«همیشه طولانی‌تر از برخی پیش‌بینی‌ها» – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] ران پل، نماینده سابق ایالات متحده و عضو حزب لیبرتارین، سخنرانی کرده است رویدادهای اخیر به منظور تضعیف نفوذ دلار آمریکا به عنوان ارز ذخیره در بازارهای بین المللی انجام شده است. پل معتقد است که حتی اگر این اتفاق بیفتد، احتمالاً بیشتر از آنچه برخی پیش‌بینی‌ها می‌گویند، زمان خواهد برد. ران پل سقوط

کد خبر : 342313
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۵:۳۰
«همیشه طولانی‌تر از برخی پیش‌بینی‌ها» – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

ران پل، نماینده سابق ایالات متحده و عضو حزب لیبرتارین، سخنرانی کرده است رویدادهای اخیر به منظور تضعیف نفوذ دلار آمریکا به عنوان ارز ذخیره در بازارهای بین المللی انجام شده است. پل معتقد است که حتی اگر این اتفاق بیفتد، احتمالاً بیشتر از آنچه برخی پیش‌بینی‌ها می‌گویند، زمان خواهد برد.

ران پل سقوط هژمونی دلار آمریکا را تحلیل می کند

ران پل، نماینده سابق ایالات متحده، در آخرین نسخه پخش آنلاین خود با عنوان «گزارش آزادی ران پل»، وضعیت دلار آمریکا را به عنوان ارز ذخیره و اینکه چگونه رویدادهای جاری مربوط به چین، روسیه، برزیل و سایر کشورها این موضوع را تهدید می کند، تحلیل کرد. موقعیت

به گفته این نماینده سابق کنگره، پل معتقد است که اگر دلار آمریکا در نهایت به عنوان یک ارز ذخیره سقوط کند، این زمان بیش از پیش‌بینی‌هایی است که در حال حاضر اعلام می‌شود. وی در این باره اظهار داشت:

مردم برای مدت طولانی در مورد این صحبت می کنند و شگفت انگیز است، همیشه طولانی تر از برخی پیش بینی ها است. کسی می توانست در سال 1930 بگوید که با روی کار آمدن فدرال رزرو، استاندارد دلار برای مدت طولانی دوام نخواهد آورد. پیش بینی زمان دقیق بسیار دشوار است.

وی همچنین مراحل مختلفی را که دلار آمریکا با آن روبرو شده است، توضیح داد و تاکید ویژه ای بر کنار گذاشتن سیستم برتون وودز توسط ریچارد نیکسون، رئیس جمهور سابق آمریکا داشت و به بینندگان یادآور شد که حتی در آن زمان، مردم پایان دلار را به عنوان یک ارز تورمی اعلام کردند. بدون پشتوانه

پیامدهای داشتن یک ارز ذخیره جهانی

پل توضیح می دهد که در حالی که داشتن یک پول ملی به عنوان یک ارز ذخیره جهانی مزایای خود را برای ایالات متحده داشت، اما کاستی هایی نیز به همراه داشت. پولس اعلام کرد:

به ما مجوز تورم می دهد. به ما تحریم می دهد که با تحریم ها در بازار دخالت کنیم. مجوز جنگ با ما نباید بجنگیم.

برای پل، سقوط دلار با ایجاد فدرال رزرو آغاز شد، که مجوز دستکاری سیاست های پولی کشور را بدون تایید کنگره دارد. با این حال، پل معتقد است که با تحرکات اخیر کشورهایی که به دنبال کنار گذاشتن دلار به عنوان یک ارز تجاری هستند، شتاب گرفته شده است.

نشانه هایی وجود دارد مبنی بر اینکه اتفاق بزرگی در حال رخ دادن است و مربوط به چین، برزیل و روسیه است. دارن به سر ما میزنن اگر آنها موفق باشند، مردم قربانی خواهند یافت، اما این درست نیست. ما باید به سیاست پولی خود به شیوه ای بسیار صادقانه نگاه کنیم.

نظر شما در مورد موضع ران پل در مورد سقوط دلار آمریکا چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Rich Koele / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.