هند معاملات رمزنگاری را تحت قانون جلوگیری از پولشویی قرار می دهد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] وزارت دارایی هند اعلام کرده است که تراکنش های رمزنگاری تحت پوشش قانون جلوگیری از پول شویی، 2002 (PMLA) قرار خواهند گرفت. با اشاره به اینکه این اقدام «گامی مثبت در شناخت این بخش است»، یکی از منابع داخلی رمزارز توضیح داد که این اقدام باعث تقویت تلاش‌های صنعت برای جلوگیری از سوء استفاده

کد خبر : 331809
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
هند معاملات رمزنگاری را تحت قانون جلوگیری از پولشویی قرار می دهد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

وزارت دارایی هند اعلام کرده است که تراکنش های رمزنگاری تحت پوشش قانون جلوگیری از پول شویی، 2002 (PMLA) قرار خواهند گرفت. با اشاره به اینکه این اقدام «گامی مثبت در شناخت این بخش است»، یکی از منابع داخلی رمزارز توضیح داد که این اقدام باعث تقویت تلاش‌های صنعت برای جلوگیری از سوء استفاده از دارایی‌های دیجیتال مجازی توسط بازیگران بد خواهد شد.

هند PMLA را برای تراکنش های رمزنگاری اعمال می کند

وزارت دارایی هند روز سه‌شنبه روزنامه‌ای منتشر کرد که در آن اعلام کرد که برخی از فعالیت‌های رمزنگاری «هنگامی که برای یا از طرف شخص حقیقی یا حقوقی دیگری در جریان تجارت انجام می‌شود» مشمول قانون جلوگیری از پول‌شویی ۲۰۰۲ (PMLA) خواهد بود.

بر اساس این اطلاعیه، مبادله بین دارایی‌های دیجیتال مجازی و ارزهای فیات، مبادله بین یک یا چند نوع دارایی دیجیتال مجازی و انتقال دارایی‌های دیجیتال مجازی مشمول قانون پولشویی خواهد بود. علاوه بر این، نگهداری یا اداره دارایی های دیجیتال مجازی و مشارکت در خدمات مالی مرتبط با عرضه و فروش دارایی های دیجیتال مجازی نیز در حیطه اختیارات PMLA قرار می گیرد.

شارات چاندرا، یکی از بنیانگذاران انجمن بلاک چین هند، به رسانه های محلی گفت که این اطلاعیه گام بزرگی در جهت انطباق با صنعت کریپتو است. از او نقل شده است که گفت:

این نهادها را موظف می کند که در زمینه رمزنگاری معامله می کنند KYC را دنبال کنند [know your customer]مقررات مبارزه با پولشویی، و بررسی های لازم که توسط بانک ها و سایر نهادهای مالی که در طبقه بندی نهادهای گزارشگر تحت PMLA دنبال می شوند.

سامیت گوپتا، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل صرافی هندی Coindcx، اظهار داشت: “به آرامی اما مطمئناً به سمت یک اکوسیستم رمزنگاری تنظیم شده حرکت می کنیم.”

Ashish Singhal، یکی از بنیانگذاران برنامه سرمایه گذاری رمزنگاری Coinswitch، اظهار داشت:

اطلاعیه وزارت دارایی برای آوردن VDA [virtual digital asset] معاملات تحت PMLA یک گام مثبت در شناخت این بخش است. این امر تلاش های جمعی ما را برای جلوگیری از سوء استفاده از VDA ها توسط بازیگران بد تقویت می کند.

دولت هند اخیراً بحث‌هایی را در مورد مقررات ارزهای دیجیتال میان وزرای دارایی G20 و روسای بانک‌های مرکزی رهبری کرده است. در پایان جلسه G20 برای روسای دارایی، هند از صندوق بین المللی پول (IMF) و هیئت ثبات مالی (FSB) درخواست کرد تا در یک مقاله مشترک برای کمک به کشورها در تدوین سیاست های رمزنگاری جامع همکاری کنند. وزیر دارایی هند، نیرمالا سیتارامان، بارها خواستار همکاری بین المللی در زمینه مقررات ارزهای دیجیتال شده است.

برچسب ها در این داستان

رمزارز PMLA، ارز دیجیتال PMLA، G20، دولت هند، هند، رمزارز هند، مقررات رمزنگاری هند، ارز دیجیتال هند، قانون جلوگیری از پولشویی هند، مقررات مربوط به ارزهای دیجیتال هند، PMLA

نظر شما در مورد اعمال قانون جلوگیری از پولشویی توسط دولت هند در معاملات ارزهای دیجیتال چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.