انتظار نداشت که به پدیده NFT کشیده شود، درگیری مسلحانه بین ملت ها، جنگ واقعی است، اما ما اینجا هستیم.

بلافاصله پس از شروع خصومت ها در اوکراین و فجایع انسانی بی شماری که به دنبال آن رخ داد، از NFT ها برای جمع آوری کمک های مالی برای کمک به پناهندگان و سایر موارد استفاده شد. بزرگترین مثال تا کنون UkraineDAO است که 2100 ETH توسط 2 تامین مالی کرده استnd در ماه مارس، بیش از 6 میلیون دلار در آن زمان ارزش داشت. آن رویداد توسط نادیا تولوکونیکوا – هنرمند، فعال روسی و عضو گروه پانک راک آنارشیست فمینیستی Pussy Riot.

مشارکت‌کنندگان به‌جای آثار هنری فردی، مالکیت تکه‌ای یک NFT پرچم اوکراین را در قالب توکن‌های عشق دلاری دریافت خواهند کرد. به عنوان اوکراین دائو تیم توضیح داد: «در ابتدا این فکر وجود داشت که هنرمندان چیزی خلق کنند، اما زمانی که گروه تصمیم گرفت NFT باید نمادی از مردم اوکراین باشد به جای تمرکز بر یک هنرمند یا زیبایی شناسی خاص، این ایده به سرعت تغییر کرد. همانطور که گفته شد، ما از سایر سازمان هایی که آثار هنرمندان را برای حمایت از اوکراین به حراج می گذارند، حمایت کامل می کنیم.

نمونه دیگری از یک هنرمند روسی که از NFT ها برای حمایت از افراد نیازمند در اوکراین استفاده می کند و در تیتر خبرها قرار گرفت، Olive Allen است. او حتی پاسپورت روسی خود را برای ابراز حمایت خود سوزاند. بیان می کند: “من یک هنرمند روسی هستم و برای همبستگی با مردم اوکراین، پاسپورت روسی خود را سوزاندم تا NFT “Passport Burning” را ایجاد کنم. تمام درآمد حاصل از فروش NFT به صندوق SavetheChildren اوکراین اهدا خواهد شد.

دومین نمونه بزرگ از نظر پولی تاکنون، فروش RELI3F.xyz NFT است که بر اساس داده های مربوط به 699 ETH افزایش یافته است. دریای آزاد، به ارزش بیش از 1.7 میلیون دلار. RELI3F یک ابتکار کمک بشردوستانه است که توسط هنرمندان NFT با همکاری برای حمایت از مردم اوکراین تأسیس شده است. «در بحرانی که زمان بسیار مهم است، وب 3 به ما امکان می‌دهد با هنرمندان + مجموعه‌داران همکاری کنیم تا سرمایه‌ای را در جایی که بیشتر مورد نیاز است به دست آوریم. تیم RELI3F توضیح داد که به دلیل بلاک چین، ما می توانیم شفافیت کامل را ارائه دهیم.

علاوه بر فروش‌های جدید، انجمن‌های NFT تأسیس شده نیز برای نشان دادن حمایت از مردم اوکراین پا به عرصه وجود گذاشتند. تیم Bored Ape Yacht Club 1 میلیون دلار ارسال کرد در ETH به کیف پول رسمی دولت اوکراین در 8 مارس، مطابق با 1 میلیون دلار کمک های مالی که اعضای جامعه قبلاً انجام داده اند. علاوه بر 2 میلیون دلار اتریوم، شخصی یک میمون خسته کننده واقعی را نیز فرستاد ارزش در 200000 دلار حتی صندوق‌های NFT که برای حمایت از اهداف دیگر ایجاد شده‌اند، ظاهراً به اوکراین کمک کرده‌اند. به گفته شرکت تحلیلی بلاک چین بیضوی، کمک مالی به ارزش بیش از 1.8 میلیون دلار از عواید حاصل شده است آسانژ دائو فروش NFT – که برای کمک به جولیان آسانژ بنیانگذار و فعال ویکی لیکس در زندان ایجاد شد.

ukrainesangels.com

برای هر کسی که به دنبال NFT برای نشان دادن حمایت خود از مردم اوکراین است، فروش های جدید زیادی وجود دارد که تازه شروع شده اند، اما آنها باید حتما مراقب باشند. کلاهبرداری.

یک نمونه از فروش NFT خیریه جدید است فرشتگان اوکراین. این مجموعه توسط فیل آزمایشگاه، یک شرکت تحقیقاتی، مشاوره و توسعه نرم افزار بلاک چین است. ElephantsLab در Vinnytsia، اوکراین مستقر است که به مرکزی برای پناهندگانی تبدیل شده است که از ویرانی در شهرهای دیگر سراسر کشور فرار می کنند. هنگامی که جنگ شروع شد، تیم از آنچه بهتر می دانستند برای کمک به جمع آوری کمک های مالی برای کسانی که در کشورشان بیشتر به آن نیاز دارند استفاده کرد. کمک های مالی با هر اندازه ای را می توان در BSC انجام داد و با کمک مالی 0.25 BNB یا بیشتر، می توانید NFT منحصر به فرد خود را به عنوان فرشته اوکراین ضرب کنید.

در بیانیه ماموریت فرشتگان اوکراین آمده است: «این کمک خانواده رمزارز جهان به #StopTheWar است. با خرید NFT از این مجموعه، جان انسان ها را نجات می دهید. کمک های مالی شما به حمایت از کسانی که بیشتر به آن نیاز دارند کمک خواهد کرد: مجروحان، پناهندگان و سایر اوکراینی های آسیب دیده… پس از پایان خصومت ها، کمک های مالی برای بازسازی زیرساخت های حیاتی استفاده می شود: جاده ها، پل ها، بیمارستان ها، امکانات آموزشی. ، و غیره…”

foundation.app/collection/zelensky

یکی دیگر از فروش‌های NFT که تازه شروع شده است، #ActLikeZelensky است Foundation.app – یک مجموعه هنری محدود با تنها 100 مورد. هر مورد یک قطعه منحصر به فرد از هنر سه بعدی رئیس جمهور اوکراین است. به گفته تیم پشتیبان این پروژه، Shields Ukraine: «ما پول جمع‌آوری می‌کنیم تا به اوکراینی‌های خط مقدم تجهیزات حفاظتی غیرکشنده و کمک‌های بشردوستانه بسیار مورد نیاز ارائه کنیم.» درآمد حاصل از فروش NFT صرف خرید کلاه ایمنی، جلیقه ضد گلوله، دوربین حرارتی، چراغ قوه و رادیو برای اوکراینی ها می شود.

نظر شما در مورد هنرمندان و فعالانی که از NFT برای جمع آوری کمک های مالی برای اوکراین استفاده می کنند چیست؟

نئومی

نویسنده ای از چین با تجربه پوشش هنر، موسیقی، فرهنگ، فناوری و سفر. Bitcoin.com News او را به متاورژن فرستاد تا احساس یک پیشگام را که وارد این واقعیت جدید می شود، ثبت کند.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.