هند به دنبال چارچوب مشترک رمزنگاری برای همه کشورها برای مقابله با «فروپاشی‌ها و شوک‌های بسیاری در ارزهای دیجیتال» است – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1] وزیر دارایی هند، نیرمالا سیتارامان، در جریان سفر رسمی خود به ایالات متحده گفت که مقررات ارزهای دیجیتال بخش بسیار مهمی از بحث کشورهای G20 با توجه به “فروپاشی ها و شوک های بسیار در ارزهای دیجیتال” است. وی تاکید کرد: ما به دنبال ایجاد یک چارچوب مشترک برای همه کشورها برای مقابله با

کد خبر : 344557
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
هند به دنبال چارچوب مشترک رمزنگاری برای همه کشورها برای مقابله با «فروپاشی‌ها و شوک‌های بسیاری در ارزهای دیجیتال» است – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

وزیر دارایی هند، نیرمالا سیتارامان، در جریان سفر رسمی خود به ایالات متحده گفت که مقررات ارزهای دیجیتال بخش بسیار مهمی از بحث کشورهای G20 با توجه به “فروپاشی ها و شوک های بسیار در ارزهای دیجیتال” است. وی تاکید کرد: ما به دنبال ایجاد یک چارچوب مشترک برای همه کشورها برای مقابله با این موضوع هستیم.

هند به دنبال چارچوب مشترکی برای کریپتو است

نیرامالا سیتارامان وزیر دارایی هند در حال حاضر در یک سفر رسمی به ایالات متحده برای شرکت در نشست های بهار امسال گروه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول (IMF) که از 10 آوریل تا 16 آوریل برگزار می شود. او همچنین نماینده هند در نشست وزرای دارایی و روسای بانک مرکزی G20 در حاشیه نشست بهاره صندوق بین المللی پول و بانک جهانی.

Sitharaman در طول سفر خود در مورد طیف گسترده ای از موضوعات از جمله مقررات ارزهای دیجیتال بحث کرد. وزیر دارایی هند در میزگردی با عنوان «فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای بلندمدت: هند در حال افزایش» تأکید کرد که مقررات ارزهای رمزپایه موضوعی کلیدی است که توسط کشورهای G20 تحت ریاست جمهوری هند مورد بحث قرار می‌گیرد. او اظهار داشت:

ارزهای رمزنگاری شده بخش بسیار مهمی از بحث تحت ریاست G20 هند است، با توجه به فروپاشی و شوک های بسیار در ارزهای دیجیتال. ما به دنبال ایجاد یک چارچوب مشترک برای همه کشورها برای مقابله با این موضوع هستیم.

وزارت دارایی اخیراً به پارلمان هند گفت که ارزهای دیجیتال در حال حاضر غیرقانونی است و خاطرنشان کرد که «دارایی‌های رمزنگاری بنا به تعریف بدون مرز هستند و برای جلوگیری از آربیتراژ نظارتی نیاز به همکاری بین‌المللی دارند».

بانک مرکزی هند، بانک مرکزی هند (RBI) بارها توصیه کرده است که دولت هند همه ارزهای رمزنگاری شده از جمله بیت کوین و اتر را ممنوع کند. در ماه فوریه، Shaktikanta Das، فرماندار RBI گفت که روسای مالی G20 به طور گسترده تشخیص داده‌اند که ارز دیجیتال خطرات عمده‌ای برای ثبات مالی دارد.

با این حال، دولت اعلام کرده است که هم تنظیم و هم ممنوعیت ارزهای دیجیتال نیازمند همکاری در مقیاس جهانی است. در آخرین نشست وزرای دارایی G20 و روسای بانک‌های مرکزی، دولت از صندوق بین‌المللی پول و هیئت ثبات مالی (FSB) درخواست کرد تا «یک مقاله ترکیبی» در مورد دارایی‌های کریپتو تهیه کنند.

برچسب ها در این داستان

جلسات G20، هند، کریپتو هند، کریپتو هند G20، صندوق بین المللی پول ارزهای دیجیتال هند، مقررات ارز دیجیتال هند، بانک جهانی کریپتو هند، ارز دیجیتال هند، مقررات ارز دیجیتال هند، ارز دیجیتال هند، وزیر دارایی هند، بانک جهانی

نظر شما در مورد اظهارات نیرمالا سیتارامان، وزیر دارایی هند چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.