هند و روسیه ادغام سیستم پرداخت را در مواجهه با تحریم های ایالات متحده مورد بررسی قرار می دهند – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1] دولت‌های هند و روسیه در حال بررسی یکپارچه‌سازی بخشی از سیستم‌های پرداخت خود هستند تا با تأثیر احتمالی تحریم‌های آمریکا در آینده بر جریان سرمایه هر کشور مقابله کنند. این قرارداد شامل ادغام سیستم کارت روپایی هند و همتای روسی آن، Mir Cards می‌شود تا امکان پرداخت بی‌وقفه بین دو کشور را فراهم کند.

کد خبر : 354065
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
هند و روسیه ادغام سیستم پرداخت را در مواجهه با تحریم های ایالات متحده مورد بررسی قرار می دهند – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1]

دولت‌های هند و روسیه در حال بررسی یکپارچه‌سازی بخشی از سیستم‌های پرداخت خود هستند تا با تأثیر احتمالی تحریم‌های آمریکا در آینده بر جریان سرمایه هر کشور مقابله کنند. این قرارداد شامل ادغام سیستم کارت روپایی هند و همتای روسی آن، Mir Cards می‌شود تا امکان پرداخت بی‌وقفه بین دو کشور را فراهم کند.

روسیه و هند ادغام پشته های پرداخت را در نظر می گیرند

روسیه و هند در حال بررسی ادغام پشته‌های پرداخت بدهی خود هستند تا با تمدید فرضی تحریم‌های ایالات متحده در آینده، از تأثیرات منفی بر جریان پرداخت مشترک خود جلوگیری کنند. در یک جلسه اخیر در سطح بالا که در آن سوبرهمانیام جایشانکار وزیر امور خارجه هند و دنیس مانتوروف معاون نخست وزیر روسیه حضور داشتند، کشورها توافق کردند که این یکپارچگی را برای تسهیل جریان سرمایه بررسی کنند.

این توافقنامه شامل پذیرش سیستم میر کارت روسیه در هند و سیستم روپایی هند در روسیه بود که به شهروندان هر دو کشور امکان می داد با استفاده از کارت های نقدی به صورت بومی پرداخت های فرامرزی انجام دهند.

همچنین در مورد یکپارچگی بالاتر در این رویداد، با مقامات موافقت کردند که تعامل رابط پرداخت یکپارچه (UPI)، پشته پرداخت هندی، و سیستم پرداخت سریعتر (FPS)، همتای روسی آن را بررسی کنند.

هند در ادغام سیستم پرداخت خود با سایر کشورها فعال بوده است. در ماه فوریه، سیستم پرداخت سنگاپور به نام Paynow را در پشته پرداخت خود وصل کرد و امکان پرداخت های فرامرزی بین دو کشور را بدون استفاده از پل های پرداخت اضافی فراهم کرد.

جلوگیری از اثرات تحریم آمریکا

هدف اصلی این اکتشاف، آماده سازی برای تمدید احتمالی تحریم های ایالات متحده است که ارتباط بین سیستم های بانکی دو کشور را قطع می کند و امکان پرداخت های مستقیم را غیرممکن می کند. در حالی که این موضوع در آینده پیش‌بینی می‌شود، برخی از شرکت‌های هندی به دلیل تحریم‌های اعمال شده توسط دولت آمریکا علیه مسکو، نتوانسته‌اند پرداخت‌های مربوط به سود سهام شرکت‌های نفتی روسیه را دریافت کنند.

بر اساس گزارش های محلی، ONGC Videsh Ltd، Oil India، Bharat Petroleum Corp، و Indian Oil Corp – چهار شرکت هندی – از سال گذشته به دلیل قطع ارتباط بانک های روسی از Society for Worldwide، پرداخت های بین 300 تا 400 میلیون دلار مسدود شده اند. سیستم ارتباطات مالی بین بانکی (SWIFT) که امکان پرداخت برون مرزی را با استفاده از سیستم بانکی فعلی فراهم می کند.

نظر شما در مورد ادغام احتمالی سیستم های پرداخت هند و روسیه برای به حداقل رساندن تأثیر تحریم های آمریکا چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.