هند در خط مقدم ارزهای دیجیتال قرار دارد – به خصوص اینکه چگونه با خطرات رمزنگاری مقابله می کند – مقررات بیت کوین نیوز

کریستالینا جورجیوا، مدیر صندوق بین‌المللی پول (IMF) می‌گوید هند «کشوری است که در خط مقدم ارزهای دیجیتال قرار دارد»، به‌ویژه «چگونه با کاهش ریسک دارایی‌های رمزنگاری برای مردم و مشاغل هندی مقابله می‌کند». او با نیرمالا سیتارامان وزیر دارایی هند ملاقات کرد تا در مورد مقررات ارزهای دیجیتال بحث کند. نظرات رئیس صندوق بین المللی

کد خبر : 197601
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
هند در خط مقدم ارزهای دیجیتال قرار دارد – به خصوص اینکه چگونه با خطرات رمزنگاری مقابله می کند – مقررات بیت کوین نیوز


کریستالینا جورجیوا، مدیر صندوق بین‌المللی پول (IMF) می‌گوید هند «کشوری است که در خط مقدم ارزهای دیجیتال قرار دارد»، به‌ویژه «چگونه با کاهش ریسک دارایی‌های رمزنگاری برای مردم و مشاغل هندی مقابله می‌کند». او با نیرمالا سیتارامان وزیر دارایی هند ملاقات کرد تا در مورد مقررات ارزهای دیجیتال بحث کند.

نظرات رئیس صندوق بین المللی پول در مورد سیاست کریپتو هند

کریستالینا جورجیوا، مدیر عامل صندوق بین‌المللی پول، در کنفرانس مطبوعاتی صندوق بین‌المللی پول از رویکرد دولت هند در قبال ارزهای دیجیتال قدردانی کرد.

رئیس صندوق بین‌المللی پول در پاسخ به این سوال که «هند چه نقشی در بهبود وضعیت اقتصاد جهانی می‌تواند ایفا کند تا از منافع آسیب‌پذیرترین اقشار محافظت کند»، گفت: هند در حال حاضر نقش بین‌المللی بسیار مهمی را ایفا می‌کند. او توضیح داد:

و این کشوری است که در خط مقدم ارزهای دیجیتال، به ویژه ارز دیجیتال بانک مرکزی و نحوه مدیریت کاهش ریسک دارایی های رمزنگاری برای مردم و مشاغل هندی قرار دارد.

رئیس صندوق بین‌المللی پول روز دوشنبه با وزیر دارایی هند، نیرمالا سیتارامان ملاقات کرد و مقررات ارزهای دیجیتال از جمله موضوعاتی بود که در مورد آن بحث شد.

طبق گزارش‌ها، مقامات وزارت دارایی هند با صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی در مورد سیاست‌های کریپتو رایزنی کرده‌اند، زیرا دولت در مورد نحوه برخورد با دارایی‌های کریپتو کار می‌کند.

دولت هند از اول آوریل بدون اجازه جبران زیان یا کسر مالیات بر درآمد ارزهای دیجیتال با 30 درصد مالیات شروع کرد. متعاقباً حجم معاملات کریپتو در صرافی‌های سراسر کشور کاهش یافت. 1% مالیات دیگر کسر شده در مبدا (TDS) به زودی اجرایی خواهد شد.

وزیر دارایی هند در نشست صندوق بین المللی پول در مورد رمزارز بحث می کند

وزیر دارایی هند در نشست هفته گذشته صندوق بین‌المللی پول نگرانی‌های خود را در مورد خطرات ارزهای دیجیتال مطرح کرد. او توضیح داد: «من فکر می‌کنم بزرگ‌ترین خطر برای همه کشورها در سراسر جهان، جنبه پولشویی و جنبه استفاده از ارز برای تأمین مالی تروریسم خواهد بود».

Sitharaman با تاکید بر اینکه مقررات کلیدی است، توضیح داد:

مقررات با استفاده از فناوری باید به قدری ماهرانه باشد که در پشت منحنی قرار نگیرد، اما مطمئن باشید که در بالا قرار دارد.

وزیر دارایی هند افزود که امکان ندارد یک کشور به تنهایی این کار را انجام دهد. “امکان نداره. اگر یک کشور فکر می کند که می تواند آن را مدیریت کند. این باید همه جانبه باشد.» او تاکید کرد.

توبیاس آدریان، مشاور مالی و مدیر دپارتمان بازارهای پولی و سرمایه صندوق بین‌المللی پول، هفته گذشته گفت که «تنظیم دارایی‌های رمزنگاری قطعاً در دستور کار هند قرار دارد».

در همین حال، بانک مرکزی هند، بانک مرکزی هند (RBI)، روی یک روپیه دیجیتال کار می کند که وزیر دارایی گفت که در سال مالی جاری معرفی خواهد شد. در اوایل این ماه، T. Rabi Sankar، معاون بانک مرکزی RBI گفت که بانک مرکزی به دنبال راه‌اندازی یک ارز دیجیتال «به شیوه‌ای بسیار مدرج و درجه‌بندی‌شده، با ارزیابی تأثیر در طول مسیر» خواهد بود.

نارندرا مودی، نخست وزیر هند قبلا توضیح داد: «روپیه دیجیتال شکل دیجیتالی روپیه فیزیکی ما خواهد بود و توسط RBI تنظیم می شود. مودی خاطرنشان کرد: «روپیه دیجیتال بخش فین‌تک را متحول خواهد کرد.

نظر شما در مورد اظهارات رئیس صندوق بین المللی پول در مورد نحوه برخورد هند با ارزهای دیجیتال چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.